Εμφάνιση απλής εγγραφής

Platform of user-computer interface using the Microsoft sensor Kinect.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚοντοχρήστος, Ηλίαςel
dc.creatorΧατζηδημήτρης, Νικόλαοςel
dc.creatorKontochristos, Iliasen
dc.creatorChatzidimitris, Nikolaosen
dc.date.accessioned2016-03-15T15:42:57Z
dc.date.available2016-03-15T15:42:57Z
dc.date.issued2015-04-02T17:17:54Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3828
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία, αποτέλεσε το αντικείμενο μελέτης μας για αρκετά μεγάλο διάστημα και θεωρούμε ότι λόγω της σπουδαιότητας του θέματος θα αποτελέσει ένα πολύ σημαντικό εφαλτήριο για την μετέπειτα πορεία μας στον κλάδο. Πιο συγκεκριμένα, στα πλαίσια της παρούσας μελέτης θα δούμε να αναλύεται το ιδιαίτερα ενδιαφέρον θέμα του Kinect και των διαφόρων εφαρμογών του. Στόχος είναι η παραγωγή μιας καινοτόμας πλατφόρμας διεπαφής χρήστη υπολογιστή χρησιμοποιώντας τον αισθητήρα του Kinect. Όπως είναι δεδομένο, στα πλαίσια του αισθητήρα του Kinect, είναι ιδιαίτερα σημαντική η αναγνώριση χειρονομιών. Οι χειρονομίες μπορεί να προέρχονται από οποιαδήποτε κίνηση του σώματος ή κατάσταση, αλλά συνήθως προέρχονται από το πρόσωπο ή το χέρι. Η αναγνώριση χειρονομιών επιτρέπει στους ανθρώπους να επικοινωνούν με την μηχανή (HMI) και να αλληλεπιδρούν με φυσικό τρόπο, χωρίς μηχανικές συσκευές. Για την περίπτωση μας χρησιμοποιήθηκε το Kinect Visual Studio. To Microsoft Visual Studio είναι ένα ολοκληρωμένο περιβάλλον ανάπτυξης (IDE) από τη Microsoft. Το Visual Studio υποστηρίζει διαφορετικές γλώσσες προγραμματισμού και επιτρέπει την επεξεργασία κώδικα και τον εντοπισμό σφαλμάτων για την υποστήριξη (σε διάφορους βαθμούς) σε σχεδόν οποιασδήποτε γλώσσα προγραμματισμού, εφόσον υπάρχει μια υπηρεσία εξειδικευμένης γλώσσας. Η εφαρμογή η οποία θα παρουσιάζουμε έχει προσαρμοστεί για λογούς παρουσίασης σε ένα συγκεκριμένο παράδειγμα, αυτό του συνεργείου. Η εφαρμογή αυτή ουσιαστικά είναι φτιαγμένη με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να προσαρμόζεται και σε άλλους τομείς για διαφορετικούς σκοπούς. Η εφαρμογή η οποία δημιουργήσαμε δεν στοχεύει σε μια συγκεκριμένη χρήση όπως αναφέραμε παραπάνω αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για διαφορετικούς σκοπούς αλλά και με διαφορετικό τρόπο από αυτόν που χρησιμοποιήσαμε εμείς για το παράδειγμα μας. Ευελπιστούμε η μελέτη μας να αποτελέσει ένα χρήσιμο εγχειρίδιο στα χέρια του κάθε μελετητή, αλλά και να αποτελέσει αντικείμενο για μελλοντική μελέτη και επέκταση.el
dc.description.abstractThis thesis was the subject of our study for quite a long time and we believe that given the importance of the issue it will be a major stepping stone for our subsequent development in the industry. More specifically, in the present study we will analyze the very interesting topic of Kinect and the various applications. The aim is to produce an innovative interface platform between user and the computer using the sensor of Kinect. It is given that being part of the sensor of Kinect, Gesture recognition is particularly important. Gestures can be part of any body movement or state, but are usually coming from the face or hand. Gesture Recognition allows people to communicate with the machine (HMI) and interact naturally without mechanical devices. For our case, the Kinect Visual Studio is used. Microsoft Visual Studio is an integrated development environment (IDE) by Microsoft. The Visual Studio supports different programming languages and allows for an editor and debugging support (to varying degrees) in nearly any programming language, if there is a specialized language service. The application which we will present is adapted for purposes of illustration of a specific example, this of a workshop. This embodiment is essentially made in a way that can be adapted to other fields for different purposes. The application created is not directed to a specific use as mentioned above but may be used for different purposes and in different ways from that we used for our example. We hope our study can be a useful guide in the hands of every student, but also the subject for future study and extension.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΠλατφόρμα διεπαφής χρήστη – υπολογιστή με την χρήση του αισθητήρα Microsoft Kinect.el
dc.titlePlatform of user-computer interface using the Microsoft sensor Kinect.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚοντοχρήστος, Ηλίαςel
heal.creatorNameΧατζηδημήτρης, Νικόλαοςel
