Εμφάνιση απλής εγγραφής

Advertising on e-commerce.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜαρκογιαννάκη, Αικατερίνηel
dc.creatorMarkogiannaki, Aikaterinien
dc.date.accessioned2016-03-15T16:11:43Z
dc.date.available2016-03-15T16:11:43Z
dc.date.issued2008-2-29T15:44:57Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4441
dc.description.abstractΜια σύντομη ανασκόπηση της παραδοσιακής διαφήμισης. Η εφαρμογή της διαφήμισης στο ηλεκτρονικό εμπόριο, εκτενής αναφορά στην ηλεκτρονική προβολή (τρόποι, τόποι, αποτελεσματικότητα, παγίδες) και σύγκριση με τα παραδοσιακά μέσα. Μελέτες και στατιστικά για την χρήση του ίντερνετ, την αποδοχή και αποτελεσματικότητα της ηλεκτρονικής διαφήμισης. Νέες τεχνολογίες επικοινωνίας ως μέσα διαφήμισης. Νομοθεσία και Ορολογία της e-ad και του e-commerce.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Mechanical Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ διαφήμηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο.el
dc.titleAdvertising on e-commerce.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜαρκογιαννάκη, Αικατερίνηel
heal.creatorNameMarkogiannaki, Aikaterinien
heal.publicationDate2008-2-29T15:44:57Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4441
heal.abstractΜια σύντομη ανασκόπηση της παραδοσιακής διαφήμισης. Η εφαρμογή της διαφήμισης στο ηλεκτρονικό εμπόριο, εκτενής αναφορά στην ηλεκτρονική προβολή (τρόποι, τόποι, αποτελεσματικότητα, παγίδες) και σύγκριση με τα παραδοσιακά μέσα. Μελέτες και στατιστικά για την χρήση του ίντερνετ, την αποδοχή και αποτελεσματικότητα της ηλεκτρονικής διαφήμισης. Νέες τεχνολογίες επικοινωνίας ως μέσα διαφήμισης. Νομοθεσία και Ορολογία της e-ad και του e-commerce.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Mechanical Engineeringen
heal.titleΗ διαφήμηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο.el
heal.titleAdvertising on e-commerce.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordδιαφήμηση, ηλεκτρονικό εμπόριο, ηλεκτρονική διαφήμιση, μάρκετινγκel
heal.keywordadvertising, electronic commerce, electronic advertising, marketingen
heal.advisorNameΠαξινός, Κοσμάςel
heal.advisorNamePaxinos, Kosmasen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)