Show simple item record

Strategic tourism marketing plans. Case study "Tourist promotion plan for the island of Milos.

Dublin Core metadata

dc.creatorΜακρυγιωργάκης, Γεώργιοςel
dc.creatorMakrygiorgakis, Georgiosen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:29:51Z
dc.date.available2016-03-15T16:29:51Z
dc.date.issued2010-12-20T11:33:32Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5039
dc.description.abstractΗ εργασία αυτή έχει ως στόχο της την προσέγγιση των κυριοτέρων ζητημάτων και προβλημάτων που προκύπτουν κατά τη διαδικασία τουριστικού σχεδιασμού για μία περιοχή και συγκεκριμένα του νησιού των Κυκλάδων Μήλος. Τα τρία κεφάλαια που απαρτίζουν το κυρίως μέρος της αφορούν σε μία μελέτη περίπτωσης που είναι το: "Σχέδιο Τουριστικής Προβολής της Μηλου 2010-2014".el
dc.description.abstractThe aim of this thesis is the approach of questions and problems at the touristic planning of a region, concretely the Milos Island, Cyclades, Greece. The three chapters that com- pose the mainly part concerning in a study of case where they are: “Milos, Communica- tion Plan the 2010-20014”.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΣτρατηγικά τουριστικά σχέδια μάρκετινγκ. Μελέτη περίπτωσης "Σχέδιο τουριστικής προβολής της νήσου Μήλου".el
dc.titleStrategic tourism marketing plans. Case study "Tourist promotion plan for the island of Milos.en

healMeta

heal.creatorNameΜακρυγιωργάκης, Γεώργιοςel
heal.creatorNameMakrygiorgakis, Georgiosen
heal.publicationDate2010-12-20T11:33:32Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5039
heal.abstractΗ εργασία αυτή έχει ως στόχο της την προσέγγιση των κυριοτέρων ζητημάτων και προβλημάτων που προκύπτουν κατά τη διαδικασία τουριστικού σχεδιασμού για μία περιοχή και συγκεκριμένα του νησιού των Κυκλάδων Μήλος. Τα τρία κεφάλαια που απαρτίζουν το κυρίως μέρος της αφορούν σε μία μελέτη περίπτωσης που είναι το: "Σχέδιο Τουριστικής Προβολής της Μηλου 2010-2014".el
heal.abstractThe aim of this thesis is the approach of questions and problems at the touristic planning of a region, concretely the Milos Island, Cyclades, Greece. The three chapters that com- pose the mainly part concerning in a study of case where they are: “Milos, Communica- tion Plan the 2010-20014”.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΣτρατηγικά τουριστικά σχέδια μάρκετινγκ. Μελέτη περίπτωσης "Σχέδιο τουριστικής προβολής της νήσου Μήλου".el
heal.titleStrategic tourism marketing plans. Case study "Tourist promotion plan for the island of Milos.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordΜήλος, μάρκετινγκ, τουρισμός, τουριστικό μάρκετινγκel
heal.keywordMilos, marketing, tourism, tourism marketingen
heal.advisorNameΜακρυγιωργάκης, Μάριοςel
heal.advisorNameMakrygiorgakis, Mariosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)