Πλοήγηση Πτυχιακές εργασίες / Bachelor Theses ανά Λέξεις κλειδιά "μέσα κοινωνικής δικτύωσης"
Αποτελέσματα 1-20 από 42
-
Digital marketing και επικοινωνία: επικοινωνώντας τα μηνύματα μιας εταιρείας μέσω ψηφιακών καναλιών. Μελέτες περιπτώσεων και δυνατότητες παρακολούθησης αποτελεσμάτων (Monitoring).
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-06-26Η παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με το digital marketing και την επικοινωνία μέσω ψηφιακών καναλιών. Αναφορά έγινε και σε μελέτες περίπτωσης και δυνατότητες παρακολούθησης αποτελεσμάτων. Έγινε αναφορά στο Ίντερνετ το οποίο ... -
H επίδραση των νέων τεχνολογιών στη συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-24Η παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στον Έλληνα τουρίστα σε συνάρτηση με τις νέες τεχνολογίες του διαδικτύου. Είναι σαφές πως τα τελευταία χρόνια το διαδίκτυο υφίσταται επιβλητικά στην ζωή των ανθρώπων αλλά το ζητούμενο ... -
H χρήση των κοινωνικών δικτύων (Social Media) από Ανώτερα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα στην Ελλάδα.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-08Η χρήση των κοινωνικών δικτύων (social media) μπορεί να ικανοποιήσει ανάγκες αγοραστών και πωλητών. Οι υποψήφιοι αγοραστές αναζητούν ολοένα και περισσότερες πληροφορίες για τα διατιθέμενα προϊόντα και υπηρεσίες μέσω των ... -
Social media marketing στο χώρο των καλλυντικών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-02-09Σε αυτή την πτυχιακή εργασία, ερευνούμε την επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην αγορά των καλλυντικών προϊόντων. Εξετάζουμε συνοπτικά την πορεία ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου και την παράλληλη εξέλιξη του ... -
Social media marketing στον χώρο των φαρμακευτικών καλλυντικών. Μελέτη περίπτωσης: η εταιρία Natura Siberica.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-24Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση του ρόλου του μάρκετινγκ στο περιβάλλον των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όσον αφορά στον κλάδο των φαρμακευτικών καλλυντικών. Για την μελέτη του εν λόγω αντικειμένου ... -
Social media marketing. Η αξιοποίηση των κοινωνικών δικτύων και των μικροεφαρμογών στα πλαίσια του marketing.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-25Για τον κάθε μέσο άνθρωπο, το διαδίκτυο αποτελεί την βασικότερη πηγή πληροφόρησης. Καθημερινά, ολοένα και περισσότεροι το προτιμούν για την ενημέρωση τους. Το διαδίκτυο έχει μετατρέψει την πληροφορία σε βασικό συστατικό ... -
Ανάπτυξη πύλης κοινωνικής δικτύωσης φοιτητών του Τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-24Ο άνθρωπος είναι ένα κοινωνικό ον. Από την εμφάνισή του, εντάχθηκε σε ομάδες με κοινά ενδιαφέροντα και σκοπούς και συνεχώς επιζητούσε την ένταξή του – αναγνώριση από ομάδες – φίλους. Τα πρώτα μέσα, καλλιέργησαν την ... -
Διερεύνηση της επίδρασης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην συμπεριφορά των τουριστών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-10-2014Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται ραγδαία ανάπτυξη της χρήσης των εργαλείων του συμμετοχικού διαδικτύου (Web 2.0), τόσο από τους καταναλωτές όσο και από τις επιχειρήσεις. Ο τουρισμός ως βιομηχανία που στηρίζεται αλλά και ... -
Η αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στα πλαίσια του fashion marketing.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-21Στις μέρες μας όπου οι νέες τεχνολογίες και το διαδίκτυο χρησιμοποιούνται σε κάθε έκφανση της καθημερινότητάς μας, έχουν «εισβάλει» και στο χώρο της μόδας, καθώς οι επιχειρήσεις μόδας μπορούν να προωθήσουν τα προϊόντα τους ... -
Η επίδραση των διαφημίσεων στα παιδιά.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-10-20Αναμφισβήτητα η διαφήμιση αποτελεί ένα σύγχρονο κοινωνικό φαινόμενο, το οποίο επηρεάζει όλους τους ανθρώπους. Καθημερινά εισβάλλει δυναμικά στη ζωή όλων με διάφορους τρόπους, τα ΜΜΕ, το διαδίκτυο, τις αφίσες, το ραδιόφωνο ... -
