Δημιουργία βασικής υποδομής υποστήριξης παιχνιδιών εικονικής πραγματικότητας.
Basic infrastructure for supporting virtual reality games.
Dublin Core metadata
dc.creator | Κοτανίτση, Ελένη | el |
dc.creator | Kotanitsi, Eleni | en |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T15:30:45Z | |
dc.date.available | 2016-03-15T15:30:45Z | |
dc.date.issued | 2008-04-16T12:02:03Z | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12688/3583 | |
dc.description.abstract | Ο στόχος της εργασίας είναι η υλοποίηση μιας εφαρμογής η οποία χρησιμοποιώντας το τρισδιάστατο γραφικό και διαδραστικό περιβάλλον θα παρέχει μια πιο ελκυστική και διασκεδαστική όψη των μαθηματικών στο χρήστη. Η επίτευξη αυτού του στόχου περιλαμβάνει την χρήση των τρισδιάστατων χαρακτηριστικών που αποτελεί πόλο έλξης στο χρήστη. Ο συνδυασμός του X3D και της Java για την υλοποίηση της εφαρμογής είναι ακόμη ένας στόχος που υλοποιήθηκε χρησιμοποιώντας την κατά μία έννοια ύπαρξη εξωτερικού σεναρίου δίνοντας έτσι τη δυνατότητα της αλλαγής του σεναρίου του παιχνιδιού που υλοποιήθηκε χωρίς να χρειαστεί να αλλάξει ολόκληρος ο κώδικας του προγράμματος. | el |
dc.language | el | |
dc.publisher | Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε. | el |
dc.publisher | T.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineering | en |
dc.rights | Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0) | |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | |
dc.title | Δημιουργία βασικής υποδομής υποστήριξης παιχνιδιών εικονικής πραγματικότητας. | el |
dc.title | Basic infrastructure for supporting virtual reality games. | en |
healMeta
heal.creatorName | Κοτανίτση, Ελένη | el |
heal.creatorName | Kotanitsi, Eleni | en |
heal.publicationDate | 2008-04-16T12:02:03Z | |
heal.identifier.primary | http://hdl.handle.net/20.500.12688/3583 | |
heal.abstract | Ο στόχος της εργασίας είναι η υλοποίηση μιας εφαρμογής η οποία χρησιμοποιώντας το τρισδιάστατο γραφικό και διαδραστικό περιβάλλον θα παρέχει μια πιο ελκυστική και διασκεδαστική όψη των μαθηματικών στο χρήστη. Η επίτευξη αυτού του στόχου περιλαμβάνει την χρήση των τρισδιάστατων χαρακτηριστικών που αποτελεί πόλο έλξης στο χρήστη. Ο συνδυασμός του X3D και της Java για την υλοποίηση της εφαρμογής είναι ακόμη ένας στόχος που υλοποιήθηκε χρησιμοποιώντας την κατά μία έννοια ύπαρξη εξωτερικού σεναρίου δίνοντας έτσι τη δυνατότητα της αλλαγής του σεναρίου του παιχνιδιού που υλοποιήθηκε χωρίς να χρειαστεί να αλλάξει ολόκληρος ο κώδικας του προγράμματος. | el |
heal.language | el | |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε. | el |
heal.academicPublisher | T.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineering | en |
heal.title | Δημιουργία βασικής υποδομής υποστήριξης παιχνιδιών εικονικής πραγματικότητας. | el |
heal.title | Basic infrastructure for supporting virtual reality games. | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.advisorName | Μαλάμος, Αθανάσιος | el |
heal.advisorName | Malamos, Athanasios | en |
heal.academicPublisherID | teicrete | |
heal.fullTextAvailability | true | |
tcd.distinguished | false | |
tcd.survey | false |