Πλοήγηση Πτυχιακές εργασίες / Bachelor Theses ανά Λέξεις κλειδιά "e-business"
Αποτελέσματα 1-19 από 19
-
E-επιχειρείν.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 04-07-2012Η παρούσα διπλωματική εργασία αποσκοπεί στην αποτύπωση θεμάτων που άπτονται της προώθησης μορφών ηλεκτρονικού επιχειρείν (e-επιχειρείν) ανάμεσα σε επιχειρήσεις και να αναλυθούν τα είδη των ηλεκτρονικών συναλλαγών που μπορούν ... -
Ανάπτυξη συστήματος παραγγελιοληψίας βασισμένο στο διαδίκτυο.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-07-2008Oι επιχειρήσεις σήμερα αντιμετωπίζουν πολλές προκλήσεις λόγω του ανταγωνιστικού περιβάλλοντος που προκύπτει από τις συνεχώς μεταβαλλόμενες τεχνολογίες και την παγκοσμιοποίηση της αγοράς. Η διείσδυση του Internet σε προσωπικά ... -
Διαχείριση διαδικτυακού μάνατζμεντ.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-05-25Η αλματώδης ανάπτυξη των διαδικτυακών εφαρμογών και όλων των συναφών τεχνολογιών έχει δώσει το κατάλληλο έδαφος για την ανάπτυξη του επιχειρηματικού πεδίου του ηλεκτρονικού επιχειρείν. Οι επιχειρήσεις πάντα χρησιμοποιούν ... -
Η αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών του Ηρακλείου στο διαδίκτυο (online shopping).
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-03-2015Το ηλεκτρονικό επιχειρείν είναι ίσως η πλέον διαδεδομένη επιχειρηματική πρακτική της σύγχρονης εποχής. Οι ηλεκτρονικές αγορές συνδυάζουν ταχύτητα, ευκολία, μειωμένο κόστος, μεγάλη ποικιλία και δίνουν τη δυνατότητα στον ... -
Η αξιοποίηση του ηλεκτρονικού εμπορίου από τις σύγχρονες επιχειρήσεις-μελέτες περίπτωσης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-09-2009Στην παρούσα εργασία επιχειρούμε να αναλύσουμε τα κυριότερα ζητήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου και της ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας γενικότερα, εστιάζοντας στον βαθμό και στους τρόπους αξιοποίησης του από τις σύγχρονες ... -
Η διαδικτυακή ανάπτυξη των επιχειρήσεων στον νομό Ηρακλείου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-06-2014Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε με στόχο να διερευνήσει την υιοθέτηση του ηλεκτρονικού επιχειρείν και των νέων τεχνολογιών από τις επιχειρήσεις του Ν. Ηρακλείου. Στο πρώτο μέρος της εργασίας παρουσιάζεται αρχικά το ... -
Η διαδυκτιακή ανάπτυξη των επιχειρήσεων στο νομό Χανίων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-06-08Κατά την εκπόνηση της παρούσας πτυχιακής εργασία στόχος ήταν η διερεύνηση του βαθμού υιοθέτησης του ηλεκτρονικού επιχειρείν και των νέων τεχνολογιών από τις επιχειρήσεις στο νομό Χανίων. Το πρώτο μέρος της εργασίας αφορά ... -
Η διείσδυση του διαδικτύου στο χώρο των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 23-07-2014παρούσα εργασία επικεντρώνεται στη διείσδυση του διαδικτύου στις επιχειρήσεις του τουριστικού τομέα στην Ελλάδα, την προβολή του ελληνικού τουρισμού μέσω του διαδικτύου και τη συσχέτισή του με τις επιδόσεις των ξενοδοχειακών ... -
Η επίδραση κοινωνικών δικτύων στο μάρκετινγκ προϊόντων-υπηρεσιών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-06-2014Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social networks) αποτελούν, σήμερα, ένα συνεχώς αυξανόμενο μερίδιο στην ενημέρωση και την επικοινωνία, ενώ κατατάσσονται πλέον στις ισχυρότερες μεθόδους μάρκετινγκ προϊόντων και υπηρεσιών μιας ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο ως παράγοντας εξέλιξης μίας επιχείρησης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-08-2014Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναλυθεί και να διερευνηθεί η λειτουργία του ηλεκτρονικού εμπορίου μέσα από τις διαδικασίες οργάνωσης και δομής των σύγχρονων επιχειρήσεων. Η ανάλυση που γίνεται αποτυπώνεται σε οκτώ ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-12-2011Τα τελευταία χρόνια το διαδίκτυο προσέφερε στις επιχειρήσεις ένα νέο φάσμα δυνατοτήτων επικοινωνίας, διείσδυσης και ανάπτυξης του [Hoque, 1999]. Βασικός μοχλός ήταν οι τεχνολογικές εξελίξεις, με σημαντική καινοτομία την ... -
