Εμφάνιση απλής εγγραφής

Sound creation and reception for the short film "Rogmi" (Crack).

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΤζωρτζάκης, Λεωνίδαςel
dc.creatorTzortzakis, Leonidasen
dc.date.accessioned2016-03-15T14:06:07Z
dc.date.available2016-03-15T14:06:07Z
dc.date.issued2013-04-25T10:38:39Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2420
dc.description.abstractΣκοπός της εργασίας ήταν η λήψη και δημιουργία του ηχητικού μέρους της μικρού μήκους ταινίας με τον τίτλο "Ρωγμή", σε σενάριο και σκηνοθεσία Κώστα Πρίντεζη, με διάρκεια 16 λεπτών και 20 δευτερολέπτων. Στην συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία έγινε ηχοληψία των γυρισμάτων της ταινίας καθώς και ο ηχητικός σχεδιασμός, έτσι ώστε να δοθεί η δυνατότητα να εξεταστούν τα στάδια της ηχητικής παραγωγής μιας κινηματογραφικής ταινίας. Πιο αναλυτικά λοιπόν για να γίνει η ηχητική παραγωγή της ταινίας "Ρωγμή", χρειάστηκε να γίνει η ηχητική ανάλυση της κάθε σκηνής με βάση έναν ηχητικό οδηγό, ο οποίος είχε τραβηχτεί από τα γυρίσματα της ταινίας. Στην συνέχεια έκανα την αναπαραγωγή του κάθε ήχου (εκτός των διαλόγων) της κάθε σκηνής αυτόνομα, ώστε να μου δινόταν η δυνατότητα καλύτερης επεξεργασίας και διαμόρφωσης του τελικού ηχητικού αποτελέσματος. Οι διάλογοι της ταινίας ηχογραφήθηκαν σε πραγματικό χρόνο, αυτόνομα, με ηχοληπτικό εξοπλισμό και όχι μέσω κάμερας για την αποφυγή θορύβου και άλλων τυχών προβλημάτων. Με αυτόν το τρόπο επιτύχαμε να έχουμε μέγιστη απόδοση των ρόλων και μέγιστο επιθυμητό αποτέλεσμα ως προς τον θεατή. Συγχρονισμός ήχου και εικόνας στα γυρίσματα της ταινίας έγινε μέσω κλακέτας. Κάποιους από τους αρχικούς διαλόγους αναγκάστηκα να τους επικαλύψω με νέους καλύτερης λήψης λόγο περιπτώσεων μεγάλης έντασης ήχων του περιβάλλοντος που εμφανιζόντουσαν στο ηχογραφημένο υλικό. Κατά την διάρκεια των γυρισμάτων μέσω της κάμερας γραφόταν ένας ήχητικός οδηγός στον οποίο στηρίχτηκα, για να αναπαράγω τους ήχους, αλλά δεν έκανα πιστή αναπαραγωγή του. Σε συνεργασία με τον δημιουργό της ταινίας προσπάθησα να κάνω μία προσθαφαίρεση ήχων αναλόγως με τι ήθελε να μεταδόσει ηχητικά στον θεατή ο δημιουργός, έτσι ώστε με την κατάλληλη μίξη της κάθε σκηνής κατάφερα να έχω το επιθυμητό αποτέλεσμα. Για την παραγωγή του ήχου της ταινίας χρειάστηκε να γίνει μία μεγάλη συλλογή από ήχους έτσι ώστε να επιτευχθεί η ηχητική επένδυση της ταινίας με επιτυχία. Πιο αναλυτικά λοιπόν είχαμε ηχογραφήσεις που πραγματοποιήθηκαν σε εξωτερικούς και εσωτερικούς χώρους με την διαδικασία διαφορετικών τεχνικών . ηχογράφησης ηχογραφίσεις που έλαβαν σε έναν χώρο διαμορφωμένο κατάλληλα για λήψη και επεξεργασία, χρήση ήχων από διάφορες βιβλιοθήκες οι οποίοι με βοήθησαν να έχω καλύτερο ηχητικό αποτέλεσμα με την κατάλληλη επεξεργασία τους η οποία έγινε σε κατάλληλο λογισμικό περιβάλλον. Για τον συνγχρονισμό των ληφθέντων ήχων χρησιμοποιήθηκε κατάλληλο πολυκάναλο λογισμικό περιβάλλον μίξης ήχου και εικόνας το οποίο μου έδωσε την δυνατότητα να περάσω από τα πολύ αρχικά στάδια του ήχου της ταινίας που είναι η ηχογράφηση, η επεξεργασία και η ταξινόμηση του ηχητικού υλικού σε κατηγορίες με βάση ενός ηχητικού προμοντάζ μέχρι και τα τελικά στάδια παραγωγής του όπως είναι η τελική μίξη της κάθε σκηνής και η τελική μίξη του ήχου της ταινίας. Η Τελική μορφή του ήχου της ταινίας αποδόθηκε με βάση την τεχνική του mastering στο ανάλογο λογισμικό. Από κει και πέρα με το κατάλληλο λογισμικό εικόνας και εγγραφής μετατράπηκε σε DVD αρχείο .VOB έτσι ώστε να μπορεί να αναπαραχθεί από οποιαδήποτε συσκευή βίντεο.el
dc.description.abstractThe aim of this work was the creation and reception of sound from the short film titled Rogmi (Crack), which is wrote and directed by Kostas Printezis and its duration is 16 minutes and 20 seconds. In this thesis was sound engineer of the film and the sound design, to enable them to consider the stages of sound production of a film. So more detail to make the sound production of the movie "Rogmi" had to make the sound of each scene analysis based on an audio guide, which was pulled from the movie. Then I made the reproduction of every sound (except dialogues) independently of each scene to me given the possibility of better treatment and shaping the final sound effect. The dialogues of the film were recorded in real time, independently with sound engineer equipment