• Το μάρκετινγκ στις εταιρείες τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Ζαχαροπούλου, Γεωργία
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-05-23
    Ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών είναι ευρέως γνωστό ότι αναπτύσσεται μέρα με τη μέρα όλο και περισσότερο στη χώρα μας. Το αντικείμενο της συγκεκριμένης εργασίας είναι η μελέτη του είδους μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν οι εταιρίες ...
  • Χρηματοδότηση μέσω Χρηματιστηρίου Αξιών Αθηνών στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Δαλιάνης, Σπύρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παξινός, Κοσμάς
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 14-01-2014
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως σκοπό να ερευνήσει την τάση της αγοράς, την πορεία του Γενικού Δείκτη του χρηματιστηρίου στον κλάδο των Τηλεπικοινωνιών και πιο συγκεκριμένα των μετοχών τριών εταιριών, του Ο.Τ.Ε., της ...
  • Χρηματοοικονομική ανάλυση του κλάδου των επικοινωνιών της χώρας κατά την περίοδο 2006-2011.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Γκότση, Μαρία; Μπουρή, Δήμητρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Ζήσης, Παντελής
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-07-2013
    Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η Χρηματοοικονομική Ανάλυση του κλάδου των Τηλεπικοινωνιών της Ελλάδος κατά την εξαετία 2006-2011,με βάση τα στοιχεία που προβλέπει και διαθέτει το ισχύον στη Χώρα Λογιστικό Σύστημα. ...