Show simple item record

Online education, implementation techniques and best technology.

Dublin Core metadata

dc.creatorΛούβρος, Μιχάληςel
dc.creatorLouvros, Michalisen
dc.date.accessioned2016-03-15T15:32:06Z
dc.date.available2016-03-15T15:32:06Z
dc.date.issued2014-07-17T13:45:08Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3603
dc.description.abstractΤα πανεπιστήμια παγκοσμίως αντιμετωπίζουν έναν «σε βάθος οργανωτικό μετασχηματισμό», με την παγκοσμοποιημένη τεχνολογία και το εύρος των πληροφοριών ως σημαντικές δυνάμεις που αναδιαμορφώνουν τις μεθόδους διδασκαλίας και το μαθησιακό περιβάλλον στον τριτογενή τομέα. Άλλοι παράγοντες είναι τα μεταβαλλόμενα δημογραφικά στοιχεία των σπουδαστών, ο αντίκτυπος της δια βίου μάθησης και οι απαιτήσεις για τον ανήσυχο επαγγελματία. Όλα αυτά συμβάλλουν στην απόρριψη των εμποδίων μεταξύ της εκπαίδευσης από απόστασης και της συμβατικής εκπαίδευσης, και κατά συνέπεια η εξ αποστάσεως εκπαίδευση έχει μετατοπιστεί από τα περιθώρια ενός εκπαιδευτικού συστήματος σε μία σεβαστή πρακτική και ένα διαδεδομένο πρότυπο εκμάθησης του 21ου αιώνα. Η χρήση των υπολογιστών στην διδασκαλία και την εκμάθηση έχει γίνει αντικείμενο ερευνών τις τελευταίες δεκαετίες. Το εν λόγω αντικείμενο χρίζει και λαμβάνει προσοχής από διάφορους τομείς έρευνας. Νέες δυνατότητες χρήσης των υπολογιστών πρέπει να εξερευνηθούν από τη σκοπιά της επιστήμης των ηλεκτρονικών υπολογιστών. Φυσικά, η βελτίωση της διδασκαλίας με τη χρήση του πλεονεκτήματος των νέων μέσων και οι δυνατότητες αυτών χρίζουν περαιτέρω έρευνας. Και οι δύο αυτές προσεγγίσεις είναι στενά συνυφασμένες. Οι νέες μέθοδοι διδασκαλίας απαιτούν νέες τεχνολογικές λύσεις και οι νέες δυνατότητες διεπαφής των χρηστών εισάγουν καινοτόμες ιδέες σχετικά με την ενσωμάτωση των υπολογιστικών εργαλείων στην διδακτική διαδικασία. Πρέπει να εξελιχθούν και οι δύο πλευρές με γνώμονα την εξαγωγή αποτελεσμάτων, τα οποία αφενός θα ανταποκρίνονται στις προκλήσεις και αφετέρου θα καθιστούν τις λύσεις εφικτές. Στο τρέχων κεφάλαιο δίνεται μια εικόνα των ήδη υπαρχουσών εφαρμογών e-learning και της προηγμένης διεπαφής των χρηστών. Επιπλέον, προτείνει μια νέα φόρμουλα χρήσης των υπολογιστών στην αίθουσα διδασκαλίας που παρουσιάζεται στην εργασία του Muhl [4] και εξηγεί τον τρόπο με τον οποίο δύναται αυτή η νέα προσέγγιση να χρησιμοποιηθεί για την διδασκαλία στην αίθουσα με την βοήθεια ηλεκτρονικών υπολογιστών.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗλεκτρονική εκπαίδευση, βέλτιστες τεχνικές υλοποίησης και τεχνολογία.el
dc.titleOnline education, implementation techniques and best technology.en

healMeta

heal.creatorNameΛούβρος, Μιχάληςel
heal.creatorNameLouvros, Michalisen
heal.publicationDate2014-07-17T13:45:08Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3603
heal.abstractΤα πανεπιστήμια παγκοσμίως αντιμετωπίζουν έναν «σε βάθος οργανωτικό μετασχηματισμό», με την παγκοσμοποιημένη τεχνολογία και το εύρος των πληροφοριών ως σημαντικές δυνάμεις που αναδιαμορφώνουν τις μεθόδους διδασκαλίας και το μαθησιακό περιβάλλον στον τριτογενή τομέα. Άλλοι παράγοντες είναι τα μεταβαλλόμενα δημογραφικά στοιχεία των σπουδαστών, ο αντίκτυπος της δια βίου μάθησης και οι απαιτήσεις για τον ανήσυχο επαγγελματία. Όλα αυτά συμβάλλουν στην απόρριψη των εμποδίων μεταξύ της εκπαίδευσης από απόστασης και της συμβατικής εκπαίδευσης, και κατά συνέπεια η εξ αποστάσεως εκπαίδευση έχει μετατοπιστεί από τα περιθώρια ενός εκπαιδευτικού συστήματος σε μία σεβαστή πρακτική και ένα διαδεδομένο πρότυπο εκμάθησης του 21ου αιώνα. Η χρήση των υπολογιστών στην διδασκαλία και την εκμάθηση έχει γίνει αντικείμενο ερευνών τις τελευταίες δεκαετίες. Το εν λόγω αντικείμενο χρίζει και λαμβάνει προσοχής από διάφορους τομείς έρευνας. Νέες δυνατότητες χρήσης των υπολογιστών πρέπει να εξερευνηθούν από τη σκοπιά της επιστήμης των ηλεκτρονικών υπολογιστών. Φυσικά, η βελτίωση της διδασκαλίας με τη χρήση του πλεονεκτήματος των νέων μέσων και οι δυνατότητες αυτών χρίζουν περαιτέρω έρευνας. Και οι δύο αυτές προσεγγίσεις είναι στενά συνυφασμένες. Οι νέες μέθοδοι διδασκαλίας απαιτούν νέες τεχνολογικές λύσεις και οι νέες δυνατότητες διεπαφής των χρηστών εισάγουν καινοτόμες ιδέες σχετικά με την ενσωμάτωση των υπολογιστικών εργαλείων στην διδακτική διαδικασία. Πρέπει να εξελιχθούν και οι δύο πλευρές με γνώμονα την εξαγωγή αποτελεσμάτων, τα οποία αφενός θα ανταποκρίνονται στις προκλήσεις και αφετέρου θα καθιστούν τις λύσεις εφικτές. Στο τρέχων κεφάλαιο δίνεται μια εικόνα των ήδη υπαρχουσών εφαρμογών e-learning και της προηγμένης διεπαφής των χρηστών. Επιπλέον, προτείνει μια νέα φόρμουλα χρήσης των υπολογιστών στην αίθουσα διδασκαλίας που παρουσιάζεται στην εργασία του Muhl [4] και εξηγεί τον τρόπο με τον οποίο δύναται αυτή η νέα προσέγγιση να χρησιμοποιηθεί για την διδασκαλία στην αίθουσα με την βοήθεια ηλεκτρονικών υπολογιστών.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΗλεκτρονική εκπαίδευση, βέλτιστες τεχνικές υλοποίησης και τεχνολογία.el
heal.titleOnline education, implementation techniques and best technology.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordεκπαίδευση, εξ αποστάσεως, εκπαιδευτικό λογισμικό, ηλεκτρονικό μάθημαel
heal.keyworddistance education, educational software, online courseen
heal.advisorNameΜαλάμος, Αθανάσιοςel
heal.advisorNameMalamos, Athanasiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)