Show simple item record

Marketing plan for "Plastika Kritis Sa".

Dublin Core metadata

dc.creatorΦραγάκη, Αργυρήel
dc.creatorFragaki, Argyrien
dc.date.accessioned2016-03-15T16:32:11Z
dc.date.available2016-03-15T16:32:11Z
dc.date.issued2013-11-13T12:07:42Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5187
dc.description.abstractΟ όµιλος της «Πλαστικά Κρήτης Α.Β.Ε.Ε.» είναι από τις πιο καταξιωµένες και γρήγορα αναπτυσσόµενες επιχειρήσεις της Ελλάδας µε σηµαντική παρουσία και στο εξωτερικό. Η εταιρεία διατηρεί µια υγιή θέση στην αγορά παρά την οικονοµική ύφεση και διαθέτει πόρους που την βοηθούν να υποστηρίζει και να ενισχύει την δραστηριότητα της εκτός συνόρων. Το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της περιλαµβάνει εφαρµογές κυρίως στον αγροτικό τοµέα, ενώ οι αγορές που εστιάζει είναι κατά κύριο λόγο αυτές της πλαστικής συσκευασίας και των πλαστικών σωλήνων. Σηµεία υπεροχής για την εταιρεία αποτελούν το ευέλικτο διοικητικό σχήµα, η άριστη χρηµατοοικονοµική της κατάσταση, τα συστήµατα διασφάλισης ποιότητας που διαθέτει και το µοντέλο λειτουργίας που εφαρµόζει. Απειλή για την µελλοντική της πορεία αποτελεί η παγκόσµια οικονοµική ύφεση που εκτοξεύει τις τιµές του πετρελαίου, τις τιµές συναλλάγµατος ενώ ταυτόχρονα συρρικνώνει τα εισοδήµατα των καταναλωτών. Δεδοµένης της υπάρχουσας οικονοµικής συγκυρίας η εταιρεία προσανατολίζεται στην σταθεροποίηση της θέσης της στην εγχώρια αγορά µε ταυτόχρονη ενίσχυση της εκτός συνόρων δραστηριότητας. Βασικοί στόχοι για τα επόµενα 2 χρόνια αποτελούν η διατήρηση του υπάρχοντος πελατολογίου, η απορρόφηση όσο το δυνατόν µεγαλύτερου µέρους του µεριδίου της ανταγωνίστριας Πετζετάκις ΑΕ που πρόσφατα διέκοψε τη λειτουργία της και η βελτίωση της δηµόσιας εικόνας της εταιρείας µέσω της προβολής των πράσινων δραστηριοτήτων της. Οι συγκεκριµένοι στόχοι θα επιτευχθούν αξιοποιώντας τους υπάρχοντες πόρους της εταιρείας, ενισχύοντας την προσπάθεια όπου είναι αναγκαίο.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleMarketing plan "Πλαστικά Κρήτης Α.Β.Ε.Ε."el
dc.titleMarketing plan for "Plastika Kritis Sa".en

healMeta

heal.creatorNameΦραγάκη, Αργυρήel
heal.creatorNameFragaki, Argyrien
heal.publicationDate2013-11-13T12:07:42Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5187
heal.abstractΟ όµιλος της «Πλαστικά Κρήτης Α.Β.Ε.Ε.» είναι από τις πιο καταξιωµένες και γρήγορα αναπτυσσόµενες επιχειρήσεις της Ελλάδας µε σηµαντική παρουσία και στο εξωτερικό. Η εταιρεία διατηρεί µια υγιή θέση στην αγορά παρά την οικονοµική ύφεση και διαθέτει πόρους που την βοηθούν να υποστηρίζει και να ενισχύει την δραστηριότητα της εκτός συνόρων. Το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της περιλαµβάνει εφαρµογές κυρίως στον αγροτικό τοµέα, ενώ οι αγορές που εστιάζει είναι κατά κύριο λόγο αυτές της πλαστικής συσκευασίας και των πλαστικών σωλήνων. Σηµεία υπεροχής για την εταιρεία αποτελούν το ευέλικτο διοικητικό σχήµα, η άριστη χρηµατοοικονοµική της κατάσταση, τα συστήµατα διασφάλισης ποιότητας που διαθέτει και το µοντέλο λειτουργίας που εφαρµόζει. Απειλή για την µελλοντική της πορεία αποτελεί η παγκόσµια οικονοµική ύφεση που εκτοξεύει τις τιµές του πετρελαίου, τις τιµές συναλλάγµατος ενώ ταυτόχρονα συρρικνώνει τα εισοδήµατα των καταναλωτών. Δεδοµένης της υπάρχουσας οικονοµικής συγκυρίας η εταιρεία προσανατολίζεται στην σταθεροποίηση της θέσης της στην εγχώρια αγορά µε ταυτόχρονη ενίσχυση της εκτός συνόρων δραστηριότητας. Βασικοί στόχοι για τα επόµενα 2 χρόνια αποτελούν η διατήρηση του υπάρχοντος πελατολογίου, η απορρόφηση όσο το δυνατόν µεγαλύτερου µέρους του µεριδίου της ανταγωνίστριας Πετζετάκις ΑΕ που πρόσφατα διέκοψε τη λειτουργία της και η βελτίωση της δηµόσιας εικόνας της εταιρείας µέσω της προβολής των πράσινων δραστηριοτήτων της. Οι συγκεκριµένοι στόχοι θα επιτευχθούν αξιοποιώντας τους υπάρχοντες πόρους της εταιρείας, ενισχύοντας την προσπάθεια όπου είναι αναγκαίο.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleMarketing plan "Πλαστικά Κρήτης Α.Β.Ε.Ε."el
heal.titleMarketing plan for "Plastika Kritis Sa".en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμάρκετινγκ, Πλαστικά Κρήτης Α.Ε.el
heal.keywordmarketing, Plastika Kritis SAen
heal.advisorNameΜαραγκάκης, Σπυρίδωνel
heal.advisorNameMaragkakis, Spyridonen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)