Show simple item record

Marketing strategies to increase demand in time of economic crisis: Products with reduced expiry date and Consultancy services.

Dublin Core metadata

dc.creatorΝτισπυράκη, Γεωργίαel
dc.creatorΠισσαδάκη, Κυριακήel
dc.creatorNtispyraki, Georgiaen
dc.creatorPissadaki, Kyriakien
dc.date.accessioned2016-03-15T16:27:46Z
dc.date.available2016-03-15T16:27:46Z
dc.date.issued2015-03-26T17:08:50Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4943
dc.description.abstractΣε περιόδους οικονομικής κρίσης οι επιχειρήσεις ακολουθούν συγκεκριμένες στρατηγικές. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι να αναλύσει τις στρατηγικές μάρκετινγκ καθώς και τις στρατηγικές ανάπτυξης που θα οδηγήσουν στην αύξηση της ζήτησης. Το πρώτο μέρος της πτυχιακής εργασίας αναφέρεται στα προϊόντα μειωμένης ημερομηνίας λήξης, ιστορικά στοιχεία, σχετικές έρευνες και το δεύτερο μέρος αφορά τις υπηρεσίες συμβουλευτικών υπηρεσιών και αναλύονται σχετικές έρευνες.el
dc.description.abstractIn times of economic crisis the companies follow certain strategies. The purpose of this thesis is to analyze marketing strategies and the development strategies that will lead to increased demand. The first part of the thesis refers to the short life products, historical data, relevant research and the second part deals with the consultancy services and analyzed relevant research.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΣτρατηγικές Μάρκετινγκ για την αύξηση της ζήτησης σε περίοδο κρίσης: Προϊόντα με μειωμένη ημερομηνία λήξης και Υπηρεσίες συμβουλευτικών υπηρεσιών.el
dc.titleMarketing strategies to increase demand in time of economic crisis: Products with reduced expiry date and Consultancy services.en

healMeta

heal.creatorNameΝτισπυράκη, Γεωργίαel
heal.creatorNameΠισσαδάκη, Κυριακήel
heal.creatorNameNtispyraki, Georgiaen
heal.creatorNamePissadaki, Kyriakien
heal.publicationDate2015-03-26T17:08:50Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4943
heal.abstractΣε περιόδους οικονομικής κρίσης οι επιχειρήσεις ακολουθούν συγκεκριμένες στρατηγικές. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι να αναλύσει τις στρατηγικές μάρκετινγκ καθώς και τις στρατηγικές ανάπτυξης που θα οδηγήσουν στην αύξηση της ζήτησης. Το πρώτο μέρος της πτυχιακής εργασίας αναφέρεται στα προϊόντα μειωμένης ημερομηνίας λήξης, ιστορικά στοιχεία, σχετικές έρευνες και το δεύτερο μέρος αφορά τις υπηρεσίες συμβουλευτικών υπηρεσιών και αναλύονται σχετικές έρευνες.el
heal.abstractIn times of economic crisis the companies follow certain strategies. The purpose of this thesis is to analyze marketing strategies and the development strategies that will lead to increased demand. The first part of the thesis refers to the short life products, historical data, relevant research and the second part deals with the consultancy services and analyzed relevant research.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΣτρατηγικές Μάρκετινγκ για την αύξηση της ζήτησης σε περίοδο κρίσης: Προϊόντα με μειωμένη ημερομηνία λήξης και Υπηρεσίες συμβουλευτικών υπηρεσιών.el
heal.titleMarketing strategies to increase demand in time of economic crisis: Products with reduced expiry date and Consultancy services.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμάρκετινγκ, ζήτηση, οικονομική κρίσηel
heal.keywordmarketing, demand, financial crisisen
heal.advisorNameΤζωρτζάκη, Αλέξια-Μαίρηel
heal.advisorNameTzortzaki, Alexia-Mairien
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)