Αποτελέσματα 2401-2420 από 9026

  • Franchise. Η επιχειρηματική συνεργασία δυο πλευρών: του franchisor (εταιρία) και του franchisee (συνεργάτη). «Μελέτη περίπτωσης Vodafone».

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Αλεξάκη, Χριστίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Στιβακτάκης, Αναστάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-04-2010
    Η παρούσα εργασία έχει στόχο να μελετήσει τη διαδικασία του franchise και να αναλύσει την περίπτωση της εταιρίας Vodafone. Το franchise σήμερα μπορεί να αποτελέσει τη βάση ανάπτυξης της Vodafone. Συγκεκριμένα πρόκειται για ...
  • Η εικόνα των υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης (Social Networking Services) και η εμφάνιση του social media marketing. Η προβολή εκπαιδευτικού ιδρύματος -Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (ΤΕΙ Κρήτης)- μέσω των social networks.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μεστούση, Ειρήνη; Μπόϊκος, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Τσουπλάκης, Τριαντάφυλλος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 05-10-2010
    Ο σκοπός της παρούσας εργασίας και της έρευνας που πραγματοποιήθηκε είναι, αρχικά να γίνει κατανοητό το φαινόμενο των κοινωνικών δικτύων και στην συνέχεια κατά πόσο το social media marketing μπορεί μέσω των κοινωνικών ...
  • Η συμπεριφορά των ελλήνων καταναλωτών ως προς τα λειτουργικά τρόφιμα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Βακιάρου, Εμμανουέλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μποτωνάκη, Άννα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-04-2010
    Τα λειτουργικά τρόφιμα αποτελούν μια νέα διατροφική πραγματικότητα στο χώρο των τροφίμων, η οποία συνεχώς βρίσκει έδαφος για να αναπτυχθεί. Ο λόγος αυτής της ανάπτυξης βασίζεται στην επιθυμία των καταναλωτών να ενισχύσουν ...
  • Η αποδοχή και επιρροή της τοποθέτησης προϊόντων σε κινηματογραφικές ταινίες στο ελληνικό, γυναικείο καταναλωτικό κοινό. Μελέτη περίπτωσης: “Sex and the city, the movie”.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Λιάτσου, Αικατερίνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Ζουγανέλη, Στάθια
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 04-05-2010
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά την τοποθέτηση προϊόντων σε κινηµατογραφικές ταινίες. Πιο συγκεκριµένα, πραγµατεύεται την αποδοχή της τοποθέτησης προϊόντων από το ελληνικό γυναικείο καταναλωτικό κοινό, την άποψη τους γι’ ...
  • Διεθνές μάρκετινγκ: η πολυεθνική οπτική ως προς τη δραστηριοποίηση σε χώρες της Mέσης Ανατολής - Η περίπτωση Dubai/Unilever.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μιχαήλ, Βαρβάρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Ζέρβα, Μαγδαληνή-Βιολέτα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 04-05-2010
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά στο πώς η κουλτούρα και τα διάφορα συστατικά της (εκπάιδευση, αισθητική, γλώσσα, θρησκεία κλπ) επηρεάζουν τη στρατηγική μάρκετινγκ μιάς εταιρείας η οποία θέλει να δραστηριοοποιηθεί σε μία ...
  • Η ταυτότητα των ελληνικών τουριστικών προορισμών. Η περίπτωση των ιστότοπων των ελληνικών νομαρχιών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Διαμάντη, Ελένη; Σαμαρά, Χαρίκλεια
    Επιβλέπων καθηγητής: Ζουγανέλη, Στάθια
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 17-12-2010
    Σκοπός της πτυχιακής αυτής εργασίας είναι να ερευνηθεί η ταυτότητα των ελληνικών τουριστικών προορισμών και πώς αυτή προβάλλεται μέσα από τις ιστοσελίδες των ελληνικών νομαρχιών. Αρχικά, γίνεται μια εισαγωγή για τον τουρισμό ...
