• ATL και BTL marketing και η έρευνα αποδοτικότητάς τους.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Γεργεράκη, Ζωή; Κολιαβασίλη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Δήμου, Ειρήνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-01-09
    Η διαφήμιση θεωρείτε ως μια έμμεση μορφή πειθούς, η οποία στρέφει το ενδιαφέρον και την προσοχή του καταναλωτή, εστιάζοντας στην παροχή πληροφοριών ή στις συναισθηματικές εκκλήσεις προς αυτόν όσον αφορά τα χαρακτηριστικά ...
  • Digital marketing και επικοινωνία: επικοινωνώντας τα μηνύματα μιας εταιρείας μέσω ψηφιακών καναλιών. Μελέτες περιπτώσεων και δυνατότητες παρακολούθησης αποτελεσμάτων (Monitoring).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Σίμογλου, Απόστολος
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Μάνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-06-26
    Η παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με το digital marketing και την επικοινωνία μέσω ψηφιακών καναλιών. Αναφορά έγινε και σε μελέτες περίπτωσης και δυνατότητες παρακολούθησης αποτελεσμάτων. Έγινε αναφορά στο Ίντερνετ το οποίο ...
  • DIGITALPR: Μεταφέροντας τις δημόσιες σχέσεις (PR) στην ψηφιακή εποχή.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Κόλια, Ιωάννα; Τσουπάκης, Μάρκος; Tsoupakis, Markos
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-04-18
    Στην εργασία αυτή γίνεται προσπάθεια να διερευνηθεί η σκοπιμότητα του Digital PR στις διάφορες εταιρείες. Για τον σκοπό αυτό παρουσιάζεται μία εννοιολογική προσέγγιση του PR και του Digital PR. Στη συνέχεια παρουσιάζεται ...
  • E-marketing: προώθηση τουριστικού προϊόντος μέσω διαδικτύου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Φουκαράκη, Ελευθερία; Αναγνωστόπουλος, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-11-2013
    Η συνεχής και αλματώδης πρόοδος της τεχνολογίας και της χρήσης του διαδικτύου, φέρνουν στο προσκήνιο νέες ευκαιρίες για την προώθηση του τουρισμού, τονίζουν την αναγκαιότητα για χρήση αποδοτικότερων και "εξυπνότερων" μεθόδων ...
  • H σημασία του λογότυπου στη διαμόρφωση της μάρκας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Καμπιτάκη, Νικολέτα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-05-17
    Στην οικονομία του σήμερα, οι μάρκες έρχονται αντιμέτωπες συνεχώς με μεγάλο ανταγωνισμό. Το γεγονός αυτό, δημιουργεί την ανάγκη να σχηματίσουν μία πλήρως αντιπροσωπευτική ταυτότητα, για να διαφοροποιηθούν και να αυξήσουν ...
  • H χρήση των κοινωνικών δικτύων (Social Media) από Ανώτερα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα στην Ελλάδα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μαϊνωλάς, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-08
    Η χρήση των κοινωνικών δικτύων (social media) μπορεί να ικανοποιήσει ανάγκες αγοραστών και πωλητών. Οι υποψήφιοι αγοραστές αναζητούν ολοένα και περισσότερες πληροφορίες για τα διατιθέμενα προϊόντα και υπηρεσίες μέσω των ...
  • Location based marketing.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Πασπάλα, Ασημίνα; Σταμπόλας, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-09-11
    Τα τελευταία χρόνια οι φορητές συσκευές, δηλαδή τα κινητά τηλέφωνα και τα tablets, γνωρίζουν μια ταχεία τεχνολογική εξέλιξη και μπαίνουν στην καθημερινή ζωή ολοένα και περισσότερων ανθρώπων. Ο λόγος γι’ αυτό είναι ότι με ...
  • Marketing plan "Πλαστικά Κρήτης Α.Β.Ε.Ε."

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Φραγάκη, Αργυρή
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαραγκάκης, Σπυρίδων
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 13-11-2013
    Ο όµιλος της «Πλαστικά Κρήτης Α.Β.Ε.Ε.» είναι από τις πιο καταξιωµένες και γρήγορα αναπτυσσόµενες επιχειρήσεις της Ελλάδας µε σηµαντική παρουσία και στο εξωτερικό. Η εταιρεία διατηρεί µια υγιή θέση στην αγορά παρά την ...
  • Marketing to women: ο παράγοντας θρησκείας στην συμπεριφορά της γυναίκας καταναλωτή και τον βαθμό επιρροής του.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Γιαννακοπούλου, Ελευθερία
    Επιβλέπων καθηγητής: Κλάδου, Στελλα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-11-2011
    Η αντισύλληψη είναι ένα από τα βασικότερα θέµατα που θα έπρεπε να απασχολούν κάθε κοινωνία, ξεπερνώντας τα ταµπού που κάθε κοινωνία και χώρα κατέχει και να θέσει ως σκοπό την ευρύτερη έννοια της αντισύλληψης και των µεθόδων ...
  • Marketing και πως επιδρά στα παιδιά.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Παυλάκη, Αικατερίνη-Ειρήνη; Στόκα, Mαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 06-11-2015
    Με αυτή την έρευνα θα περιηγηθούμε στον κόσμο της διαφήμισης. Μέσα από αυτή την περιήγηση της παιδικής διαφήμισης θα γνωρίσουμε τις επιδράσεις που έχουν στα παιδιά. Συγκεκριμένα, θα μελετήσουμε τον τρόπο με τον οποίο ...