and not through the camera to avoid noise and other problems fortunes. In this way we succeeded to have maximum efficiency of the roles and maximum desired effect for the viewer. Synchronize audio and video during the shooting of the film was through tap dancing. Some of the initial screening had to overlap with the new Best Shot reason cases intensive environmental sounds that appear in recorded material. During the filming of the camera via an audio guide was written which rely on to reproduce the sounds but I did faithful reproduction. In collaboration with the filmmakers tried to make a sound or Remove depending on what you wanted to transmit sound to the viewer the creator, so that an appropriate mix of every scene I've got to the desired result. To produce the sound of the film had become a collection of sounds so as to achieve the soundtrack of the movie successfully. More specifically we have made recordings in exterior and interior with different technical process recording received in a space configured properly to download and use sounds from various libraries who helped me to have better sound output with proper treatment the which was a suitable software environment. For synchronism of received sounds used software environment suitable multichannel audio mixing and picture that gave me the opportunity to go through the very early stages of the audio tape is the recording, processing and classification of audio material into categories based on one sound promontaz until the final stages of production as the final mix of each scene and the final sound mix of the film. The final form of the sound of the movie were performed according to the technique of mastering the appropriate software. Beyond that, with the right software and video recording converted to DVD file. VOB so it can be played from any video device.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΛήψη και δημιουργία του ηχητικού μέρους της μικρού μήκους ταινίας "Ρωγμή".el
dc.titleSound creation and reception for the short film "Rogmi" (Crack).en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΤζωρτζάκης, Λεωνίδαςel
heal.creatorNameTzortzakis, Leonidasen
heal.publicationDate2013-04-25T10:38:39Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2420
heal.abstractΣκοπός της εργασίας ήταν η λήψη και δημιουργία του ηχητικού μέρους της μικρού μήκους ταινίας με τον τίτλο "Ρωγμή", σε σενάριο και σκηνοθεσία Κώστα Πρίντεζη, με διάρκεια 16 λεπτών και 20 δευτερολέπτων. Στην συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία έγινε ηχοληψία των γυρισμάτων της ταινίας καθώς και ο ηχητικός σχεδιασμός, έτσι ώστε να δοθεί η δυνατότητα να εξεταστούν τα στάδια της ηχητικής παραγωγής μιας κινηματογραφικής ταινίας. Πιο αναλυτικά λοιπόν για να γίνει η ηχητική παραγωγή της ταινίας "Ρωγμή", χρειάστηκε να γίνει η ηχητική ανάλυση της κάθε σκηνής με βάση έναν ηχητικό οδηγό, ο οποίος είχε τραβηχτεί από τα γυρίσματα της ταινίας. Στην συνέχεια έκανα την αναπαραγωγή του κάθε ήχου (εκτός των διαλόγων) της κάθε σκηνής αυτόνομα, ώστε να μου δινόταν η δυνατότητα καλύτερης επεξεργασίας και διαμόρφωσης του τελικού ηχητικού αποτελέσματος. Οι διάλογοι της ταινίας ηχογραφήθηκαν σε πραγματικό χρόνο, αυτόνομα, με ηχοληπτικό εξοπλισμό και όχι μέσω κάμερας για την αποφυγή θορύβου και άλλων τυχών προβλημάτων. Με αυτόν το τρόπο επιτύχαμε να έχουμε μέγιστη απόδοση των ρόλων και μέγιστο επιθυμητό αποτέλεσμα ως προς τον θεατή. Συγχρονισμός ήχου και εικόνας στα γυρίσματα της ταινίας έγινε μέσω κλακέτας. Κάποιους από τους αρχικούς διαλόγους αναγκάστηκα να τους επικαλύψω με νέους καλύτερης λήψης λόγο περιπτώσεων μεγάλης έντασης ήχων του περιβάλλοντος που εμφανιζόντουσαν στο ηχογραφημένο υλικό. Κατά την διάρκεια των γυρισμάτων μέσω της κάμερας γραφόταν ένας ήχητικός οδηγός στον οποίο στηρίχτηκα, για να αναπαράγω τους ήχους, αλλά δεν έκανα πιστή αναπαραγωγή του. Σε συνεργασία με τον δημιουργό της ταινίας προσπάθησα να κάνω μία προσθαφαίρεση ήχων αναλόγως με τι ήθελε να μεταδόσει ηχητικά στον θεατή ο δημιουργός, έτσι ώστε με την κατάλληλη μίξη της κάθε σκηνής κατάφερα να έχω το επιθυμητό αποτέλεσμα. Για την παραγωγή του ήχου της ταινίας χρειάστηκε να γίνει μία μεγάλη συλλογή από ήχους έτσι ώστε να επιτευχθεί η ηχητική επένδυση της ταινίας με επιτυχία. Πιο αναλυτικά λοιπόν είχαμε ηχογραφήσεις που