Εμφάνιση απλής εγγραφής

Recorded sound libraries (database) in audio visual internet applications.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚυρέζογλου, Ανδρέαςel
dc.creatorΚαπετάνος, Γιάννηςel
dc.creatorKyrezoglou, Andreasen
dc.creatorKapetanos, Giannisen
dc.date.accessioned2016-03-15T13:37:00Z
dc.date.available2016-03-15T13:37:00Z
dc.date.issued2012-12-05T09:16:04Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2346
dc.description.abstractΑν αναρωτηθεί κανείς τι κοινό έχουν ένας μουσικός, ένας φοιτητής μουσικής τεχνολογίας, ένας ηχολήπτης-παραγωγός, ένας μουσικολόγος ερευνητής ή κάποιος μουσικός καλλιτέχνης, θα λάβει ποικίλες απαντήσεις. Κατά γενική ομολογία όμως, όλοι παρουσιάζουν άμεση σχέση με τον ήχο, την μουσική, τα μουσικά όργανα, συνδυάζοντας γνώση στην ηχητική τέχνη και τεχνολογία, την εκπαίδευση η δημιουργία. Από τις λίγες παραπάνω κατηγορίες καταλαβαίνουμε το πλήθος των διαφορετικών αναγκών και δραστηριοτήτων που χρησιμοποιούν ως πρώτη ύλη τον ήχο. Βασικό μέλημα του ήχου, ανά περίπτωση, είναι η εύκολη πρόσβαση, καλά χαρακτηριστικά ποιότητας και η δημιουργική εκμετάλλευση του. Όλα αυτά, για οποιονδήποτε θεμιτό ήχο. Ακόμα και για τον πιο ακουστικά ιδιαίτερο. Με κάποια από αυτά τα ερεθίσματα εμπνεύστηκε η συγγραφή της εν λόγω πτυχιακής εργασίας. Η παρούσα εργασία επιδιώκει στην κατανόηση της μεθοδολογίας της βήμα – βήμα δημιουργίας βιβλιοθηκών ήχου, την διανομή - ανάκτηση από το διαδίκτυο και την επί των πραγμάτων εκμετάλλευση και εφαρμογή τους. Tο περιεχόμενο της βιβλιοθήκης είναι ηχογραφημένα δείγματα ήχων από μουσικά όργανα και ηχοτοπία, τα οποία είναι άμεσα διαθέσιμα για χρήση είτε ως ηλεκτρονικά μουσικά όργανα είτε ως μεμονωμένα ηχητικά δείγματα. Στο γενικότερο σύνολο της, η εργασία χωρίζεται σε τρεις περιόδους. Η ηχογράφηση και επεξεργασία των δειγμάτων έως το τελικό τους στάδιο, εν συνεχεία η δημιουργία των βιβλιοθηκών και τέλος η διαδικτυακή διάθεση τους σε προσωπική ιστοσελίδα των δημιουργών. Ως εκ τούτου γίνεται εκτενής αναφορά σε τεχνικά θέματα ηχοληψίας και επεξεργασίας ήχου, στην δημιουργία των βιβλιοθηκών ήχου και στο τι εξυπηρετούν, όπως και σε θέματα σχετικά με το διαδίκτυο, την κατασκευή ιστοσελίδας, την ανάκτηση πληροφορίας κ.α. Επίσης ως προϊόν ψηφιακής μορφής γίνεται εισαγωγή σε κάποιες γενικές βασικές έννοιες της μουσικής τεχνολογίας σε θέματα σχετικά με το αντικείμενο και την χρήση του. Στόχος της πτυχιακής είναι η επιτυχής προσέγγιση των ηχητικών πηγών και η βέλτιστη αποτύπωση και απόδοση τους. Εν συνεχεία η σύγκριση των ηχητικών ποιοτικών χαρακτηριστικών κατά την χρήση, σε σχέση με την αυθεντική πηγή τους. Τέλος θέλουμε να εξετάσουμε κατά πόσο μπορεί μια τέτοια συλλογή ήχων να χρησιμοποιηθεί από διαφόρους ανθρώπους διαφορετικών ιδιοτήτων μέσω του διαδικτύου και σε ποιες εφαρμογές παρουσιάζει έντονο ενδιαφέρον.el
dc.description.abstractLet us consider what is the common thing between a musician, a music technology student, a sound engineer - producer, a musicologist researcher or a musician artist. Generally speaking, everyone, have a direct relationship with sound, music, musical instruments, by combining knowledge in art and technology for education or creating. From the few above categories we realize the number of different needs and activities using as raw material the sound. A key concern in each case is, fast and easy accessibility, good quality and creative features of exploitation. This is, for any legitimate sound and even for the most special ones. Some of these impulses inspired the writing of this specific dissertation. This project seeks to understand the