Οι ελληνικές Β2Β ηλεκτρονικές αγορές.
Greek B2B electronic markets.
Abstract
Η νέα και ραγδαία αναπτυσσόμενη μεθοδολογία εξυπηρέτησης καταναλωτών και επιχειρήσεων, ονομάζεται ηλεκτρονικό επιχειρείν. Μέσα στο πλαίσιο του ευρύτερου θέματος του ηλεκτρονικού εμπορίου, στην παρούσα πτυχιακή εργασία, εξετάζονται οι δια-επιχειρησιακές (B2B) ηλεκτρονικές αγορές. Με βάση το θεωρητικό υπόβαθρο, διερευνάται η δομή, η εξέλιξη και η δυναμική των σύγχρονων ελληνικών Β2Β ηλεκτρονικών αγορών. Τα αποτελέσματα της έρευνας καταδεικνύουν ότι στην Ελλάδα η αγορά βρίσκεται ακόμη σε πρώιμο στάδιο σε σχέση με το εξωτερικό, αν και υπάρχουν ελληνικές Β2Β ηλεκτρονικές αγορές με ιδιαίτερη δυναμική.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info