Show simple item record

Application development with flash for Geography on 6th grade of Elementary School.

Dublin Core metadata

dc.creatorΧουΐρη, Μαριάνθηel
dc.creatorΧουΐρη, Φαίδραel
dc.creatorChouiri, Marianthien
dc.creatorChouiri, Faidraen
dc.date.accessioned2016-03-15T15:39:52Z
dc.date.available2016-03-15T15:39:52Z
dc.date.issued2015-06-16T10:12:04Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3730
dc.description.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζεται η αφομοίωση των σχολικών γνώσεων μέσω της ηλεκτρονικής διδασκαλίας. Αυτό στην προκειμένη περίπτωση επιτυγχάνεται με την υλοποίηση ενός παιχνιδιού που έχει σαν βασικό στόχο του να διδάξει το μάθημα της Γεωγραφίας στα παιδιά της ΣΤ’ τάξης του Δημοτικού. Τα τελευταία χρόνια οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές έχουν μπει δυναμικά στην καθημερινότητα όλων μας και φυσικά η εκπαίδευση δεν θα μπορούσε να μείνει ανέπαφη από αυτήν την αλλαγή. Πρόσφατα παρατηρείται μεγάλη κινητικότητα στο θέμα του εξοπλισμού των Δημοτικών σχολείων με Η/Υ και στη χρήση τους τόσο από δασκάλους, όσο και από μαθητές. Στόχος τους είναι να εξοικειωθούν οι μαθητές με τους Η/Υ έτσι ώστε να συνειδητοποιήσουν τις δυνατότητές τους και να τους απομυθοποιήσουν, να αναπτυχθεί σε ατομικό επίπεδο η πρωτοβουλία και αυτενέργεια, αλλά και σε ομαδικό η συνεργατικότητα και το ομαδικό πνεύμα. Οι δυνατότητες αυτές υλοποιούνται μέσα από ειδικά προγράμματα που φέρουν τον τίτλο εκπαιδευτικό λογισμικό. Ως εκπαιδευτικό λογισμικό ορίζεται το προϊόν της τεχνολογίας που σκοπό έχει να βοηθήσει τη διδασκαλία ενός γνωστικού αντικειμένου ακολουθώντας μια συγκεκριμένη παιδαγωγική φιλοσοφία και εκπαιδευτική στρατηγική. Σήμερα υπάρχει μια μεγάλη ποικιλία εκπαιδευτικών λογισμικών που το καθένα από αυτά ασχολείται με όλους τους τρόπους διδασκαλίας του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Τα λογισμικά εξάσκησης δίνουν τη δυνατότητα στους μαθητές να εξασκηθούν σε ύλη την οποία ήδη έχουν διδαχθεί. Οι μαθητές αυτοί καλούνται να δώσουν απαντήσεις σε ένα σύνολο ερωτήσεων-ασκήσεων. Τα λογισμικά παρουσίασης περιλαμβάνουν το περιεχόμενο ενός μαθήματος εμπλουτισμένο με παραδείγματα και επεξηγήσεις. Και τέλος, τα εκπαιδευτικά παιχνίδια χρησιμοποιούν το παιχνίδι ως κίνητρο προκειμένου ο μαθητής να αναπτύξει συγκεκριμένες δεξιότητες. Εκεί ο μαθητής περιηγείται στο λογισμικό και ολοκληρώνει τις διαδικασίες του παιχνιδιού αποκτώντας γνώσεις με ευχάριστο τρόπο. Το παιχνίδι που αναπτύξαμε, στα πλαίσια της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας, έχει σαν πρωταρχική προτεραιότητα του την εύκολη και διασκεδαστική διδασκαλία των βασικών κανόνων της Γεωγραφίας της ΣΤ’ Τάξης του Δημοτικού. Μέσω αυτού του διαδραστικού παιχνιδιού ο μαθητής μέσα από διάφορα στάδια ερωτήσεων έχει τη δυνατότητα να μάθει κερδίζοντας διάφορα βραβεία.el
dc.description.abstractIn this thesis is being presented the assimilation of school knowledge through e-learning. This is being achieved with the implementation of a game which’s main objective is to teach the subject of Geography to the children of the sixth grade of the elementary school. In recent years, computers have entered drastically in all our daily lives and as it was expected, education couldn’t have been left untouched by this change. Recently, it has been observed a constant movement as to equip primary schools with computers. Their aim is to familiarize students with the computers as to realize their potential and to demystify them, as well as to develop initiative and self-motivation through the use of computers, but also to induce collaboration and to enhance the team spirit. These features are implemented through specific programs titled as educational software. As educational software are defined product technology designed to help teach a subject by following a particular educational philosophy and educational strategy. Today there is a wide variety of educational software, each of them dealing with all modes of teaching of our educational system. The training software enables students to practice material which already have been taught. These students are asked to answer a set of questions-exercises. The presentation software includes the content of a course enriched with examples and explanations. Finally, educational games using the practice of game as an incentive for the student to develop specific skills. There, the student navigates the software and completing the procedures of the game by learning in a pleasant way. The game we have developed, as part of this thesis, has as its primary priority the easy and fun teaching of the basic rules of Geography of the sixth grade of elementary school. Through this interactive game students through various stages of questions are able to learn and to win various prizesen
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΑνάπτυξη εφαρμογής Flash για τη Γεωγραφία ΣΤ’ Δημοτικού.el
dc.titleApplication development with flash for Geography on 6th grade of Elementary School.en