  • Εναλλακτικές μορφές τουρισμού (τουρισμός περιπέτειας): Η περίπτωση του Θερμού Αιτωλοακαρνανίας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Καλαντζή, Σοφία
    Επιβλέπων καθηγητής: Παππάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-04-2010
    Στην σύγχρονη διεθνοποιημένη κοινωνία, ο τουρισμός απευθύνεται σε μια διαρκώς διευρυνόμενη και άκρως ανταγωνιστική αγορά, όπου κάθε τουριστικό προϊόν-προορισμός οφείλει να εξελίσσεται συνεχώς και να διαφοροποιείται για να ...
  • Η στάση και η συμπεριφορά των καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα βιολογικής παραγωγής.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μουντή, Γεσθημανή
    Επιβλέπων καθηγητής: Μποτωνάκη, Άννα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 05-10-2010
    Η παρούσα πτυχιακή μελετά τη συμπεριφορά και τη στάση των καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα βιολογικής παραγωγής. Τα τελευταία χρόνια τα προϊόντα βιολογικής παραγωγής γίνονται όλο και πιο δημοφιλή. Το πρώτο κεφάλαιο επιχειρεί ...
  • Τουριστική ανάπτυξη και βιωσιμότητα Ρόδου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μανιά, Δέσποινα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παππάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-10-2010
    Η πτυχιακή που ακολουθεί εξετάζει τις επιπτώσεις του τουρισμού όσον αφορά την οικονομία, την κοινωνία και το περιβάλλον στο νησί της Ρόδου. Σε πρώτη φάση μελετήθηκε η τουριστική ανάπτυξη της περιοχής μέσω δευτερογενών ...
  • Διερεύνηση της γνώσης των παραγωγών στην χρήση των φυτοφαρμάκων και της επιβάρυνσης τους στην ανθρώπινη υγεία στην περιοχή της Ιεράπετρας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Δραγασάκη, Ειρήνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Κοκκινάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 14-02-2011
    Η Ιεράπετρα όπως πολλές άλλες μεσογειακές πόλεις χαρακτηρίζονται από έντονη αγροτική δραστηριότητα και ως εκ τούτου η οικονομία της στηρίζεται σε αρκετά μεγάλο βαθμό στην παραγωγή και διάθεση ποικίλων αγροτικών προϊόντων ...
  • Σύστημα διασφάλισης ποιότητας (Σ.Δ.Π.) και επιδράσεις σε εταιρείες κηπευτικών προϊόντων. Η περίπτωση της Ιεράπετρας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ευαγγέλου, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Κοκκινάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-11-2011
    Ο αγροτικός τομέας στην Ελλάδα αποτελούσε και αποτελεί ακόμα ένα σημαντικό κεφάλαιο για την Ελληνική οικονομία. Απασχολεί ακόμα ένα σημαντικό ποσοστό του ελληνικού πληθυσμού, ωστόσο η ανάπτυξη τομέα έχει πάρει μια φθίνουσα ...
  • Mobile marketing: Ο ρόλος των sms στη διαφήμιση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Τσουκλίκη, Σοφία
    Επιβλέπων καθηγητής: Αντωνάκη, Μαρία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-03-2010
    Η συγκεκριμένη εργασία δίνει τη δυνατότητα σε όλους να ενημερωθούν για το mobile marketing και το μέσο προώθησής του που δεν είναι άλλο από το sms. Ο ρόλος που διαδραματίζουν πλέον τα sms στον κλάδο της διαφήμισης είναι ...
  • Η γυναίκα ως εργαλείο των διαφηµιστικών εταιρειών στην Ελλάδα. Πώς επηρεάζεται το γυναικείο καταναλωτικό κοινό.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κονταξάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Ζέρβα, Μαγδαληνή-Βιολέτα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 04-05-2010
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει σαν στόχο να ερευνήσει και να δώσει απαντήσεις σε θέµατα που έχουν να κάνουν κατά κύριο λόγο µε τα εξής : 1) Βασιζόµενες σε ποιους παράγοντες οι διαφηµιστικές εταιρίες χρησιµοποιούν τη γυναίκα ...
