Show simple item record

Identification and evaluation of strategies and communication in a business.

Dublin Core metadata

dc.creatorΜηλίτση, Αικατερίνηel
dc.creatorMilitsi, Aikaterinien
dc.date.accessioned2016-03-15T16:32:26Z
dc.date.available2016-03-15T16:32:26Z
dc.date.issued2012-07-02T11:44:32Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5196
dc.description.abstractΗ επιχειρησιακή επικοινωνία ως βασικό στοιχείο της οικονομικής και κοινωνικής ζωής, αποτελεί τον κύριο παράγοντα ανάπτυξης της επιχειρηματικής δράσης. Αυτός είναι και ο λόγος που επιλέχθηκε να ερευνηθεί και να αναπτυχτεί το θέμα αυτό. Θα λέγαμε πως στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον μόνο μια καλά σχεδιαζόμενη εταιρική επικοινωνία, σε συνδυασμό με τη δημιουργική χρήση των εξελισσόμενων τεχνολογικών μέσων, μπορούν να συντελέσουν στην αποτελεσματικότερη προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών και κατ’ επέκταση στην κερδοφορία μιας επιχείρησης. Τα είδη και οι μορφές της επικοινωνίας σε μια επιχείρηση είναι ποικίλα και σκοπός της εργασίας αυτής είναι ο προσδιορισμός και η αξιολόγηση τους, για την αποτελεσματικότερη λειτουργία μιας επιχείρησης.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΠροσδιορισμός και αξιολόγηση των στρατηγικών ενδοεπιχειρησιακής επικοινωνίας σε μια επιχείρηση.el
dc.titleIdentification and evaluation of strategies and communication in a business.en

healMeta

heal.creatorNameΜηλίτση, Αικατερίνηel
heal.creatorNameMilitsi, Aikaterinien
heal.publicationDate2012-07-02T11:44:32Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5196
heal.abstractΗ επιχειρησιακή επικοινωνία ως βασικό στοιχείο της οικονομικής και κοινωνικής ζωής, αποτελεί τον κύριο παράγοντα ανάπτυξης της επιχειρηματικής δράσης. Αυτός είναι και ο λόγος που επιλέχθηκε να ερευνηθεί και να αναπτυχτεί το θέμα αυτό. Θα λέγαμε πως στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον μόνο μια καλά σχεδιαζόμενη εταιρική επικοινωνία, σε συνδυασμό με τη δημιουργική χρήση των εξελισσόμενων τεχνολογικών μέσων, μπορούν να συντελέσουν στην αποτελεσματικότερη προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών και κατ’ επέκταση στην κερδοφορία μιας επιχείρησης. Τα είδη και οι μορφές της επικοινωνίας σε μια επιχείρηση είναι ποικίλα και σκοπός της εργασίας αυτής είναι ο προσδιορισμός και η αξιολόγηση τους, για την αποτελεσματικότερη λειτουργία μιας επιχείρησης.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΠροσδιορισμός και αξιολόγηση των στρατηγικών ενδοεπιχειρησιακής επικοινωνίας σε μια επιχείρηση.el
heal.titleIdentification and evaluation of strategies and communication in a business.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordεπιχείρηση, επικοινωνίαel
heal.keywordenterprise, communicationen
heal.advisorNameΓαλανάκη, Μαρίαel
heal.advisorNameGalanaki, Mariaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)