Show simple item record

The Orff-Schulwerk approach.

Dublin Core metadata

dc.creatorΓούλα, Ελένηel
dc.creatorGoula, Elenien
dc.date.accessioned2016-03-15T14:04:56Z
dc.date.available2016-03-15T14:04:56Z
dc.date.issued2013-11-25T11:07:26Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2408
dc.description.abstractΗ µουσική παιδαγωγική στην Ελλάδα του 21 αιώνα καλείται να επαναπροσδιοριστεί ώστε να αντιµετωπίσει τις προκλήσεις των νέων θεσµικών πλαισίων, των κοινωνικών αλλαγών, τις σύγχρονες ανάγκες του εκπαιδευτικού και του µαθητή. O Γερμανός μουσικοσυνθέτης Carl Orff (1895-1982) απέσπασε παγκόσμια φήμη. Θεωρείται ως μια από τις πιο ισχυρές και δυναμικές καλλιτεχνικές προσωπικότητες του 20ου αι. Όχι μόνο η μουσική του άφησε μια πολύτιμη κληρονομιά για τον κόσμο, αλλά τα εκπαιδευτικά του προγράμματα έχουν ασκήσει βαθύτερη επίδραση στον τρόπο που τα παιδιά μαθαίνουν και εκτιμούν τη μουσική. Δημιούργησε τo Schulwerk, ένα απλό σύστημα μουσικής ενορχήστρωσης με σκοπό να επιτρέψει σε παιδιά χωρίς γνώσεις μουσικής, να εκτελέσουν μουσικά κομμάτια με σχετική ευκολία. Για ένα μεγάλο μέρος της ζωής του, ο Orff συνεργάστηκε με τα παιδιά, χρησιμοποιώντας τη μουσική ως εκπαιδευτικό εργαλείο. Η μελωδία και ο ρυθμός των συνθέσεων καθορίζονται συχνά από τις λέξεις του τραγουδιού. Ο Orff ανέπτυξε τις ιδέες του μαζί με την Gunild Keetman. Η ανάπτυξη και η εφαρμογή τους θεωρήθηκαν καινοτόμες για τη μουσική εκπαίδευση που απευθύνεται σε παιδιά. Το σύστημα έγινε γνωστό ως Orff Schulwerk. Ο σκοπός αυτής της εργασίας είναι η θεωρητικη προσέγγιση,η μελετη και η κριτικη θεώρηση της μουσικοκινητικής αγωγής του Carl Orff ,ως μεθοδολογικό εκπαιδευτικό εργαλείο οσον αφορά τη μουσική ,τη νοητική ,τη συναισθηματική-κοινωνική και ψυχολογική ανάπτυξη των παιδιών.Περαιτέρω στόχο έχει την κατανόηση της ουσίας και της αξίας του εκπαιδευτικού του έργου. Αρχικά θα γίνει μια εισαγωγή σε γενικά πλαίσια, όσον αφορά την μουσική εκπαίδευση, τη μουσική αντίληψη του παιδιού και τη σχέση της κίνησης με τη μουσική και το χορό. Στη συνέχεια θα πραγματοποιηθεί ανάλυση των βασικών αρχών διδασκαλίας της αγωγής Orff, τα σημεία σταθμοί στην δημιουργία και εξέλιξη του Orff Schulwerkel
dc.description.abstractThe music education in the 21st century Greece needs to be redefined in order to meet the challenges of new institutional frameworks, social change, the modern needs of teachers and students. O German composer Carl Orff (1895-1982) acclaimed international fame. He was regarded as one of the most powerful and dynamic artistic personalities of the 20th century. Not only his music left a valuable legacy to the world, but his educational programs have had a deeper impact on the way children learn and appreciate music. He created to Schulwerk, a simple music sequencer designed to allow children without any knowledge of music to perform music with relative ease. For much of his life, Orff worked with children, using music as an educational tool. The melody and rhythm compositions are often defined by the words of the song. The Orff developed his ideas along with Gunild Keetman. The development and application were considered innovative for music education for children. This system is known as Orff Schulwerk. The purpose of this work is the theoretical approach, the study and critical analysis of music can of Carl Orff, as a methodological educational tool Regarding the musical, intellectual, emotional-social and psychological development of children. Furthermore it aims at the deeper understanding of the essence and value of the educational project. Initially it will contain an introduction context, in terms of music education, music perception of the child and the relationship of movement to music and dance. Then there will be an analysis of basic teaching principles of treatment Orff, the milestones in the creation and development of Orff Schulwerken
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΜουσικοκινητική αγωγή Carl Orff.el
dc.titleThe Orff-Schulwerk approach.en