heal.creatorNameKontochristos, Iliasen
heal.creatorNameChatzidimitris, Nikolaosen
heal.publicationDate2015-04-02T17:17:54Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3828
heal.abstractΗ συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία, αποτέλεσε το αντικείμενο μελέτης μας για αρκετά μεγάλο διάστημα και θεωρούμε ότι λόγω της σπουδαιότητας του θέματος θα αποτελέσει ένα πολύ σημαντικό εφαλτήριο για την μετέπειτα πορεία μας στον κλάδο. Πιο συγκεκριμένα, στα πλαίσια της παρούσας μελέτης θα δούμε να αναλύεται το ιδιαίτερα ενδιαφέρον θέμα του Kinect και των διαφόρων εφαρμογών του. Στόχος είναι η παραγωγή μιας καινοτόμας πλατφόρμας διεπαφής χρήστη υπολογιστή χρησιμοποιώντας τον αισθητήρα του Kinect. Όπως είναι δεδομένο, στα πλαίσια του αισθητήρα του Kinect, είναι ιδιαίτερα σημαντική η αναγνώριση χειρονομιών. Οι χειρονομίες μπορεί να προέρχονται από οποιαδήποτε κίνηση του σώματος ή κατάσταση, αλλά συνήθως προέρχονται από το πρόσωπο ή το χέρι. Η αναγνώριση χειρονομιών επιτρέπει στους ανθρώπους να επικοινωνούν με την μηχανή (HMI) και να αλληλεπιδρούν με φυσικό τρόπο, χωρίς μηχανικές συσκευές. Για την περίπτωση μας χρησιμοποιήθηκε το Kinect Visual Studio. To Microsoft Visual Studio είναι ένα ολοκληρωμένο περιβάλλον ανάπτυξης (IDE) από τη Microsoft. Το Visual Studio υποστηρίζει διαφορετικές γλώσσες προγραμματισμού και επιτρέπει την επεξεργασία κώδικα και τον εντοπισμό σφαλμάτων για την υποστήριξη (σε διάφορους βαθμούς) σε σχεδόν οποιασδήποτε γλώσσα προγραμματισμού, εφόσον υπάρχει μια υπηρεσία εξειδικευμένης γλώσσας. Η εφαρμογή η οποία θα παρουσιάζουμε έχει προσαρμοστεί για λογούς παρουσίασης σε ένα συγκεκριμένο παράδειγμα, αυτό του συνεργείου. Η εφαρμογή αυτή ουσιαστικά είναι φτιαγμένη με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να προσαρμόζεται και σε άλλους τομείς για διαφορετικούς σκοπούς. Η εφαρμογή η οποία δημιουργήσαμε δεν στοχεύει σε μια συγκεκριμένη χρήση όπως αναφέραμε παραπάνω αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για διαφορετικούς σκοπούς αλλά και με διαφορετικό τρόπο από αυτόν που χρησιμοποιήσαμε εμείς για το παράδειγμα μας. Ευελπιστούμε η μελέτη μας να αποτελέσει ένα χρήσιμο εγχειρίδιο στα χέρια του κάθε μελετητή, αλλά και να αποτελέσει αντικείμενο για μελλοντική μελέτη και επέκταση.el
heal.abstractThis thesis was the subject of our study for quite a long time and we believe that given the importance of the issue it will be a major stepping stone for our subsequent development in the industry. More specifically, in the present study we will analyze the very interesting topic of Kinect and the various applications. The aim is to produce an innovative interface platform between user and the computer using the sensor of Kinect. It is given that being part of the sensor of Kinect, Gesture recognition is particularly important. Gestures can be part of any body movement or state, but are usually coming from the face or hand. Gesture Recognition allows people to communicate with the machine (HMI) and interact naturally without mechanical devices. For our case, the Kinect Visual Studio is used. Microsoft Visual Studio is an integrated development environment (IDE) by Microsoft. The Visual Studio supports different programming languages and allows for an editor and debugging support (to varying degrees) in nearly any programming language, if there is a specialized language service. The application which we will present is adapted for purposes of illustration of a specific example, this of a workshop. This embodiment is essentially made in a way that can be adapted to other fields for different purposes. The application created is not directed to a specific use as mentioned above but may be used for different purposes and in different ways from that we used for our example. We hope our study can be a useful guide in the hands of every student, but also the subject for future study and extension.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΠλατφόρμα διεπαφής χρήστη – υπολογιστή με την χρήση του αισθητήρα Microsoft Kinect.el
heal.titlePlatform of user-computer interface using the Microsoft sensor Kinect.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordαλληλεπίδραση ανθρώπου υπολογιστή, διεπαφή χρήστη, Microsoft kinect sensorel
heal.keywordhuman computer interaction, user interface, Microsoft kinect sensoren
heal.advisorNameΒιδάκης, Νικόλαοςel
heal.advisorNameVidakis, Nikolaosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)