Η διαφήμηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Advertising on e-commerce.
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2008-2-29TΣυγγραφέας
Μαρκογιαννάκη, Αικατερίνη
Markogiannaki, Aikaterini
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Μια σύντομη ανασκόπηση της παραδοσιακής διαφήμισης. Η εφαρμογή της διαφήμισης στο ηλεκτρονικό εμπόριο, εκτενής αναφορά στην ηλεκτρονική προβολή (τρόποι, τόποι, αποτελεσματικότητα, παγίδες) και σύγκριση με τα παραδοσιακά μέσα. Μελέτες και στατιστικά για την χρήση του ίντερνετ, την αποδοχή και αποτελεσματικότητα της ηλεκτρονικής διαφήμισης. Νέες τεχνολογίες επικοινωνίας ως μέσα διαφήμισης. Νομοθεσία και Ορολογία της e-ad και του e-commerce.
Συλλογές
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες