Η επίδραση του συναισθήματος στην επιχειρηματικότητα.
Emotion influence on enterpreneurship.
View/ Open
Date
2010-12-07Author
Σπαντιδάκης, Γεώργιος
Spantidakis, Georgios
Metadata
Show full item recordAbstract
Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο να δώσει κίνητρα στον σύγχρονο επιχειρηματία, ώστε να αξιοποιήσει την συναισθηματική νοημοσύνη των εργαζομένων του κατευθύνοντας την σκέψη και τα συναισθήματα τους, προς όφελος των στόχων της επιχείρησης του. Επιχειρείται η παρουσίαση των τελευταίων θεωριών σχετικά με την χρήση του συναισθήματος και της συναισθηματικής νοημοσύνης ως πηγή χρήσιμων πληροφοριών για τη αποδοτικότερη λειτουργία μιας επιχείρησης. Σκοπός της εργασίας είναι να καταδείξει τον ρόλο που η συναισθηματική νοημοσύνη διαδραματίζει στον χώρο της εργασίας, να τονίσει τα πλεονεκτήματα που θα έχει η υιοθέτηση αυτής, τόσο για τον επιχειρηματία/ηγέτη, όσο και για τους εργαζομένους και να σημειώσει τα προβλήματα που μπορούν να δημιουργηθούν από την απουσία της.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info