Εμφάνιση απλής εγγραφής

E-commerce: The attitude and opinions of students.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚονταξάκης, Ιωάννηςel
dc.creatorΚουτεντάκης, Μιχάληςel
dc.creatorΠαπαδογιάννης, Γεώργιοςel
dc.creatorKontaxakis, Ioannisen
dc.creatorKoutentakis, Michalisen
dc.creatorPapadogiannis, Georgiosen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:27:08Z
dc.date.available2016-03-15T16:27:08Z
dc.date.issued2015-07-07T11:56:06Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4917
dc.description.abstractΣτην εποχή μας, η χρήση του Διαδικτύου έχει επηρεάσει την καθημερινότητα μας σε όλους του τομείς της ζωής μας. Το διαδίκτυο αποτελεί μέσω ψυχαγωγίας, ενημέρωσης αλλά και ένας τρόπος μέσω του οποίου μπορεί κανείς εύκολα να πραγματοποιήσει αγορές από τα ηλεκτρονικά καταστήματα και αυτό στην ουσία είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο. Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να εξετάσει τη στάση και τις απόψεις που έχουν οι φοιτητές του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Ηρακλείου, Κρήτης για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Ως μέθοδος δειγματοληψίας χρησιμοποιήθηκε η μη πιθανότητα δειγματοληψίας (non probability sampling) και πιο συγκεκριμένα η δειγματοληψία ευκολίας (convenience sampling). Το δείγμα αποτέλεσαν 100 φοιτητές της σχολής Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΔΟ) του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Ηράκλειου Κρήτης. Για την συγκέντρωση των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε ανώνυμο ερωτηματολόγιο αυτοαναφοράς, με ερωτήσεις κλειστού τύπου. Tα Ερωτηματολόγια αναρτήθηκαν μέσω του Διαδικτύου στην ιστοσελίδα της σχολής Διοίκησης και Οικονομίας και απαντήθηκαν ηλεκτρονικά. Ως μέθοδος ανάλυσης χρησιμοποιήσαμε το πρόγραμμα που παρέχεται από την Google.docs, όπου υπολογίστηκαν τα αποτελέσματα της έρευνάς μας. Από την έρευνα μας φάνηκε ότι οι φοιτητές κάνουν χρήση του Διαδικτύου, αρκετές ώρες ημερησίως κυρίως για λόγους ψυχαγωγίας. Παρόλα αυτά, οι φοιτητές κάνουν αγορές μέσω του Διαδικτύου, αρκεί το ηλεκτρονικό κατάστημα που θα επισκεφθούν να τους παρέχει όλες τις πληροφορίες που θα τους κάνει να το εμπιστευτούν και να πραγματοποιήσουν κάποια αγορά.el
dc.description.abstractNowadays, the use of the Internet has affected our everyday life in all areas of our lives. The internet is through entertainment, information and a way through which one can easily make purchases from online stores and this is actually the electronic commerce. The purpose of this study is to examine the attitudes and opinions that the students of the Technological Educational Institute of Heraklion Crete have about the electronic commerce. The used sampling method was non-probability sampling and more specifically the convenience sampling (convenience sampling). The sample consisted of 100 students of the Economics and Management School (GFS) of the Technological Educational Institute of Heraklion, Crete. For data gathering it was used anonymous self-report questionnaire with closed questions. The Questionnaires were posted via the Internet on the website of the Management and Economics School and were answered electronically. As a method of analysis we used the program provided by Google.docs, which calculated the results of our research. From our research it was shown that students use the Internet several hours a day mainly for entertainment purposes. However, students make purchases via the Internet, provided that the online store which they will visit provide them all the information that will make them trust it and make a purchase.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗλεκτρονικό εμπόριο: Η στάση και οι απόψεις των φοιτητών.el
dc.titleE-commerce: The attitude and opinions of students.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚονταξάκης, Ιωάννηςel
