Show simple item record

Supercharger systems.

Dublin Core metadata

dc.creatorΓιαννακόπουλος, Δημήτριοςel
dc.creatorGiannakopoulos, Dimitriosen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:01:06Z
dc.date.available2016-03-15T16:01:06Z
dc.date.issued2014-09-10T20:49:10Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4197
dc.description.abstractΟ σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η αναφορά των συστημάτων υπερπλήρωσης τα οποία χρησιμοποιούνται, ευρέος στις μηχανές εσωτερικής καύσης (Μ.Ε.Κ) στα επόμενα κεφάλαια της πτυχιακής εργασίας θα αναλυθούν οι τρόποι και τα συστήματα αύξησης της ισχύος, όπως με συστήματα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων, με δυναμική υπερπλήρωση δηλαδή με τον συντονισμό της πολλαπλής εισαγωγής και με ξένη υπερπλήρωση, δηλαδή με αύξηση της πίεσης της εισαγωγής . Ένα από τα μεγαλύτερα ζητήματα που κληθήκαν να αντιμετωπίσουν οι αυτό βιομηχανίες είναι για την παραγωγή της, αύξησης τις ισχύος στις μηχανές εσωτερικής καύσης όσο το δυνατόν με την ελάχιστη, δυνατή αύξηση του όγκου εμβολισμού του κινητήρα. Αυτό το πρόβλημα αντιμετωπίστηκε είτε με την χρήση πολυβάλβιδων κινητήρων, είτε με τον συντονισμό της πολλαπλής εισαγωγής ακόμα και με την τοποθέτηση, διάφορων επιπλέων εξαρτημάτων στους κινητήρες(turbo). Αυτοί οι κινητήρες έχουν μελετηθεί από τους κατασκευαστές έτσι ώστε να είναι λειτουργικά σωστοί, να παρουσιάζουν όσο το δυνατόν λιγότερα τεχνικά προβλήματα, να είναι όσο το δυνατόν πιο πολύ φιλικοί στο περιβάλλον χωρίς σοβαρές για το περιβάλλον εκπεμπόμενους ρύπους, δηλαδή να πλήρη τις σωστές από τον κατασκευαστή αναλογίες αέρα καύσιμου μείγματος . Αυτές οι διεργασίες χρησιμοποιούνται στους περισσότερους κινητήρες είτε είναι βενζινοκινητήρες (Otto), είτε σε κινητήρες που το καύσιμο τους είναι πετρέλαιο (diesel). Επίσης είναι θαυμαστό ότι για τα συστήματα αυτά δεν έχουν σημασία τα κυβικά του κινητήρα είτε αυτός είναι μικρού είτε και μεσαίου τύπου κινητήρα, υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης τους. Για το λόγο ότι ορισμένα από αυτά τα συστήματα υπερπλήρωσης χρησιμοποιούνταν και τα τοποθετούσαν αποκλειστικά, σε κινητήρες μεγάλου κυβισμού. Στα πρώτα κεφάλαια της παρούσας πτυχιακής εργασίας θα αναλυθούν, τα στοιχεία που υπάρχουν σε μια μηχανή εσωτερικής καύσης, για την κατανόηση των επόμενων κεφαλαίων όπου εκεί θα αναλυθούν τα συστήματα υπερπλήρωσης στις μηχανές εσωτερικής καύσης (Μ.Ε.Κ). Πιο αναλυτικά στο κεφάλαιο τρία γίνεται μια ιστορική αναδρομή για το αυτοκίνητο, και για τους ανθρώπους-κατασκευαστές οι οποίοι κατασκεύασαν τα πρώτα αυτοκίνητα. Στο κεφάλαιο τέσσερα γίνεται μια σύντομη αναφορά για τις καταστάσεις των αερίων, αλλά και για την λειτουργία του βενζινοκινητήρα κινητήρα Otto. Στο πέμπτο κεφάλαιο αναλύονται τα βασικά μέρη που αποτελούν μια μηχανή εσωτερικής καύσης(Μ.Ε.Κ). Στο εκτός κεφαλαίο αναφέρονται τα συστήματα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων. Στο έβδομο κεφάλαιο αναλύονται οι τρόποι συντονισμού της πολλαπλής εισαγωγής. Και στο κεφάλαιο οκτώ αναφέρονται οι τρόποι αύξησης της ισχύος με αύξηση της πίεσης του αέρα. Τέλος στο ένατο κεφάλαιο έχει αφιερωθεί για τα τελικός τελικά συμπεράσματα των συστημάτων αυτών.el
dc.description.abstractThe power of an internal combustion engine depends on the mass of the air-fuel mixture, whether the fuel is gasoline, ie Otto, whether it's diesel. The engine performance is increased by improving the cylinder charge, meaning the input of as much as possible air-fuel mixture in the cylinders. For that purpose manufacturers designed the so-called supercharged internal combustion engines. These are systems with variable valve actuation calculating the opening and closing of valves ( import – export ) and other parameters such as engine load, engine speed, etc. Another system is to coordinate the intake manifold by changing the length and diameter for the required power and torque of the engine. Finally, another widespread system is the installation of a turbocharger compressor where the mixture enters with pressure in the combustion chambers. Before it enters the cylinders, it is cooled in engines called intercoolers. Thus, in this case, we have more filling in the cylinder in which more fuel will be burned and, therefore, more thermal energy will be produced. These systems are designed by manufacturers to operate properly.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Mechanical Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΣυστήματα υπερπλήρωης στις μηχανές εσωτερικής καύσης (Μ.Ε.Κ.).el
dc.titleSupercharger systems.en