Ηλεκτρονικό επιχειρείν και εμπόριο με εμπλοκή διαδικτύου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 23-11-2009Η εργασία αυτή εκπονήθηκε ύστερα από συστηματική επεξεργασία πηγών που αφορούν συγκεκριμένη βιβλιογραφία σχετική με το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, e-Marketing, e-Commerce, την ανάλυση του επαγγελματικού προσανατολισμού και την ... -
Ηλεκτρονικό επιχειρείν και εφαρμογές αυτού στις ναυτιλιακές εταιρείες Κρήτης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-05-2011Η διάδοση των νέων τεχνολογιών και της επικοινωνίας αλλά και η είσοδος νέων τεχνικών όπως το e-marketing έχουν επιτρέψει την δημιουργία πολλών νέων επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται μόνο από το ίντερνετ Βέβαια υπάρχουν ... -
Μελέτη και έρευνα της συμβολής των πληροφοριακών συστημάτων στην ανάπτυξη και τον εκσυγχρονισμό των ελληνικών επιχειρήσεων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-08-2012Σε αυτήν την πτυχιακή εργασία σκοπός μας είναι να εξετάσουμε την συμβολή των πληροφοριακών συστημάτων στην ανάπτυξη και στον εκσυγχρονισμό των ελληνικών επιχειρήσεων. Για τον λόγο αυτό γίνεται εισαγωγή στην έννοια των ... -
Μοντέλα ηλεκτρονικού επιχειρείν.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 18-10-2013Τα μοντέλα του ηλεκτρονικού επιχειρείν αποτελούν ένα συνεχώς εξελισσόμενο τμήμα του διεθνούς επιχειρείν. Τα μοντέλα αυτά έχουν γίνει αντικείμενο μελέτης από την πανεπιστημιακή κοινότητας, την τελευταία δεκαετία, στη ... -
Οι επιδράσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου και ο ρόλος του διαδικτυακού marketing στις σύγχρονες επιχειρήσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 17-08-2012Η παρούσα εργασία χωρίζεται σε τρία μέρη. Το πρώτο μέρος της εργασίας περιλαμβάνει το θεωρητικό υπόβαθρο. Αρχικά αναλύεται η έννοια του ηλεκτρονικού εμπορίου, τα είδη και τα πεδία εφαρμογής, ενώ στην συνέχεια γίνετε μια ... -
Παρουσίαση μεθόδων ηλεκτρονικών πληρωμών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-09-2009Η εργασία αυτή εκπονείται με σκοπό την παρουσίαση μεθόδων ηλεκτρονικών πληρωμών οι οποίες είναι οι πιστωτικές κάρτες (credit cards), οι ηλεκτρονικές επιταγές (e – checks) και το ηλεκτρονικό χρήμα (e- money). Βάσει δευτερογενών ... -
Συγκριτική μελέτη του e-Marketing και του e-Commerce στην Ελλάδα σε σχέση με τα Ευρωπαϊκά κράτη.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-12-12Στην παρούσα εργασία μας αφού αναλύσουμε τους όρους ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce) και ηλεκτρονικό marketing ( e-marketing), θα παρουσιάσουμε την χρήση και την επέκτασή τους στον ελληνικό επιχειρηματικό χώρο. Ταυτόχρονα ... -
Το ηλεκτρονικό εμπόριο και οι σύγχρονες τάσεις του διαδικτυακού μάρκετινγκ στις ελληνικές επιχειρήσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-25Σε μια εποχή, που η ανάγκη επιβίωσης και δημιουργίας νέων διεξόδων δραστηριοποίησης των επιχειρήσεων γίνεται επιτακτική, το ηλεκτρονικό επιχειρείν αποτελεί πηγή νέων ευκαιριών. Η αναγκαιότητα που γεννά η εποχή του Διαδικτύου ...