methodology of step by step creation of sound libraries, distribution retrieval from the web and the exploitation in applications. The contents of the library are recorded samples of sounds, from musical instruments and soundscapes, that are readily available for users, either as virtual music instruments, or as individual audio samples. In general, the work is divided into three periods. The recording and processing of the samples to their final stage, the subsequent creation of sound libraries and finally dispose them online for the author’s personal web page. Therefore there is extensive reference on technical issues of sound engineering and sound processing, production of sound libraries and what they serve on, also issues related to the internet, web design, information retrieval and many others. Also as a product in digital format there is introduction to some general concepts of music technology issues on the purpose and use. The main goal of the project is the successful approach of sound sources and captures their optimal performance. Then the comparison of sound quality characteristics in use, compared to the authentic source. Finally we look at whether such a collection of sounds can be used by different people of different properties through the internet and in what applications are of great interest.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΒιβλιοθήκη (βάση δεδομένων) ηχογραφημένων ήχων για οπτικοακουστικές εφαρμογές διαδικτύου.el
dc.titleRecorded sound libraries (database) in audio visual internet applications.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚυρέζογλου, Ανδρέαςel
heal.creatorNameΚαπετάνος, Γιάννηςel
heal.creatorNameKyrezoglou, Andreasen
heal.creatorNameKapetanos, Giannisen
heal.publicationDate2012-12-05T09:16:04Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2346
heal.abstractΑν αναρωτηθεί κανείς τι κοινό έχουν ένας μουσικός, ένας φοιτητής μουσικής τεχνολογίας, ένας ηχολήπτης-παραγωγός, ένας μουσικολόγος ερευνητής ή κάποιος μουσικός καλλιτέχνης, θα λάβει ποικίλες απαντήσεις. Κατά γενική ομολογία όμως, όλοι παρουσιάζουν άμεση σχέση με τον ήχο, την μουσική, τα μουσικά όργανα, συνδυάζοντας γνώση στην ηχητική τέχνη και τεχνολογία, την εκπαίδευση η δημιουργία. Από τις λίγες παραπάνω κατηγορίες καταλαβαίνουμε το πλήθος των διαφορετικών αναγκών και δραστηριοτήτων που χρησιμοποιούν ως πρώτη ύλη τον ήχο. Βασικό μέλημα του ήχου, ανά περίπτωση, είναι η εύκολη πρόσβαση, καλά χαρακτηριστικά ποιότητας και η δημιουργική εκμετάλλευση του. Όλα αυτά, για οποιονδήποτε θεμιτό ήχο. Ακόμα και για τον πιο ακουστικά ιδιαίτερο. Με κάποια από αυτά τα ερεθίσματα εμπνεύστηκε η συγγραφή της εν λόγω πτυχιακής εργασίας. Η παρούσα εργασία επιδιώκει στην κατανόηση της μεθοδολογίας της βήμα – βήμα δημιουργίας βιβλιοθηκών ήχου, την διανομή - ανάκτηση από το διαδίκτυο και την επί των πραγμάτων εκμετάλλευση και εφαρμογή τους. Tο περιεχόμενο της βιβλιοθήκης είναι ηχογραφημένα δείγματα ήχων από μουσικά όργανα και ηχοτοπία, τα οποία είναι άμεσα διαθέσιμα για χρήση είτε ως ηλεκτρονικά μουσικά όργανα είτε ως μεμονωμένα ηχητικά δείγματα. Στο γενικότερο σύνολο της, η εργασία χωρίζεται σε τρεις περιόδους. Η ηχογράφηση και επεξεργασία των δειγμάτων έως το τελικό τους στάδιο, εν συνεχεία η δημιουργία των βιβλιοθηκών και τέλος η διαδικτυακή διάθεση τους σε προσωπική ιστοσελίδα των δημιουργών. Ως εκ τούτου γίνεται εκτενής αναφορά σε τεχνικά θέματα ηχοληψίας και επεξεργασίας ήχου, στην δημιουργία των βιβλιοθηκών ήχου και στο τι εξυπηρετούν, όπως και σε θέματα σχετικά με το διαδίκτυο, την κατασκευή ιστοσελίδας, την ανάκτηση πληροφορίας κ.