Εμφάνιση απλής εγγραφής

Industrial marketing: how satisfaction creates loyal relationships between Greek small and medium enterprises.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΧαλκιαδάκη, Ιωάνναel
dc.creatorChalkiadaki, Ioannaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:31:43Z
dc.date.available2016-03-15T16:31:43Z
dc.date.issued2012-06-25T13:38:32Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5168
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει το βιομηχανικό μάρκετινγκ και συγκεκριμένα τον τρόπο με τον οποίο η ικανοποίηση των πελατών δημιουργεί πιστές σχέσεις μεταξύ των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίζεται στη συλλογή πρωτογενών και δευτερογενών δεδομένων. Τα δευτερογενή δεδομένα συλλέχθηκαν μέσα από βιβλία άρθρα σε περιοδικά αλλά και μέσα από επίσημους διαδικτυακούς τόπους. Τα πρωτογενή δεδομένα συλλέχθηκαν μέσα από τη διεξαγωγή ποσοτικής έρευνας χρησιμοποιώντας ως βασικό εργαλείο το ερωτηματολόγιο. Τα συμπεράσματα της έρευνας έδειξαν ότι μέσα από το κατάλληλο προϊόν , την υποστήριξη και τη δύναμη των πωλήσεων επέρχεται και η ικανοποίηση των πελατών και κατ' επέκταση η κερδοφορία. Η τιμολογιακή πολιτική της εταιρίας, η πολιτική εκπτώσεων κ.λ.π, δίνει τη δυνατότητα να αυξάνουν τα κέρδη τους και αυτό να τους προκαλεί ικανοποίηση από τη συνεργασία τους με την εταιρεία.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΒιομηχανικό μάρκετινγκ: πως η ικανοποίηση δημιουργεί πιστές σχέσεις μεταξύ των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων.el
dc.titleIndustrial marketing: how satisfaction creates loyal relationships between Greek small and medium enterprises.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΧαλκιαδάκη, Ιωάνναel
heal.creatorNameChalkiadaki, Ioannaen
heal.publicationDate2012-06-25T13:38:32Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5168
heal.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει το βιομηχανικό μάρκετινγκ και συγκεκριμένα τον τρόπο με τον οποίο η ικανοποίηση των πελατών δημιουργεί πιστές σχέσεις μεταξύ των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίζεται στη συλλογή πρωτογενών και δευτερογενών δεδομένων. Τα δευτερογενή δεδομένα συλλέχθηκαν μέσα από βιβλία άρθρα σε περιοδικά αλλά και μέσα από επίσημους διαδικτυακούς τόπους. Τα πρωτογενή δεδομένα συλλέχθηκαν μέσα από τη διεξαγωγή ποσοτικής έρευνας χρησιμοποιώντας ως βασικό εργαλείο το ερωτηματολόγιο. Τα συμπεράσματα της έρευνας έδειξαν ότι μέσα από το κατάλληλο προϊόν , την υποστήριξη και τη δύναμη των πωλήσεων επέρχεται και η ικανοποίηση των πελατών και κατ' επέκταση η κερδοφορία. Η τιμολογιακή πολιτική της εταιρίας, η πολιτική εκπτώσεων κ.λ.π, δίνει τη δυνατότητα να αυξάνουν τα κέρδη τους και αυτό να τους προκαλεί ικανοποίηση από τη συνεργασία τους με την εταιρεία.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΒιομηχανικό μάρκετινγκ: πως η ικανοποίηση δημιουργεί πιστές σχέσεις μεταξύ των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων.el
heal.titleIndustrial marketing: how satisfaction creates loyal relationships between Greek small and medium enterprises.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμικρομεσαία επιχείρηση, Ελλάδα, βιομηχανικό μάρκετινγκel
heal.keywordsmall and medium sized enterprise, Greece, industrial marketingen
heal.advisorNameΚοτσυφός, Νικόλαοςel
heal.advisorNameKotsyfos, Nikolaosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)