• Διεθνείς αγορές βασικών προϊόντων (commodities).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Διαμαντής, Δημήτριος; Χόμπης, Οδυσσέας
    Επιβλέπων καθηγητής: Γαλυφιανάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-06-28
    Τα βασικά εμπορεύματα (Commodities) βρίσκονται στο επίκεντρο της παγκόσμιας οικονομίας τόσο από χρηματιστηριακής πλευράς όσο, και αυτό είναι το πιο βασικό, από την πλευρά της κοινωνικής επίδρασης που έχουν οι μεταβολές ...
  • Διεθνείς προοπτικές ελληνικών επιχειρήσεων στα πλαίσια της παγκοσμιοποίησης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Χάφτα, Παρασκευή
    Επιβλέπων καθηγητής: Γκαλανάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Η επιτυχία μιας επιχείρησης στην διεθνή αγορά απαιτείται μια συνεχής παρακολούθηση των διεθνών εξελίξεων και τάσεων και η προσαρμογή της σε αυτές. Η ανάγκη αυτή είναι επιτακτική λόγω αφενός του αυξανόμενου ανταγωνισμού και ...
  • Διεθνής αγορά δημητριακών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Ζερβακάκη, Θεοδώρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Θωμαΐδης, Κλεάνθης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-02-05
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με το θέμα «Διεθνής αγορά δημητριακών». Παρατίθενται τα στοιχεία από τη Διεθνής Οργάνωση Τροφίμων και Γεωργίας (FAO)για μια δεκαετία σε πίνακες και μέσα από την ανάλυση των πινάκων ...
  • Διεθνοποίηση επιχειρήσεων και στρατηγικές marketing.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Παλιαρούτης, Ευάγγελος
    Επιβλέπων καθηγητής: Κοπανάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-01-26
    Στα πλαίσια μίας αυξανόμενα διεθνοποιημένης οικονομίας όπου οι αγορές τείνουν να παρουσιάζουν ολοένα και εντονότερη αλληλεξάρτηση, η διείσδυση των επιχειρήσεων σε νέες αγορές αποτελεί καταλύτη για την ανάπτυξη τους, καθώς ...
  • Η στρατηγική μάρκετινγκ διεθνών περιοδικών στην Ελλάδα και ο βαθμός προσαρμογής στην εγχώρια αγορά.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Πανταζοπούλου, Ιουλία-Μαρία; Πανταζόπουλος, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Ταβλαδάκη, Δέσποινα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-01-2014
    Βασικός σκοπός στη παρούσα εργασία, έγκειται στην παράθεση και ανάλυση των μεθόδων και στρατηγικών Μάρκετινγκ Διεθνών Περιοδικών στην Ελλάδα κα στο βαθμό προσαρμογής τους στην εγχώρια αγορά. Πιο συγκεκριμένα, η παρούσα ...
  • Οι διεθνείς τιμές των πετρελοειδών και πως επηρεάζουν τα αγροτικά προιόντα στην Ελλάδα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Κατσίπη, Αγγελική
    Επιβλέπων καθηγητής: Γαλυφιανάκης, Γιώργος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-01-2013
    Στην έρευνα αυτή εξετάζονται οι τιμές των πετρελαιοειδών και ειδικότερα του πετρελαίου, στη διεθνή αγορά και πως επηρεάζουν τις τιμές των αγροτικών προϊόντων στην Ελλάδα τις τελευταίες δεκαετίες. Δεδομένου ότι η προσοχή ...
  • Στρατηγικές επέκτασης στο εξωτερικό.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Ανδρουλιδάκη, Γεωργία-Ραφαέλα; Γαβαλλιάς, Εμμανουήλ; Μπονατάκη, Μανωλία
    Επιβλέπων καθηγητής: Τζωρτζάκη, Αλεξία-Μαίρη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-11-24
    Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία έγινε με σκοπό να παρουσιάσει τις στρατηγικές επέκτασης στο εξωτερικό ορισμένων επιχειρήσεων που ασχολούνται με βιολογικά προϊόντα καθώς και να εξετάσει τις προοπτικές ανάπτυξης των ελληνικών ...