Κατασκευή και μελέτη μονάδας εφέ τύπου overdrive.
Construction of an overdrive guitar pedal.
Date
2013-04-24Author
Νταγκνταλιανίδης, Θεόδωρος
Ntagkntalianids, Theodoros
Metadata
Show full item recordAbstract
Στην συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία, παρουσιάζεται ουσιαστικά η κατασκευή ενός overdriveπεντάλ κιθάρας. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια γενική παρουσίαση της ιστορίας του πεντάλ καθώς και των χαρακτηριστικών της λειτουργίας του. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται η θεωρητική επεξήγησηόλων των βαθμίδων του κυκλώματος και η AC/DC ανάλυση των βαθμίδων εισόδου και εξόδου. Στο τρίτο κεφάλαιο προβάλλεται η εξομοίωση του κυκλώματος που έγινε στο λογισμικό LTSpice και παρουσιάζονται τα αποτελέσματα των τιμών βάση του λογισμικού. Στο τέταρτο κεφάλαιο, αναλύεται ο τρόπος κατασκευής του πεντάλ, όπως και τα εξαρτήματα που χρησιμοποιήθηκαν, η διαδικασία κατασκευής της πλακέτας κτλ. Στο πέμπτο κεφάλαιο, παρουσιάζεται ο πειραματικός έλεγχος που έγινε στο κύκλωμα στο εργαστήριο του τεχνολογικού ιδρύματος και επεξηγούνται οι πειραματικές τιμές των αποτελεσμάτων. Στο έκτο και τελευταίο κεφάλαιο συγκρίνονται οι δυο ειδών τιμές, οι πειραματικές που εκπονηθήκαν στο εργαστήριο και εκείνες της εξομοίωσης του λογισμικού LTSpice, οπότε και οδηγούμαστε στα συμπεράσματα μας, εάν δηλαδή η κατασκευή μας πλησιάζει το επιθυμητόαποτέλεσμα ή όχι. The subject of the present thesis is the construction of an overdrive guitar pedal. The first chapter gives a general overview of the history of the guitar pedal and its technical characteristics. The second chapter provides the theoretical background and explanation of the circuit gradients, as well as the AC/DC analysis of the input and output gradients. Using a dedicated software, entitled LTSpice, a circuit simulation was executed and its results are given in the third chapter while in the fourth one an analysis of the pedal construction process is given, i.e. equipment used, the board construction process and so on. Furthermore experiments testing the circuit efficiency were conducted in the technical institute’s laboratory. Results and illustrations of these experiments are given in the fifth chapter of the present thesis. Finally, in the last chapter a discussion follows whether the experimental results are close to the simulation results, and therefore whether the constructed pedal, is matching the desirable result or not.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info