Show simple item record

Construction of e-shop.

Dublin Core metadata

dc.creatorΤσιλίδη, Ντιάναel
dc.creatorTsilidi, Ntianaen
dc.date.accessioned2016-03-15T15:34:27Z
dc.date.available2016-03-15T15:34:27Z
dc.date.issued2014-03-20T14:15:39Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3646
dc.description.abstractΗ εργασία αυτή αποτελεί το θεωρητικό μέρος της πτυχιακής, το αντικείμενο της οποίας είναι η ανάλυση, σχεδίαση και η υλοποίηση μίας εφαρμογής ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop). Το ηλεκτρονικό αυτό κατάστημα εμπορεύεται επιτραπέζια παιχνίδια, συλλεκτικές κάρτες και μινιατούρες, βιβλία και περιοδικά. Περιλαμβάνει καλάθι αγορών, λειτουργίες διαχειριστή, κατηγορίες χρηστών και επικοινωνία με το κατάστημα. Το πρώτο κεφάλαιο περιγράφει την έννοια του ηλεκτρονικού εμπορίου, τις μορφές που μπορεί να πάρει και περιλαμβάνει μια σύντομη ιστορική αναδρομή στην εξέλιξή του. Επιπλέον, αναφέρεται σε παραδείγματα γνωστών και πετυχημένων ηλεκτρονικών καταστημάτων παγκοσμίως, αλλά και στην Ελλάδα. Στη συνέχεια υπάρχει αναφορά στο λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε για την υλοποίηση του έργου, στην τεχνολογία ASP.NET , το περιβάλλον Visual Studio, τη γλώσσα προγραμματισμού VB.NET (Visual Basic), καθώς και τη διαχείριση της βάσης δεδομένων σε SQL Server. Στο τρίτο κεφάλαιο περιγράφεται αναλυτικά η λειτουργία της βάσης δεδομένων και η χρήση του SQL Server Management Studio για τη διαχείρισή της. Στο τέταρτο κεφάλαιο περιγράφεται η όλη λειτουργία του καταστήματος, από την πλευρά του επισκέπτη (guest), του χρήστη (user) και του διαχειριστή (administrator). Αναφέρονται οι πίνακες που χρειάστηκαν για την κατασκευή και λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος και η σχέσεις μεταξύ τους. Στο τέλος της εργασίας αναφέρεται η βιβλιογραφία που χρησιμοποιήθηκε.el
dc.description.abstractThis work constitutes the theoretical part of the thesis, the object of which is the analysis, design and implementation of an electronic store (e-shop). This electronic store sells board games, collectible card and miniatures, books and magazines. It includes basket, operations manager, user groups and communication with the store. The first chapter describes the concept of e-commerce, the forms it can take and includes a brief historic overview of it. Moreover, referring to examples of known and successful online shops worldwide, but also in Greece. Then there is a reference to the software used for the project implementation, the ASP.NET technology, the Visual Studio environment, VB.NET (Visual Basic) programming language, as well as managing the database in SQL Server. The third chapter details the operation of the database and the use of SQL Server Management Studio to manage it . The fourth chapter describes the overall operation of the store, on behalf of the visitor (guest), user (user) and manager (administrator). Specifies the tables needed for the construction and operation of the shop and the relationship between them. At the end of the work there are references to the literature which was used.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΚατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος.el
dc.titleConstruction of e-shop.en

healMeta

heal.creatorNameΤσιλίδη, Ντιάναel
heal.creatorNameTsilidi, Ntianaen
heal.publicationDate2014-03-20T14:15:39Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3646
heal.abstractΗ εργασία αυτή αποτελεί το θεωρητικό μέρος της πτυχιακής, το αντικείμενο της οποίας είναι η ανάλυση, σχεδίαση και η υλοποίηση μίας εφαρμογής ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop). Το ηλεκτρονικό αυτό κατάστημα εμπορεύεται επιτραπέζια παιχνίδια, συλλεκτικές κάρτες και μινιατούρες, βιβλία και περιοδικά. Περιλαμβάνει καλάθι αγορών, λειτουργίες διαχειριστή, κατηγορίες χρηστών και επικοινωνία με το κατάστημα. Το πρώτο κεφάλαιο περιγράφει την έννοια του ηλεκτρονικού εμπορίου, τις μορφές που μπορεί να πάρει και περιλαμβάνει μια σύντομη ιστορική αναδρομή στην εξέλιξή του. Επιπλέον, αναφέρεται σε παραδείγματα γνωστών και πετυχημένων ηλεκτρονικών καταστημάτων παγκοσμίως, αλλά και στην Ελλάδα. Στη συνέχεια υπάρχει αναφορά στο λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε για την υλοποίηση του έργου, στην τεχνολογία ASP.NET , το περιβάλλον Visual Studio, τη γλώσσα προγραμματισμού VB.NET (Visual Basic), καθώς και τη διαχείριση της βάσης δεδομένων σε SQL Server. Στο τρίτο κεφάλαιο περιγράφεται αναλυτικά η λειτουργία της βάσης δεδομένων και η χρήση του SQL Server Management Studio για τη διαχείρισή της. Στο τέταρτο κεφάλαιο περιγράφεται η όλη λειτουργία του καταστήματος, από την πλευρά του επισκέπτη (guest), του χρήστη (user) και του διαχειριστή (administrator). Αναφέρονται οι πίνακες που χρειάστηκαν για την κατασκευή και λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος και η σχέσεις μεταξύ τους. Στο τέλος της εργασίας αναφέρεται η βιβλιογραφία που χρησιμοποιήθηκε.el
heal.abstractThis work constitutes the theoretical part of the thesis, the object of which is the analysis, design and implementation of an electronic store (e-shop). This electronic store sells board games, collectible card and miniatures, books and magazines. It includes basket, operations manager, user groups and communication with the store. The first chapter describes the concept of e-commerce, the forms it can take and includes a brief historic overview of it. Moreover, referring to examples of known and successful online shops worldwide, but also in Greece. Then there is a reference to the software used for the project implementation, the ASP.NET technology, the Visual Studio environment, VB.NET (Visual Basic) programming language, as well as managing the database in SQL Server. The third chapter details the operation of the database and the use of SQL Server Management Studio to manage it . The fourth chapter describes the overall operation of the store, on behalf of the visitor (guest), user (user) and manager (administrator). Specifies the tables needed for the construction and operation of the shop and the relationship between them. At the end of the work there are references to the literature which was used.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΚατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος.el
heal.titleConstruction of e-shop.en
heal.typebachelorThesis
heal.advisorNameΠαχουλάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNamePachoulakis, Ioannisen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)