  • Marketing υπηρεσιών υγείας. Η περίπτωση των ελληνικών ιδιωτικών νοσοκομείων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μέγγος, Σταύρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Ταβλαδάκη, Δέσποινα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-06-2011
    Ο σκοπός της έρευνας που πραγματοποιήθηκε ήταν να καταγράψει και να κατανοήσει το γνωστικό επίπεδο της επιστήμης του μάρκετινγκ υπηρεσιών υγείας και να εντοπίσει το ρόλο του, μέσα στις ιδιωτικές κλινικές και ιδιωτικούς ...
  • Social media marketing στον χώρο των φαρμακευτικών καλλυντικών. Μελέτη περίπτωσης: η εταιρία Natura Siberica.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Φούσκα, Αργυρώ
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-24
    Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση του ρόλου του μάρκετινγκ στο περιβάλλον των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όσον αφορά στον κλάδο των φαρμακευτικών καλλυντικών. Για την μελέτη του εν λόγω αντικειμένου ...
  • Social media marketing. Η αξιοποίηση των κοινωνικών δικτύων και των μικροεφαρμογών στα πλαίσια του marketing.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Φίλη, Άννα-Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-25
    Για τον κάθε μέσο άνθρωπο, το διαδίκτυο αποτελεί την βασικότερη πηγή πληροφόρησης. Καθημερινά, ολοένα και περισσότεροι το προτιμούν για την ενημέρωση τους. Το διαδίκτυο έχει μετατρέψει την πληροφορία σε βασικό συστατικό ...
  • To marketing των επιχειρήσεων παροχής λογιστικών υπηρεσιών: Από την ποιότητα των υπηρεσιών στην διατήρηση των πελατών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Κουφάκης, Μιχάλης; Σταυρουλάκης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Τσουκάτος, Ευάγγελος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 05-12-2014
    Η παροχή λογιστικών υπηρεσιών αποτελεί παραδοσιακά ισχυρό και εξέχοντα κλάδο της Ελληνικής οικονομίας αλλά και πεδίο εφαρμογής των επιστημών της οικονομίας και της λογιστικής. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζεται πιο ...
  • Αγροτικό μάρκετινγκ. Ο ρόλος των συνεταιρισμών στη προώθηση των αγροτικών προϊόντων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Αντωνίου, Ευαγγελία
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-20
    Στην παρούσα πτυχιακή εξετάζεται η συμβολή των αγροτικών συνεταιρισμών στην προώθηση των αγροτικών προϊόντων. Αναλύονται τα βασικά μεγέθη του αγροτικού τομέα, όπως η διάρθρωσή του, το επίπεδο της απασχόλησης και του ...
  • Ανάλυση μάνατζμεντ και μάρκετινγκ ξενοδοχειακών SPA στον νομό Λασιθίου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Σπαθάρου, Ιωάννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Σωτηριάδης, Μάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 01-04-2011
    Ο στόχος της πτυχιακής μου εργασίας είναι η διερεύνηση των παραμέτρων των πτυχών του μάνατζμεντ και μάρκετινγκ των ξενοδοχειακών spa στο νομό Λασιθίου με απώτερο σκοπό την διατύπωση προτύπων.
  • Ανάλυση στρατηγικής marketing στο internet τριών κορυφαίων εταιριών καλλυντικών στον κόσμο.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ντουρούπη, Χριστίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 14-12-2011
    Οι σύγχρονες επιχειρήσεις και οι οργανισμοί έχουν να αντιμετωπίσουν ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο κι ανταγωνιστικό περιβάλλον. Στα πλαίσια αυτά οι στρατηγικές που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις επιβάλλεται να προσαρμόζονται, κάθε ...
  • Ανάλυση τρόπων διαφήμισης και σωστή χρήση του μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις με βάση τη συμπεριφορά του καταναλωτή.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Λαγουδάκη, Αργυρώ
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-07-02
    Στην εργασία παρουσιάζονται και αναλύονται οι τρόποι και οι τεχνικές ανάπτυξης και σχεδίασης μιας διαφήμισης, η σύνδεση των προωθητικών ενεργειών των τμημάτων μάρκετινγκ με τα αποτελέσματα των ερευνών για την συμπεριφορά ...
  • Ανάπτυξη μεθοδολογίας προσδιορισμού βέλτιστου μείγματος προώθησης για μια επιχείρηση στο Ηράκλειο Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Γωνιωτάκης, Νικόλαος; Τζιμπουκάκης, Βασίλειος
    Επιβλέπων καθηγητής: Δήμου, Ειρήνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 13-06-2014
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία υλοποιήθηκε με σκοπό να διερευνηθεί και να προσδιοριστεί το βέλτιστο μείγμα προβολής για μια επιχείρηση του Νομού Ηρακλείου Κρήτης στα τοπικά μέσα μαζικής επικοινωνίας, δίνοντας την δυνατότητα ...
  • Ανάπτυξη της εμπειρίας του χρήστη μέσω της χρήσης της συσκευής HTML5 APIs.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Κοκκίνη, Βλάσια
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-11-20
    Στην σημερινή εποχή στον τομέα της πληροφορικής, των υπολογιστικών και πληροφοριακών συστημάτων ένα ταχέως εξελισσόμενο ερευνητικό πεδίο είναι η επαυξημένη πραγματικότητα (Augmented Reality). Η επαυξημένη πραγματικότητα αφορά ...