heal.creatorNameΚουτεντάκης, Μιχάληςel
heal.creatorNameΠαπαδογιάννης, Γεώργιοςel
heal.creatorNameKontaxakis, Ioannisen
heal.creatorNameKoutentakis, Michalisen
heal.creatorNamePapadogiannis, Georgiosen
heal.publicationDate2015-07-07T11:56:06Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4917
heal.abstractΣτην εποχή μας, η χρήση του Διαδικτύου έχει επηρεάσει την καθημερινότητα μας σε όλους του τομείς της ζωής μας. Το διαδίκτυο αποτελεί μέσω ψυχαγωγίας, ενημέρωσης αλλά και ένας τρόπος μέσω του οποίου μπορεί κανείς εύκολα να πραγματοποιήσει αγορές από τα ηλεκτρονικά καταστήματα και αυτό στην ουσία είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο. Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να εξετάσει τη στάση και τις απόψεις που έχουν οι φοιτητές του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Ηρακλείου, Κρήτης για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Ως μέθοδος δειγματοληψίας χρησιμοποιήθηκε η μη πιθανότητα δειγματοληψίας (non probability sampling) και πιο συγκεκριμένα η δειγματοληψία ευκολίας (convenience sampling). Το δείγμα αποτέλεσαν 100 φοιτητές της σχολής Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΔΟ) του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Ηράκλειου Κρήτης. Για την συγκέντρωση των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε ανώνυμο ερωτηματολόγιο αυτοαναφοράς, με ερωτήσεις κλειστού τύπου. Tα Ερωτηματολόγια αναρτήθηκαν μέσω του Διαδικτύου στην ιστοσελίδα της σχολής Διοίκησης και Οικονομίας και απαντήθηκαν ηλεκτρονικά. Ως μέθοδος ανάλυσης χρησιμοποιήσαμε το πρόγραμμα που παρέχεται από την Google.docs, όπου υπολογίστηκαν τα αποτελέσματα της έρευνάς μας. Από την έρευνα μας φάνηκε ότι οι φοιτητές κάνουν χρήση του Διαδικτύου, αρκετές ώρες ημερησίως κυρίως για λόγους ψυχαγωγίας. Παρόλα αυτά, οι φοιτητές κάνουν αγορές μέσω του Διαδικτύου, αρκεί το ηλεκτρονικό κατάστημα που θα επισκεφθούν να τους παρέχει όλες τις πληροφορίες που θα τους κάνει να το εμπιστευτούν και να πραγματοποιήσουν κάποια αγορά.el
heal.abstractNowadays, the use of the Internet has affected our everyday life in all areas of our lives. The internet is through entertainment, information and a way through which one can easily make purchases from online stores and this is actually the electronic commerce. The purpose of this study is to examine the attitudes and opinions that the students of the Technological Educational Institute of Heraklion Crete have about the electronic commerce. The used sampling method was non-probability sampling and more specifically the convenience sampling (convenience sampling). The sample consisted of 100 students of the Economics and Management School (GFS) of the Technological Educational Institute of Heraklion, Crete. For data gathering it was used anonymous self-report questionnaire with closed questions. The Questionnaires were posted via the Internet on the website of the Management and Economics School and were answered electronically. As a method of analysis we used the program provided by Google.docs, which calculated the results of our research. From our research it was shown that students use the Internet several hours a day mainly for entertainment purposes. However, students make purchases via the Internet, provided that the online store which they will visit provide them all the information that will make them trust it and make a purchase.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΗλεκτρονικό εμπόριο: Η στάση και οι απόψεις των φοιτητών.el
heal.titleE-commerce: The attitude and opinions of students.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordηλεκτρονικό εμπόριο, ηλεκτρονικό κατάστημαel
heal.keyworde-commerce, electronic commerce, e-shopen
heal.advisorNameΤσουκάτος, Ευάγγελοςel
heal.advisorNameTsoukatos, Evangelosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)