Διαδικτυακή εφαρμογή διαχείρισης καταστήματος πωλήσεων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.
Web application for a store selling used cars.
Date
2009-05-14Author
Μουχρίτσα, Ζωή
Καβαζίδη, Μερόπη
Mouchritsa, Zoi
Kavazidi, Meropi
Metadata
Show full item recordAbstract
Η διαδικτυακή επιχειρηματική δραστηριότητα, δεν επιβάλει την ύπαρξη φυσικού χώρου. Δηλαδή, ο επιχειρηματίας γλιτώνει το κομμάτι του κόστους που αφορά τη διατήρηση εγκαταστάσεων σε ένα ή περισσότερα μέρη της χώρας ή και του εξωτερικού. Αυτό έχει σαν συνέπεια να μην απαιτείται η επένδυση υπέρογκων ποσών για τη σύσταση και δημιουργία. Εκτός από την αποφυγή του κόστους των εγκαταστάσεων, υπάρχει και μειωμένο κόστος όσον αφορά τη συντήρηση του καταστήματος όταν αυτό έχει ηλεκτρονική μορφή. Σύμφωνα λοιπόν με τις ανάγκες και εξελίξεις της εποχής, η παρούσα πτυχιακή ασχολείται με την δημιουργία μίας εφαρμογής διαχείρισης ηλεκτρονικού καταστήματος πώλησης μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. Συγκεκριμένα, ο τεχνικός στόχος της πτυχιακής εργασίας είναι η δημιουργία μίας εφαρμοφής με την οποία θα γίνεται ηλεκτρονικά παρουσίαση των διαθέσιμων αυτοκινήτων στον πελάτη και αυτός με την σειρά του θα μπορεί να κάνει κράτηση για δοκιμαστική οδήγηση στο αυτοκίνητο της αρεσκίας του.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info