Εμφάνιση απλής εγγραφής

Computer game made in XNA framework using Direct3D.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠοντικάκης, Γεώργιοςel
dc.creatorPontikakis, Georgiosen
dc.date.accessioned2016-03-15T15:40:16Z
dc.date.available2016-03-15T15:40:16Z
dc.date.issued2015-11-20T15:40:11Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3744
dc.description.abstractΠρόκειται για ένα δισδιάστατο ηλεκτρονικό παιχνίδι φτιαγμένο στο XNA Framework σε γλώσσα C# που χρησιμοποιεί Direct3D11 shaders σε γλώσσα HLSL. Ανήκει στην κατηγορία των arcade παιχνιδιών περιέχοντας πλούσια οπτικά και ηχητικά effects με ολοκληρωμένο και εύχρηστο menu. Σκοπός της κατασκευής του είναι η έρευνα πάνω στις τεχνολογίες που υπάρχουν σε αυτόν τον τομέα, η μελέτη του προγραμματισμού σε πραγματικό χρόνο και το επίπεδο δυσκολίας και πολυπλοκότητας που χρειάζεται για την κατασκευή του, καθώς και οι δυνατότητες αξιοποίησης του.el
dc.description.abstractThis is a two-dimensional computer game made in XNA framework written in C#, using Direct3D11 HLSL shaders. It belongs to the category of arcade games containing rich visual and sound effects with integrated and easy to use menu. The purpose of this project is the research on the technologies that exist in this field, the study of real-time programming and the level of difficulty and complexity needed for its creation and its potential usage.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΔημιουργία παιγνίου με χρήση XNA και Direct3D.el
dc.titleComputer game made in XNA framework using Direct3D.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠοντικάκης, Γεώργιοςel
heal.creatorNamePontikakis, Georgiosen
heal.publicationDate2015-11-20T15:40:11Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3744
heal.abstractΠρόκειται για ένα δισδιάστατο ηλεκτρονικό παιχνίδι φτιαγμένο στο XNA Framework σε γλώσσα C# που χρησιμοποιεί Direct3D11 shaders σε γλώσσα HLSL. Ανήκει στην κατηγορία των arcade παιχνιδιών περιέχοντας πλούσια οπτικά και ηχητικά effects με ολοκληρωμένο και εύχρηστο menu. Σκοπός της κατασκευής του είναι η έρευνα πάνω στις τεχνολογίες που υπάρχουν σε αυτόν τον τομέα, η μελέτη του προγραμματισμού σε πραγματικό χρόνο και το επίπεδο δυσκολίας και πολυπλοκότητας που χρειάζεται για την κατασκευή του, καθώς και οι δυνατότητες αξιοποίησης του.el
heal.abstractThis is a two-dimensional computer game made in XNA framework written in C#, using Direct3D11 HLSL shaders. It belongs to the category of arcade games containing rich visual and sound effects with integrated and easy to use menu. The purpose of this project is the research on the technologies that exist in this field, the study of real-time programming and the level of difficulty and complexity needed for its creation and its potential usage.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΔημιουργία παιγνίου με χρήση XNA και Direct3D.el
heal.titleComputer game made in XNA framework using Direct3D.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordtwo-dimensional (2D) computer game, Xna Game Studio, C#en
heal.advisorNameΠαχουλάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNamePachoulakis, Ioannisen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)