Εμφάνιση απλής εγγραφής

Surround recordings. Theory and practice.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΧατζηνικολάου, Παύλοςel
dc.creatorChatzinikolaou, Pavlosen
dc.date.accessioned2016-03-15T13:27:20Z
dc.date.available2016-03-15T13:27:20Z
dc.date.issued2010-01-14T11:17:39Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2264
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση των τεχνικών ηχογραφήσεως με έμφαση στα συστήματα surround και η πραγματοποίηση ενός πειράματος ώστε να δημιουργήσουμε ένα σύστημα μικροφώνων για τρισδιάστατη ηχογράφηση μουσικής, το οποίο κατά την αναπαραγωγή του από την κατάλληλη διάταξη μεγαφώνων θα είναι τόσο πιστικό όσο και η ακουστική αντίληψη του ανθρώπου. Δηλαδή ο ακροατής θα πάρει όσο το δυνατόν περισσότερα από τα στοιχεία, τις ηχητικές πληροφορίες και τα δεδομένα που θα λάμβανε, αν πραγματικά ήταν παρών στο χώρο δράσης και δημιουργίας του γεγονότος. Επίσης προσπαθήσαμε να πετύχουμε την ομοιογένειας του ηχητικού πεδίου, τηρώντας συγχρόνως τους κανόνες μιας ηχογράφησης «υψηλής ποιότητας».el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleSurround ηχογραφήσεις. Θεωρία και πράξη.el
dc.titleSurround recordings. Theory and practice.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΧατζηνικολάου, Παύλοςel
heal.creatorNameChatzinikolaou, Pavlosen
heal.publicationDate2010-01-14T11:17:39Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2264
heal.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση των τεχνικών ηχογραφήσεως με έμφαση στα συστήματα surround και η πραγματοποίηση ενός πειράματος ώστε να δημιουργήσουμε ένα σύστημα μικροφώνων για τρισδιάστατη ηχογράφηση μουσικής, το οποίο κατά την αναπαραγωγή του από την κατάλληλη διάταξη μεγαφώνων θα είναι τόσο πιστικό όσο και η ακουστική αντίληψη του ανθρώπου. Δηλαδή ο ακροατής θα πάρει όσο το δυνατόν περισσότερα από τα στοιχεία, τις ηχητικές πληροφορίες και τα δεδομένα που θα λάμβανε, αν πραγματικά ήταν παρών στο χώρο δράσης και δημιουργίας του γεγονότος. Επίσης προσπαθήσαμε να πετύχουμε την ομοιογένειας του ηχητικού πεδίου, τηρώντας συγχρόνως τους κανόνες μιας ηχογράφησης «υψηλής ποιότητας».el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
heal.titleSurround ηχογραφήσεις. Θεωρία και πράξη.el
heal.titleSurround recordings. Theory and practice.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordηχογράφηση, διάταξη μικροφώνων, σύστημα surround ήχουel
heal.keywordsound recording, microphone array, surround-sound systemen
heal.advisorNameΞενικάκης, Δημήτριοςel
heal.advisorNameXenikakis, Dimitriosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)