Η εξάπλωση του franchising ως μοντέλο ανάπτυξης των κρητικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
Franchising as a development model for small and medium enterprises.
View/ Open
Date
2012-05-21Author
Παπαδογιαννάκη, Σοφία
Papadogiannaki, Sofia
Metadata
Show full item recordAbstract
Η παρούσα εργασία ασχολήθηκε με το θέμα του franchise. ολοκληρώθηκε μέσα από έξι κεφάλαια. Πιο αναλυτικά, το πρώτο κεφάλαιο έκανε αναφορά στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα και διεθνώς. Στη συνέχεια, το δεύτερο κεφάλαιο αναφέρθηκε στο franchise γενικώς, το θεσμό και την ιστορία του, την ορολογία αλλά και τις διακρίσεις που το χαρακτηρίζουν. Το τρίτο κεφάλαιο εστίασε στο franchise σε διεθνή κλίμακα, ενώ το τέταρτο έκανε λόγο για την ανάπτυξή του στην Ελλάδα. Το πέμπτο κεφάλαιο αποτέλεσε η μεθοδολογία της έρευνας μέσα από την οποία σκιαγραφήθηκε ο τρόπος με τον οποίο έγινε η έρευνα και στο έκτο κεφάλαιο παρουσιάστηκαν μέσα από γραφική απεικόνιση οι απαντήσεις των συμμετεχόντων. Τέλος, η εργασία έκλεισε με τα συμπεράσματα.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info