healMeta

heal.creatorNameΓούλα, Ελένηel
heal.creatorNameGoula, Elenien
heal.publicationDate2013-11-25T11:07:26Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2408
heal.abstractΗ µουσική παιδαγωγική στην Ελλάδα του 21 αιώνα καλείται να επαναπροσδιοριστεί ώστε να αντιµετωπίσει τις προκλήσεις των νέων θεσµικών πλαισίων, των κοινωνικών αλλαγών, τις σύγχρονες ανάγκες του εκπαιδευτικού και του µαθητή. O Γερμανός μουσικοσυνθέτης Carl Orff (1895-1982) απέσπασε παγκόσμια φήμη. Θεωρείται ως μια από τις πιο ισχυρές και δυναμικές καλλιτεχνικές προσωπικότητες του 20ου αι. Όχι μόνο η μουσική του άφησε μια πολύτιμη κληρονομιά για τον κόσμο, αλλά τα εκπαιδευτικά του προγράμματα έχουν ασκήσει βαθύτερη επίδραση στον τρόπο που τα παιδιά μαθαίνουν και εκτιμούν τη μουσική. Δημιούργησε τo Schulwerk, ένα απλό σύστημα μουσικής ενορχήστρωσης με σκοπό να επιτρέψει σε παιδιά χωρίς γνώσεις μουσικής, να εκτελέσουν μουσικά κομμάτια με σχετική ευκολία. Για ένα μεγάλο μέρος της ζωής του, ο Orff συνεργάστηκε με τα παιδιά, χρησιμοποιώντας τη μουσική ως εκπαιδευτικό εργαλείο. Η μελωδία και ο ρυθμός των συνθέσεων καθορίζονται συχνά από τις λέξεις του τραγουδιού. Ο Orff ανέπτυξε τις ιδέες του μαζί με την Gunild Keetman. Η ανάπτυξη και η εφαρμογή τους θεωρήθηκαν καινοτόμες για τη μουσική εκπαίδευση που απευθύνεται σε παιδιά. Το σύστημα έγινε γνωστό ως Orff Schulwerk. Ο σκοπός αυτής της εργασίας είναι η θεωρητικη προσέγγιση,η μελετη και η κριτικη θεώρηση της μουσικοκινητικής αγωγής του Carl Orff ,ως μεθοδολογικό εκπαιδευτικό εργαλείο οσον αφορά τη μουσική ,τη νοητική ,τη συναισθηματική-κοινωνική και ψυχολογική ανάπτυξη των παιδιών.Περαιτέρω στόχο έχει την κατανόηση της ουσίας και της αξίας του εκπαιδευτικού του έργου. Αρχικά θα γίνει μια εισαγωγή σε γενικά πλαίσια, όσον αφορά την μουσική εκπαίδευση, τη μουσική αντίληψη του παιδιού και τη σχέση της κίνησης με τη μουσική και το χορό. Στη συνέχεια θα πραγματοποιηθεί ανάλυση των βασικών αρχών διδασκαλίας της αγωγής Orff, τα σημεία σταθμοί στην δημιουργία και εξέλιξη του Orff Schulwerkel
heal.abstractThe music education in the 21st century Greece needs to be redefined in order to meet the challenges of new institutional frameworks, social change, the modern needs of teachers and students. O German composer Carl Orff (1895-1982) acclaimed international fame. He was regarded as one of the most powerful and dynamic artistic personalities of the 20th century. Not only his music left a valuable legacy to the world, but his educational programs have had a deeper impact on the way children learn and appreciate music. He created to Schulwerk, a simple music sequencer designed to allow children without any knowledge of music to perform music with relative ease. For much of his life, Orff worked with children, using music as an educational tool. The melody and rhythm compositions are often defined by the words of the song. The Orff developed his ideas along with Gunild Keetman. The development and application were considered innovative for music education for children. This system is known as Orff Schulwerk. The purpose of this work is the theoretical approach, the study and critical analysis of music can of Carl Orff, as a methodological educational tool Regarding the musical, intellectual, emotional-social and psychological development of children. Furthermore it aims at the deeper understanding of the essence and value of the educational project. Initially it will contain an introduction context, in terms of music education, music perception of the child and the relationship of movement to music and dance. Then there will be an analysis of basic teaching principles of treatment Orff, the milestones in the creation and development of Orff Schulwerken
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
heal.titleΜουσικοκινητική αγωγή Carl Orff.el
heal.titleThe Orff-Schulwerk approach.en
heal.typebachelorThesis
heal.advisorNameΦιτσανάκης, Μίνωςel
heal.advisorNameFitsanakis, Minosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)