  • Διεθνή λογιστικά πρότυπα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Καμνορότσης, Παναγιώτης
    Επιβλέπων καθηγητής: Κατρινάκη, Αλεξάνδρα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 14-05-2009
    Τα διεθνή λογιστικά πρότυπα αποτελούν ένα σύνολο αρχών της λογιστικής ,διαδικασιών, μεθόδων και συγκροτημένων κανόνων των οποίων σκοπός είναι η ομοιομορφία καταρτίσεως των οικονομικών καταστάσεων των επιχειρήσεων άρα και ...
  • Γενικά περί Φ.Π.Α όπως ισχύει ο νόμος 2859/2000 στις ενδοκοινοτικές συναλλαγές.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Γελάση, Βασιλική; Χριστοπούλου, Αλεξάνδρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Σφακιανάκης, Δημήτριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-10-2008
    Ο φόρος προστιθέμενης αξίας (ΦΠΑ) υιοθετήθηκε με το Ν.1642/1986(ΦΕΚ 125/Α) την 1η Ιανουαρίου 1987 και αποτέλεσε τη βασική φορολογική μεταβολή που έπρεπε να κάνει η χώρα μας ύστερα από την ένταξη μας της στην Κοινότητα. Από ...
  • Συμπράξεις δημοσίου και ιδιωτικού τομέα (Σ.Δ.Ι.Τ).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Τσιβουράκης, Απόστολος; Κραουνάκης, Στυλιανός
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 25-09-2008
    Οι Συμπράξεις Δημοσίου με τον Ιδιωτικό Τομέα (Σ.Δ.Ι.Τ.) ξεκίνησαν να εφαρμόζονται ύστερα από τις αυξημένες απαιτήσεις για την ανάπτυξη δημοσίων υποδομών και παροχής υπηρεσιών και την αδυναμία κάλυψης από τον Δημόσιο Τομέα. ...
  • Οι κυριότερες διαφορές των διεθνών λογιστικών προτύπων από τα εφαρμοσμένα ελληνικά λογιστικά πρότυπα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Γιαλεσάκης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Πινακουλάκη, Ανθή
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-11-2013
    Τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα (ΔΛΠ) και τα νέα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης (ΔΠΧΠ) αποτελούν τα τελευταία χρόνια ένα από τα σημαντικότερα θέματα στη διεθνή λογιστική και επιχειρηματική κοινότητα. Για το ...
  • Καταπολέμηση του ρατσισμού και της ξενοφοβίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Μαρινάκη, Ασημένια
    Επιβλέπων καθηγητής: Σταυράκη, Εμμανουέλα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 06-02-2009
    Η εργασία αυτή έχει σαν στόχο την συλλογή στοιχείων και την δημοσιοποίηση τους, για την καταπολέμηση του ρατσισμού και της ξενοφοβίας. Η εργασία περιλαμβάνει 6 κεφάλαια : Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στην καταπολέμηση του ...
  • Ίδρυση, σύσταση και φορολογία των ομμορύθμων εταιριών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Σταυρουλάκη, Αικατερίνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-05-2009
    Ομόρρυθμη εταιρία είναι εκείνη της οποίας τα μέλη (εταίροι) ευθύνονται αλληλέγγυα, που σημαίνει ότι κάθε εταίρος ευθύνεται και για τις υποχρεώσεις των άλλων εταίρων. Εκτός από αυτό σημαίνει ότι οι δανειστές των ομόρρυθμων ...
  • Βιβλία εσόδων εξόδων ομόρρυθμης εταιρείας σε μηχανογραφιμένο περιβάλλον.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Πουτούρης, Αθανάσιος; Χαϊδούλη, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαυρουδής, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 01-02-2011
    Στην παρούσα εργασία αναλύεται ένας συγκεκριμένος τύπος εταιρίας, εκείνος της Ομόρρυθμης Εταιρίας. Παρουσιάζονται και καταγράφονται όλα τα απαραίτητα στοιχεία που απαρτίζουν την νομοθεσία περί των ομορρύθμων εταιριών, από ...