Web 2.0 κοινωνική πλατφόρμα και ανάπτυξη του ιογενούς μάρκετινγ.
Web 2.0 social platform and viral marketing development.
View/ Open
Date
2010-05-04Author
Λουδάρος, Νικόλαος
Loudaros, Nikolaos
Metadata
Show full item recordAbstract
Σε αυτήν την πτυχιακή εργασία καλούμαστε να βελτιώσουμε τις εγγενείς ρουτίνες μιας κοινωνικής πλατφόρμας, με στόχο την βελτίωση του γραφικού περιβάλλοντος χρήστη και απώτερο στόχο την αξιοποίηση της έννοιας του viral marketing. Έτσι, μετά από την ανάπτυξη τμημάτων κώδικα που δρουν και αυτόνομα ως μικρο-εφαρμογές, η πλατφόρμα μας στο τελικό της στάδιο θα έχει σχεδόν την μορφή που έχει σήμερα μία γνωστή σε όλους μας Facebook application. Στο πρώτο κεφάλαιο, λοιπόν, κάνουμε μια σύντομη ιστορική αναδρομή στον ρόλο που έπαιξαν οι Κοινωνικές Πλατφόρμες καθώς και η τεχνολογία που αξιοποιούν στην ιστορία του Διαδικτύου. Στο δεύτερο κεφάλαιο, συγκρίνουμε ποικίλες αντίστοιχες τεχνολογίες, και επιλέγουμε την αρμόζουσα, τελικώς αξιολογόντας το υπάρχον Περιβάλλον Ανάπτυξης (API) που μας προσφέρει. Στο τρίτο, και τελευταίο, κεφάλαιο αναπτύσσουμε μια μικρο-εφαρμογή με χρήση των προαναφερθέντων τεχνολογιών.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info