Ηλεκτρονικό εμπόριο.
E-commerce.
Date
2015-07-09Author
Λυμπεράκης, Χάρης
Πίσσας, Δημήτρης
Lymperakis, Charis
Pissas, Dimitris
Metadata
Show full item recordAbstract
Σκοπός της εργασίας είναι ο σχεδιασμός, η ανάλυση και η υλοποίηση ενός πληροφοριακού συστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου, για την διαχείριση ηλεκτρονικών αγορών. Το σύστημα που αναπτύσεται, δίνει τη δυνατότητα σε έναν χρήστη να αναζητήσει ή να περιηγηθεί σε προϊόντα, βάσει κατηγορίας ή μάρκας, να επιλέξει όποια επιθυμεί και να προχωρήσει στην αγορά τους μέσω του συστήματος. Επίσης δίνει τη δυνατότητα σε χρήστες-διαχειριστές να διαχειριστούν (αφαιρέσουν/ προσθέσουν) προϊόντα, κατηγορίες, μάρκες, καθώς επίσης και να διαχειριστεί τις παραγγελίες και να εμφανίσει αναφορές σχετικές με τα καταστήματα και τις παραγγελίες αυτών. The objective of the project is the design, analysis and implementation of an IT e-commerce system for managing electronic markets. The system is developed, enables a user to search or browse products, by category or brand, he can choose any he wants and make a purchase, through the system. It also enables on users-administrators to manage (remove / add) products, categories, brands, as well as to manage orders and display reports related to the stores and the orders of them.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info