πραγματοποιήθηκαν σε εξωτερικούς και εσωτερικούς χώρους με την διαδικασία διαφορετικών τεχνικών . ηχογράφησης ηχογραφίσεις που έλαβαν σε έναν χώρο διαμορφωμένο κατάλληλα για λήψη και επεξεργασία, χρήση ήχων από διάφορες βιβλιοθήκες οι οποίοι με βοήθησαν να έχω καλύτερο ηχητικό αποτέλεσμα με την κατάλληλη επεξεργασία τους η οποία έγινε σε κατάλληλο λογισμικό περιβάλλον. Για τον συνγχρονισμό των ληφθέντων ήχων χρησιμοποιήθηκε κατάλληλο πολυκάναλο λογισμικό περιβάλλον μίξης ήχου και εικόνας το οποίο μου έδωσε την δυνατότητα να περάσω από τα πολύ αρχικά στάδια του ήχου της ταινίας που είναι η ηχογράφηση, η επεξεργασία και η ταξινόμηση του ηχητικού υλικού σε κατηγορίες με βάση ενός ηχητικού προμοντάζ μέχρι και τα τελικά στάδια παραγωγής του όπως είναι η τελική μίξη της κάθε σκηνής και η τελική μίξη του ήχου της ταινίας. Η Τελική μορφή του ήχου της ταινίας αποδόθηκε με βάση την τεχνική του mastering στο ανάλογο λογισμικό. Από κει και πέρα με το κατάλληλο λογισμικό εικόνας και εγγραφής μετατράπηκε σε DVD αρχείο .VOB έτσι ώστε να μπορεί να αναπαραχθεί από οποιαδήποτε συσκευή βίντεο.el
heal.abstractThe aim of this work was the creation and reception of sound from the short film titled Rogmi (Crack), which is wrote and directed by Kostas Printezis and its duration is 16 minutes and 20 seconds. In this thesis was sound engineer of the film and the sound design, to enable them to consider the stages of sound production of a film. So more detail to make the sound production of the movie "Rogmi" had to make the sound of each scene analysis based on an audio guide, which was pulled from the movie. Then I made the reproduction of every sound (except dialogues) independently of each scene to me given the possibility of better treatment and shaping the final sound effect. The dialogues of the film were recorded in real time, independently with sound engineer equipment and not through the camera to avoid noise and other problems fortunes. In this way we succeeded to have maximum efficiency of the roles and maximum desired effect for the viewer. Synchronize audio and video during the shooting of the film was through tap dancing. Some of the initial screening had to overlap with the new Best Shot reason cases intensive environmental sounds that appear in recorded material. During the filming of the camera via an audio guide was written which rely on to reproduce the sounds but I did faithful reproduction. In collaboration with the filmmakers tried to make a sound or Remove depending on what you wanted to transmit sound to the viewer the creator, so that an appropriate mix of every scene I've got to the desired result. To produce the sound of the film had become a collection of sounds so as to achieve the soundtrack of the movie successfully. More specifically we have made recordings in exterior and interior with different technical process recording received in a space configured properly to download and use sounds from various libraries who helped me to have better sound output with proper treatment the which was a suitable software environment. For synchronism of received sounds used software environment suitable multichannel audio mixing and picture that gave me the opportunity to go through the very early stages of the audio tape is the recording, processing and classification of audio material into categories based on one sound promontaz until the final stages of production as the final mix of each scene and the final sound mix of the film. The final form of the sound of the movie were performed according to the technique of mastering the appropriate software. Beyond that, with the right software and video recording converted to DVD file. VOB so it can be played from any video device.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
heal.titleΛήψη και δημιουργία του ηχητικού μέρους της μικρού μήκους ταινίας "Ρωγμή".el
heal.titleSound creation and reception for the short film "Rogmi" (Crack).en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordταινία μικρού μήκους, ήχος στον κινηματογράφο, ηχητικός σχεδιασμός, ηχογράφηση, μίξηel
heal.keywordshort film, sound in motion pictures, sound design, sound recording, mixingen
heal.advisorNameΒαλσαμάκης, Νικόλαοςel
heal.advisorNameValsamakis, Nikolaosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)