healMeta

heal.creatorNameΓιαννακόπουλος, Δημήτριοςel
heal.creatorNameGiannakopoulos, Dimitriosen
heal.publicationDate2014-09-10T20:49:10Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4197
heal.abstractΟ σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η αναφορά των συστημάτων υπερπλήρωσης τα οποία χρησιμοποιούνται, ευρέος στις μηχανές εσωτερικής καύσης (Μ.Ε.Κ) στα επόμενα κεφάλαια της πτυχιακής εργασίας θα αναλυθούν οι τρόποι και τα συστήματα αύξησης της ισχύος, όπως με συστήματα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων, με δυναμική υπερπλήρωση δηλαδή με τον συντονισμό της πολλαπλής εισαγωγής και με ξένη υπερπλήρωση, δηλαδή με αύξηση της πίεσης της εισαγωγής . Ένα από τα μεγαλύτερα ζητήματα που κληθήκαν να αντιμετωπίσουν οι αυτό βιομηχανίες είναι για την παραγωγή της, αύξησης τις ισχύος στις μηχανές εσωτερικής καύσης όσο το δυνατόν με την ελάχιστη, δυνατή αύξηση του όγκου εμβολισμού του κινητήρα. Αυτό το πρόβλημα αντιμετωπίστηκε είτε με την χρήση πολυβάλβιδων κινητήρων, είτε με τον συντονισμό της πολλαπλής εισαγωγής ακόμα και με την τοποθέτηση, διάφορων επιπλέων εξαρτημάτων στους κινητήρες(turbo). Αυτοί οι κινητήρες έχουν μελετηθεί από τους κατασκευαστές έτσι ώστε να είναι λειτουργικά σωστοί, να παρουσιάζουν όσο το δυνατόν λιγότερα τεχνικά προβλήματα, να είναι όσο το δυνατόν πιο πολύ φιλικοί στο περιβάλλον χωρίς σοβαρές για το περιβάλλον εκπεμπόμενους ρύπους, δηλαδή να πλήρη τις σωστές από τον κατασκευαστή αναλογίες αέρα καύσιμου μείγματος . Αυτές οι διεργασίες χρησιμοποιούνται στους περισσότερους κινητήρες είτε είναι βενζινοκινητήρες (Otto), είτε σε κινητήρες που το καύσιμο τους είναι πετρέλαιο (diesel). Επίσης είναι θαυμαστό ότι για τα συστήματα αυτά δεν έχουν σημασία τα κυβικά του κινητήρα είτε αυτός είναι μικρού είτε και μεσαίου τύπου κινητήρα, υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης τους. Για το λόγο ότι ορισμένα από αυτά τα συστήματα υπερπλήρωσης χρησιμοποιούνταν και τα τοποθετούσαν αποκλειστικά, σε κινητήρες μεγάλου κυβισμού. Στα πρώτα κεφάλαια της παρούσας πτυχιακής εργασίας θα αναλυθούν, τα στοιχεία που υπάρχουν σε μια μηχανή εσωτερικής καύσης, για την κατανόηση των επόμενων κεφαλαίων όπου εκεί θα αναλυθούν τα συστήματα υπερπλήρωσης στις μηχανές εσωτερικής καύσης (Μ.Ε.Κ). Πιο αναλυτικά στο κεφάλαιο τρία γίνεται μια ιστορική αναδρομή για το αυτοκίνητο, και για τους ανθρώπους-κατασκευαστές οι οποίοι κατασκεύασαν τα πρώτα αυτοκίνητα. Στο κεφάλαιο τέσσερα γίνεται μια σύντομη αναφορά για τις καταστάσεις των αερίων, αλλά και για την λειτουργία του βενζινοκινητήρα κινητήρα Otto. Στο πέμπτο κεφάλαιο αναλύονται τα βασικά μέρη που αποτελούν μια μηχανή εσωτερικής καύσης(Μ.Ε.Κ). Στο εκτός κεφαλαίο αναφέρονται τα συστήματα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων. Στο έβδομο κεφάλαιο αναλύονται οι τρόποι συντονισμού της πολλαπλής εισαγωγής. Και στο κεφάλαιο οκτώ αναφέρονται οι τρόποι αύξησης της ισχύος με αύξηση της πίεσης του αέρα. Τέλος στο ένατο κεφάλαιο έχει αφιερωθεί για τα τελικός τελικά συμπεράσματα των συστημάτων αυτών.el
heal.abstractThe power of an internal combustion engine depends on the mass of the air-fuel mixture, whether the fuel is gasoline, ie Otto, whether it's diesel. The engine performance is increased by improving the cylinder charge, meaning the input of as much as possible air-fuel mixture in the cylinders. For that purpose manufacturers designed the so-called supercharged internal combustion engines. These are systems with variable valve actuation calculating the opening and closing of valves ( import – export ) and other parameters such as engine load, engine speed, etc. Another system is to coordinate the intake manifold by changing the length and diameter for the required power and torque of the engine. Finally, another widespread system is the installation of a turbocharger compressor where the mixture enters with pressure in the combustion chambers. Before it enters the cylinders, it is cooled in engines called intercoolers. Thus, in this case, we have more filling in the cylinder in which more fuel will be burned and, therefore, more thermal energy will be produced. These systems are designed by manufacturers to operate properly.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Mechanical Engineeringen
heal.titleΣυστήματα υπερπλήρωης στις μηχανές εσωτερικής καύσης (Μ.Ε.Κ.).el
heal.titleSupercharger systems.en
heal.typebachelorThesis
heal.advisorNameΚουδουμάς, Γεώργιοςel
heal.advisorNameKoudoumas, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)