Show simple item record

Dimensions quality banking services. Customer perceptions.

Dublin Core metadata

dc.creatorΤσαμπανάκη, Μαρία ΑΜ 6151el
dc.creatorTsampanaki, Mariaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:28:42Z
dc.date.available2016-03-15T16:28:42Z
dc.date.issued2015-06-26T11:28:24Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4979
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει την ποιότητα παροχής των τραπεζικών υπηρεσιών στις ελληνικές επιχειρήσεις. Για την επίτευξη του σκοπού αυτού μελετήθηκε η υπάρχουσα βιβλιογραφία και διεξάχθηκε έρευνα σε ελληνικές επιχειρήσεις.el
dc.description.abstractThe purpose of this work isto study the quality of provision of banking services in Greek enterprises.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΔιαστάσεις ποιότητας τραπεζικών υπηρεσιών. Αντιλήψεις πελατών.el
dc.titleDimensions quality banking services. Customer perceptions.en

healMeta

heal.creatorNameΤσαμπανάκη, Μαρία ΑΜ 6151el
heal.creatorNameTsampanaki, Mariaen
heal.publicationDate2015-06-26T11:28:24Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4979
heal.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει την ποιότητα παροχής των τραπεζικών υπηρεσιών στις ελληνικές επιχειρήσεις. Για την επίτευξη του σκοπού αυτού μελετήθηκε η υπάρχουσα βιβλιογραφία και διεξάχθηκε έρευνα σε ελληνικές επιχειρήσεις.el
heal.abstractThe purpose of this work isto study the quality of provision of banking services in Greek enterprises.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΔιαστάσεις ποιότητας τραπεζικών υπηρεσιών. Αντιλήψεις πελατών.el
heal.titleDimensions quality banking services. Customer perceptions.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordτραπεζική υπηρεσία, ελληνική επιχείρηση, πελάτηςel
heal.keywordbanking service, Greek enterpise, customeren
heal.advisorNameΤσουκάτος, Ευάγγελοςel
heal.advisorNameTsoukatos, Evangelosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)