α. Επίσης ως προϊόν ψηφιακής μορφής γίνεται εισαγωγή σε κάποιες γενικές βασικές έννοιες της μουσικής τεχνολογίας σε θέματα σχετικά με το αντικείμενο και την χρήση του. Στόχος της πτυχιακής είναι η επιτυχής προσέγγιση των ηχητικών πηγών και η βέλτιστη αποτύπωση και απόδοση τους. Εν συνεχεία η σύγκριση των ηχητικών ποιοτικών χαρακτηριστικών κατά την χρήση, σε σχέση με την αυθεντική πηγή τους. Τέλος θέλουμε να εξετάσουμε κατά πόσο μπορεί μια τέτοια συλλογή ήχων να χρησιμοποιηθεί από διαφόρους ανθρώπους διαφορετικών ιδιοτήτων μέσω του διαδικτύου και σε ποιες εφαρμογές παρουσιάζει έντονο ενδιαφέρον.el
heal.abstractLet us consider what is the common thing between a musician, a music technology student, a sound engineer - producer, a musicologist researcher or a musician artist. Generally speaking, everyone, have a direct relationship with sound, music, musical instruments, by combining knowledge in art and technology for education or creating. From the few above categories we realize the number of different needs and activities using as raw material the sound. A key concern in each case is, fast and easy accessibility, good quality and creative features of exploitation. This is, for any legitimate sound and even for the most special ones. Some of these impulses inspired the writing of this specific dissertation. This project seeks to understand the methodology of step by step creation of sound libraries, distribution retrieval from the web and the exploitation in applications. The contents of the library are recorded samples of sounds, from musical instruments and soundscapes, that are readily available for users, either as virtual music instruments, or as individual audio samples. In general, the work is divided into three periods. The recording and processing of the samples to their final stage, the subsequent creation of sound libraries and finally dispose them online for the author’s personal web page. Therefore there is extensive reference on technical issues of sound engineering and sound processing, production of sound libraries and what they serve on, also issues related to the internet, web design, information retrieval and many others. Also as a product in digital format there is introduction to some general concepts of music technology issues on the purpose and use. The main goal of the project is the successful approach of sound sources and captures their optimal performance. Then the comparison of sound quality characteristics in use, compared to the authentic source. Finally we look at whether such a collection of sounds can be used by different people of different properties through the internet and in what applications are of great interest.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
heal.titleΒιβλιοθήκη (βάση δεδομένων) ηχογραφημένων ήχων για οπτικοακουστικές εφαρμογές διαδικτύου.el
heal.titleRecorded sound libraries (database) in audio visual internet applications.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordβιβλιοθήκη ήχου, βάση δεδομένων, μουσική τεχνολογία, μουσική παραγωγή, ηχογράφηση, ηχοληψία, δειγματοληψία, οπτικοακουστική εφαρμογή, μουσικό όργανο, δημιουργία ιστοσελίδας, ανάκτηση πληροφορίας, διαδίκτυοel
heal.keywordsound library, βάση δεδομένων, music technology, music production, sound engineering, sampling, audiovisual application, multimedia application, musical instrument, web site creation, information retrieval, interneten
heal.advisorNameΚαλοζάκης, Σπυρίδωνel
heal.advisorNameKalozakis, Spyridonen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)