Η επίδραση των κοινωνικών δικτύων στην καταναλωτική συμπεριφορά.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-05Η μελέτη της συμπεριφοράς του καταναλωτή, αποτελεί κύριο επιστημονικό τομέα μελέτης της επιστήμης του Μάρκετινγκ. Κύριο αντικείμενο είναι η διερεύνηση των τρόπων με τους οποίους ο καταναλωτής λαμβάνει τις αγοραστικές του ... -
Η επιρροή των social media στη διαδικασία για την λήψη της αγοραστικής απόφασης των καταναλωτών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-03-08Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) έχουν ενταχθεί για τα καλά στις ζωές μας. Ολοένα και περισσότερα άτομα όλων των ηλικιών ανά το κόσμο χρησιμοποιούν καθημερινά τα social media με απώτερο σκοπό την επικοινωνία, ... -
Η συμβολή των κοινωνικών δικτύων στην προώθηση των τουριστικών προορισμών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-30Στην παρούσα πτυχιακή μελετάται ο βαθμός συμβολής των κοινωνικών δικτύων στην προώθηση τουριστικών επιλογών. Για την επίτευξη του ανώτερου σκοπού η παρούσα εργασία απαρτίζεται από έξι κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο ... -
Η υιοθέτηση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ από τις ελληνικές επιχειρήσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-03-21Από τις αρχές του 21ου αιώνα η υπερπληθώρα της πληροφορίας αποτελεί συχνό φαινόμενο. Σε έναν κόσμο που αναμεταδίδονται διαδικτυακές συχνότητες δεν θα μπορούσε να παραληφθεί η εμπλοκή του ανθρώπου σε αυτό. Διαχρονικά, ... -
Η χρήση του social media marketing στην προώθηση ελληνικών προϊόντων και τροφίμων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-24Στην πτυχιακή αυτή εργασία θα εξετάσουμε το ρόλο του Social Media Marketing στην προώθηση των ελληνικών αγροτικών προϊόντων και τροφίμων. Εξετάζουμε τις ιδιαιτερότητες που παρουσιάζει το ελληνικό αγροτικό προϊόν, πρωτογενές ... -
Η χρήση του social media marketing στο χώρο των ειδών πυροτεχνίας - φωτοβολίδων- βεγγαλικών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-07-02Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα μελετήσουμε και θα αναλύσουμε την επίδραση των κοινωνικών μέσω δικτύωσης σε ένα ιδιαίτερα εξειδικευμένο κλάδο του εμπορίου, εκείνου των ειδών πυροτεχνίας – φωτοβολίδων και βεγγαλικών. Στην ... -
Η χρήση των social media apps στο μάρκετινγκ. Ανάπτυξη ενός facebook app για τη Λουξ.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-24Στα πλαίσια της εργασίας θα ερευνήσουμε την χρήση των εφαρμογών στα social media για την προώθηση μιας επιχείρησης. Πιο συγκεκριμένα, θα εξετάσουμε το facebook business σαν βιώσιμη επιλογή για το μάρκετινγκ μιας επιχείρησης ... -
Η χρήση των κοινωνικών δικτύων και των νέων τεχνολογιών στα τουριστικά γραφεία: βαθμός επιρροής και συνέπειες.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-05-08Η παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στο βαθμό επιρροής και στις συνέπειες που έχουν η χρήση των νέων τεχνολογιών και των κοινωνικών δικτύων στα τουριστικά γραφεία. Ο διαχωρισμός έχει γίνει σε επτά επιμέρους κεφάλαια. ... -
Η χρήση των κοινωνικών δικτύων ως μέσο προώθησης επιχειρήσεων και η εφαρμογή τους για το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγίου Νικολάου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-10-16Η συγκεκριμένη εργασία ασχολήθηκε με το ζήτημα της χρήσης των κοινωνικών δικτύων ως προωθητικό μέσο επιχειρήσεων και με την εφαρμογή τους για το τμήμα διοίκησης επιχειρήσεων Αγίου Νικολάου. Ολοκληρώθηκε μέσα από επτά ... -
Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από πολυεθνικές. Η περίπτωση της ΙΚΕΑ.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-04-17Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ιδίως από πολυεθνικές επιχειρήσεις, όπως η σουηδική εταιρεία ΙΚΕΑ. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν πλέον ένα αναπόσπαστο κομμάτι ...