healMeta

heal.creatorNameΧουΐρη, Μαριάνθηel
heal.creatorNameΧουΐρη, Φαίδραel
heal.creatorNameChouiri, Marianthien
heal.creatorNameChouiri, Faidraen
heal.publicationDate2015-06-16T10:12:04Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3730
heal.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζεται η αφομοίωση των σχολικών γνώσεων μέσω της ηλεκτρονικής διδασκαλίας. Αυτό στην προκειμένη περίπτωση επιτυγχάνεται με την υλοποίηση ενός παιχνιδιού που έχει σαν βασικό στόχο του να διδάξει το μάθημα της Γεωγραφίας στα παιδιά της ΣΤ’ τάξης του Δημοτικού. Τα τελευταία χρόνια οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές έχουν μπει δυναμικά στην καθημερινότητα όλων μας και φυσικά η εκπαίδευση δεν θα μπορούσε να μείνει ανέπαφη από αυτήν την αλλαγή. Πρόσφατα παρατηρείται μεγάλη κινητικότητα στο θέμα του εξοπλισμού των Δημοτικών σχολείων με Η/Υ και στη χρήση τους τόσο από δασκάλους, όσο και από μαθητές. Στόχος τους είναι να εξοικειωθούν οι μαθητές με τους Η/Υ έτσι ώστε να συνειδητοποιήσουν τις δυνατότητές τους και να τους απομυθοποιήσουν, να αναπτυχθεί σε ατομικό επίπεδο η πρωτοβουλία και αυτενέργεια, αλλά και σε ομαδικό η συνεργατικότητα και το ομαδικό πνεύμα. Οι δυνατότητες αυτές υλοποιούνται μέσα από ειδικά προγράμματα που φέρουν τον τίτλο εκπαιδευτικό λογισμικό. Ως εκπαιδευτικό λογισμικό ορίζεται το προϊόν της τεχνολογίας που σκοπό έχει να βοηθήσει τη διδασκαλία ενός γνωστικού αντικειμένου ακολουθώντας μια συγκεκριμένη παιδαγωγική φιλοσοφία και εκπαιδευτική στρατηγική. Σήμερα υπάρχει μια μεγάλη ποικιλία εκπαιδευτικών λογισμικών που το καθένα από αυτά ασχολείται με όλους τους τρόπους διδασκαλίας του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Τα λογισμικά εξάσκησης δίνουν τη δυνατότητα στους μαθητές να εξασκηθούν σε ύλη την οποία ήδη έχουν διδαχθεί. Οι μαθητές αυτοί καλούνται να δώσουν απαντήσεις σε ένα σύνολο ερωτήσεων-ασκήσεων. Τα λογισμικά παρουσίασης περιλαμβάνουν το περιεχόμενο ενός μαθήματος εμπλουτισμένο με παραδείγματα και επεξηγήσεις. Και τέλος, τα εκπαιδευτικά παιχνίδια χρησιμοποιούν το παιχνίδι ως κίνητρο προκειμένου ο μαθητής να αναπτύξει συγκεκριμένες δεξιότητες. Εκεί ο μαθητής περιηγείται στο λογισμικό και ολοκληρώνει τις διαδικασίες του παιχνιδιού αποκτώντας γνώσεις με ευχάριστο τρόπο. Το παιχνίδι που αναπτύξαμε, στα πλαίσια της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας, έχει σαν πρωταρχική προτεραιότητα του την εύκολη και διασκεδαστική διδασκαλία των βασικών κανόνων της Γεωγραφίας της ΣΤ’ Τάξης του Δημοτικού. Μέσω αυτού του διαδραστικού παιχνιδιού ο μαθητής μέσα από διάφορα στάδια ερωτήσεων έχει τη δυνατότητα να μάθει κερδίζοντας διάφορα βραβεία.el
heal.abstractIn this thesis is being presented the assimilation of school knowledge through e-learning. This is being achieved with the implementation of a game which’s main objective is to teach the subject of Geography to the children of the sixth grade of the elementary school. In recent years, computers have entered drastically in all our daily lives and as it was expected, education couldn’t have been left untouched by this change. Recently, it has been observed a constant movement as to equip primary schools with computers. Their aim is to familiarize students with the computers as to realize their potential and to demystify them, as well as to develop initiative and self-motivation through the use of computers, but also to induce collaboration and to enhance the team spirit. These features are implemented through specific programs titled as educational software. As educational software are defined product technology designed to help teach a subject by following a particular educational philosophy and educational strategy. Today there is a wide variety of educational software, each of them dealing with all modes of teaching of our educational system. The training software enables students to practice material which already have been taught. These students are asked to answer a set of questions-exercises. The presentation software includes the content of a course enriched with examples and explanations. Finally, educational games using the practice of game as an incentive for the student to develop specific skills. There, the student navigates the software and completing the procedures of the game by learning in a pleasant way. The game we have developed, as part of this thesis, has as its primary priority the easy and fun teaching of the basic rules of Geography of the sixth grade of elementary school. Through this interactive game students through various stages of questions are able to learn and to win various prizesen
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΑνάπτυξη εφαρμογής Flash για τη Γεωγραφία ΣΤ’ Δημοτικού.el
heal.titleApplication development with flash for Geography on 6th grade of Elementary School.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordπαιχνιδοποίηση, διαδραστικό παιχνίδι, πολυμεσική εφαρμογή, Γεωγραφία, πρωτοβάθμια εκπαίδευση, δημοτικό σχολείο, εκπαιδευτική εφαρμογή, flashel
heal.keywordgamification, interactive game, multimedia application, Geography, elementary education, elementary school, educational application, flashen
heal.advisorNameΠαχουλάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNamePachoulakis, Ioannisen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)