Εμφάνιση απλής εγγραφής

m-Learning: education using portable devices.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠαναγόπουλος, Φώτηςel
dc.creatorPanagopoulos, Fotisen
dc.date.accessioned2016-03-15T14:57:03Z
dc.date.available2016-03-15T14:57:03Z
dc.date.issued2010-11-02T11:52:31Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3082
dc.description.abstractΣτην τεχνολογική εποχή που διανύουμε, η μετάδοση της γνώσης και των πληροφοριών δεν μπορεί πλέον να περιορίζεται από εμπόδια και δυσκολίες, όπως η απόσταση ή ο χρόνος. Στην προσπάθεια των εκπαιδευτικών οργανισμών και ιδρυμάτων για την εκμετάλλευση όλων των τεχνολογικών μέσων που υπάρχουν σήμερα, με σκοπό την υποστήριξη της μάθησης μέσα και έξω από το σχολείο, δημιουργήθηκε μια νέα αλλά και πολλά υποσχόμενη τεχνολογία, η τεχνολογία του m-learning. Στόχος της είναι η αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Εκπαίδευσης (ΤΠΕ) αρχικά και του διαδικτύου σε μεταγενέστερη βάση για τη βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης με τη χρήση των δυνατοτήτων των φορητών συσκευών, αλλά και την επέκταση της προσβασιμότητας σε μεγαλύτερο αριθμό πιθανών υποψήφιων εκπαιδευομένων. Η μετάβαση ενός εκπαιδευτικού ιδρύματος από την παραδοσιακή εκπαιδευτική διαδικασία στην αντίστοιχη διαδικασία με τη χρήση της τεχνολογίας του m-learning, προϋποθέτει τον κατάλληλο σχεδιασμό τόσο από την πλευρά εκπαιδευτικών προγραμμάτων, την άρτια και ολοκληρωμένη επιμόρφωση των εκπαιδευτικών καθώς και την εξοικείωση των εκπαιδευομένων με τον νέο αυτό τρόπο μάθησης. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα δούμε τους τρόπους εκπαίδευσης από απόσταση, θα αναφερθούμε στο λόγο για τον οποίο μεταβήκαμε από τη μάθηση με τη χρήση υπολογιστή (e-Learning) στη μάθηση με τη χρήση φορητών συσκευών (m-Learning). Αναφορά επίσης θα γίνει στις συσκευές και τις δυνατότητες που αυτές διαθέτουν για την εξυπηρέτηση αυτής της νέας τεχνολογίας μάθησης, καθώς επίσης και σε εκπαιδευτικά προγράμματα που συντελλούν στη νέα αυτή μορφή εκπαιδευτικής διαδικασίας (π.χ. quiz ερωτήσεων, Podcasting). Τέλος, στο πρακτικό μέρος της εργασίας μας θα παρουσιάσουμε τρόπους με τους οποίους μπορούμε να φτιάξουμε τα δικά μας quiz ερωτήσεων και Podcasts, εργαλεία δηλαδή ιδιαίτερα δημοφιλοί στον νέο αυτό τρόπο εκπαίδευσης.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titlem-Learning: Εκπαίδευση με τη χρήση φορητών συσκευών.el
dc.titlem-Learning: education using portable devices.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠαναγόπουλος, Φώτηςel
heal.creatorNamePanagopoulos, Fotisen
heal.publicationDate2010-11-02T11:52:31Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3082
heal.abstractΣτην τεχνολογική εποχή που διανύουμε, η μετάδοση της γνώσης και των πληροφοριών δεν μπορεί πλέον να περιορίζεται από εμπόδια και δυσκολίες, όπως η απόσταση ή ο χρόνος. Στην προσπάθεια των εκπαιδευτικών οργανισμών και ιδρυμάτων για την εκμετάλλευση όλων των τεχνολογικών μέσων που υπάρχουν σήμερα, με σκοπό την υποστήριξη της μάθησης μέσα και έξω από το σχολείο, δημιουργήθηκε μια νέα αλλά και πολλά υποσχόμενη τεχνολογία, η τεχνολογία του m-learning. Στόχος της είναι η αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Εκπαίδευσης (ΤΠΕ) αρχικά και του διαδικτύου σε μεταγενέστερη βάση για τη βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης με τη χρήση των δυνατοτήτων των φορητών συσκευών, αλλά και την επέκταση της προσβασιμότητας σε μεγαλύτερο αριθμό πιθανών υποψήφιων εκπαιδευομένων. Η μετάβαση ενός εκπαιδευτικού ιδρύματος από την παραδοσιακή εκπαιδευτική διαδικασία στην αντίστοιχη διαδικασία με τη χρήση της τεχνολογίας του m-learning, προϋποθέτει τον κατάλληλο σχεδιασμό τόσο από την πλευρά εκπαιδευτικών προγραμμάτων, την άρτια και ολοκληρωμένη επιμόρφωση των εκπαιδευτικών καθώς και την εξοικείωση των εκπαιδευομένων με τον νέο αυτό τρόπο μάθησης. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα δούμε τους τρόπους εκπαίδευσης από απόσταση, θα αναφερθούμε στο λόγο για τον οποίο μεταβήκαμε από τη μάθηση με τη χρήση υπολογιστή (e-Learning) στη μάθηση με τη χρήση φορητών συσκευών (m-Learning). Αναφορά επίσης θα γίνει στις συσκευές και τις δυνατότητες που αυτές διαθέτουν για την εξυπηρέτηση αυτής της νέας τεχνολογίας μάθησης, καθώς επίσης και σε εκπαιδευτικά προγράμματα που συντελλούν στη νέα αυτή μορφή εκπαιδευτικής διαδικασίας (π.χ. quiz ερωτήσεων, Podcasting). Τέλος, στο πρακτικό μέρος της εργασίας μας θα παρουσιάσουμε τρόπους με τους οποίους μπορούμε να φτιάξουμε τα δικά μας quiz ερωτήσεων και Podcasts, εργαλεία δηλαδή ιδιαίτερα δημοφιλοί στον νέο αυτό τρόπο εκπαίδευσης.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titlem-Learning: Εκπαίδευση με τη χρήση φορητών συσκευών.el
heal.titlem-Learning: education using portable devices.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordεξ' αποστάσεως εκπαίδευση, podcastingel
heal.keyworddistance education, podcastingen
heal.advisorNameΤουμανίδης, Νικόλαοςel
heal.advisorNameToumanidis, Nikolaosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)