Show simple item record

Public relations in modern enterprises and contemporary trends.

Dublin Core metadata

dc.creatorΜαθιανάκης, Βασίληςel
dc.creatorMathianakis, Vasilisen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:31:27Z
dc.date.available2016-03-15T16:31:27Z
dc.date.issued2012-03-20T13:20:28Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5156
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο τις Δημόσιες Σχέσεις και την σημασία τους στην σύγχρονη εποχή από τους οργανισμούς. Προκειμένου να μελετήσουμε τους παράγοντες που τις απαρτίζουν και κάνουν σημαντική τη χρήση τους, πραγματοποιήθηκε δευτερογενής έρευνα στο θεωρητικό πλαισίο με την εύρεση πηγών από βιβλία και το διαδίκτυο, καθώς επίσης και πρωτογενής έρευνα σε μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές εταιρίες(HELLENIC DUTY FREE SHOPS). Η έρευνα στην παραπάνω εταιρία έγινε μέσω συνέντευξης με παράθεση ερωτηματολογίου στην Διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας & Διαφήμισης που είναι υπεύθυνη για το τμήμα Δημοσίων Σχέσεων. Μετά το πέρας της έρευνας του θεωρητικού πλαισίου και της συνέντευξης, καταλήξαμε γενικά ότι οι παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπόψη από τους οργανισμούς για να κάνουν επιτυχημένη χρήση ΔΣ είναι οι παρακάτω. • Οι νέες τεχνολογίες που μπορούν να εκμεταλλευτούν οι οργανισμοί για μεγαλύτερη αμεσότητα(βλέπε Internet και επικοινωνία με τους πελάτες). • Η σωστή επιλογή ατόμων που θα στελεχώσουν τον οργανισμό στα πόστα που επιθυμεί η Διοίκησή τους. • Η συνεργασία με τους προμηθευτές και η δημιουργία μιας άμεσης επικοινωνίας μαζί τους για θέματα που αφορούν τα προιόντα του οργανισμού αλλά και για νέα που ετοιμάζονται να εισέλθουν στην αγορά. • Η συνεχής επικοινωνία της Διοίκησης με τα στελέχη και τα άμεσα αντανακλαστκά του οργανισμού σε καταστάσεις κρίσης.el
dc.description.abstractThe purpose of this study is to examine the importance of Public Relations and their influence in modern companies. In order to furthermore understand the factors that make PR important, we conducted a secondary research by collecting information from literature by practitioners and the internet. Moreover a primary research was conducted in one of the most significant Greek companies (HELLENIC DUTY FREE SHOPS). The primary research was conducted with the use of a questionnaire, which was answered by the Public Relations & Company Communications Manager, who is in charge of the PR department. The end of the study was followed by some conclusions referring to the factors that a company «must» count on, if it is to succeed. • The company can take advantage of modern technology for promptness (Internet when communicating with clients). • The best selection of people who are capable of creating and conducting their PR programs successfully. • The cooperation with the suppliers and the discussion of matters that refer to the products of the company or new ones. • The communication between the Management of the company and their subordinates for the immediate reaction of the company in a crisis matter.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΟι δημόσιες σχέσεις στις σύγχρονες επιχειρήσεις και οι σύγχρονες τάσεις.el
dc.titlePublic relations in modern enterprises and contemporary trends.en

healMeta

heal.creatorNameΜαθιανάκης, Βασίληςel
heal.creatorNameMathianakis, Vasilisen
heal.publicationDate2012-03-20T13:20:28Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5156
heal.abstractΗ παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο τις Δημόσιες Σχέσεις και την σημασία τους στην σύγχρονη εποχή από τους οργανισμούς. Προκειμένου να μελετήσουμε τους παράγοντες που τις απαρτίζουν και κάνουν σημαντική τη χρήση τους, πραγματοποιήθηκε δευτερογενής έρευνα στο θεωρητικό πλαισίο με την εύρεση πηγών από βιβλία και το διαδίκτυο, καθώς επίσης και πρωτογενής έρευνα σε μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές εταιρίες(HELLENIC DUTY FREE SHOPS). Η έρευνα στην παραπάνω εταιρία έγινε μέσω συνέντευξης με παράθεση ερωτηματολογίου στην Διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας & Διαφήμισης που είναι υπεύθυνη για το τμήμα Δημοσίων Σχέσεων. Μετά το πέρας της έρευνας του θεωρητικού πλαισίου και της συνέντευξης, καταλήξαμε γενικά ότι οι παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπόψη από τους οργανισμούς για να κάνουν επιτυχημένη χρήση ΔΣ είναι οι παρακάτω. • Οι νέες τεχνολογίες που μπορούν να εκμεταλλευτούν οι οργανισμοί για μεγαλύτερη αμεσότητα(βλέπε Internet και επικοινωνία με τους πελάτες). • Η σωστή επιλογή ατόμων που θα στελεχώσουν τον οργανισμό στα πόστα που επιθυμεί η Διοίκησή τους. • Η συνεργασία με τους προμηθευτές και η δημιουργία μιας άμεσης επικοινωνίας μαζί τους για θέματα που αφορούν τα προιόντα του οργανισμού αλλά και για νέα που ετοιμάζονται να εισέλθουν στην αγορά. • Η συνεχής επικοινωνία της Διοίκησης με τα στελέχη και τα άμεσα αντανακλαστκά του οργανισμού σε καταστάσεις κρίσης.el
heal.abstractThe purpose of this study is to examine the importance of Public Relations and their influence in modern companies. In order to furthermore understand the factors that make PR important, we conducted a secondary research by collecting information from literature by practitioners and the internet. Moreover a primary research was conducted in one of the most significant Greek companies (HELLENIC DUTY FREE SHOPS). The primary research was conducted with the use of a questionnaire, which was answered by the Public Relations & Company Communications Manager, who is in charge of the PR department. The end of the study was followed by some conclusions referring to the factors that a company «must» count on, if it is to succeed. • The company can take advantage of modern technology for promptness (Internet when communicating with clients). • The best selection of people who are capable of creating and conducting their PR programs successfully. • The cooperation with the suppliers and the discussion of matters that refer to the products of the company or new ones. • The communication between the Management of the company and their subordinates for the immediate reaction of the company in a crisis matter.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΟι δημόσιες σχέσεις στις σύγχρονες επιχειρήσεις και οι σύγχρονες τάσεις.el
heal.titlePublic relations in modern enterprises and contemporary trends.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordνέες τεχνολογίες, δημόσιες σχέσειςel
heal.keywordnew technology, public relationsen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)