Εμφάνιση απλής εγγραφής

Labor relations of employees within a company.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΣταυρόπουλος, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorΧρονάκης, Χριστόφοροςel
dc.creatorStavropoulos, Konstantinosen
dc.creatorChronakisChristoforosen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:32:32Z
dc.date.available2016-03-15T16:32:32Z
dc.date.issued2012-06-15T12:00:48Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5200
dc.description.abstractΟι σχέσεις των εργαζομένων είναι καθοριστικής σημασίας για την αποδοτικότητα της επιχείρησης. Όταν εκδηλώνονται αρνητικά συναισθήματα στον εργασιακό χώρο η απόδοση των εργαζομένων δεν είναι η επιθυμητή. Στην παρούσα εργασία θα εξετάσουμε εκτενώς το ζήτημα αυτό δίνοντας έμφαση στον παράγοντα της συναισθηματικής νοημοσύνης. Στην συνέχεια θα αναφερθούμε στην σχέση εργοδότη και εργαζομένου που είναι ένα άλλο ζήτημα που διαπραγματεύονται οι εργασιακές σχέσεις. Τέλος, θα εξάγουμε κάποια συμπεράσματα σχετικά με την σημασία των εργασιακών σχέσεων και τους παράγοντες που την επηρεάζουν μέσω ερωτηματολογίου.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΟι εργασιακές σχέσεις των εργαζομένων στα πλαίσια μιας επιχείρησης.el
dc.titleLabor relations of employees within a company.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΣταυρόπουλος, Κωνσταντίνοςel
heal.creatorNameΧρονάκης, Χριστόφοροςel
heal.creatorNameStavropoulos, Konstantinosen
heal.creatorNameChronakisChristoforosen
heal.publicationDate2012-06-15T12:00:48Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5200
heal.abstractΟι σχέσεις των εργαζομένων είναι καθοριστικής σημασίας για την αποδοτικότητα της επιχείρησης. Όταν εκδηλώνονται αρνητικά συναισθήματα στον εργασιακό χώρο η απόδοση των εργαζομένων δεν είναι η επιθυμητή. Στην παρούσα εργασία θα εξετάσουμε εκτενώς το ζήτημα αυτό δίνοντας έμφαση στον παράγοντα της συναισθηματικής νοημοσύνης. Στην συνέχεια θα αναφερθούμε στην σχέση εργοδότη και εργαζομένου που είναι ένα άλλο ζήτημα που διαπραγματεύονται οι εργασιακές σχέσεις. Τέλος, θα εξάγουμε κάποια συμπεράσματα σχετικά με την σημασία των εργασιακών σχέσεων και τους παράγοντες που την επηρεάζουν μέσω ερωτηματολογίου.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΟι εργασιακές σχέσεις των εργαζομένων στα πλαίσια μιας επιχείρησης.el
heal.titleLabor relations of employees within a company.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordεργασιακή σχέση, εργαζόμενος, επιχείρησηel
heal.keywordlabour relation, employee, enterpriseen
heal.advisorNameΜαυρίδης, Παύλοςel
heal.advisorNameMavridis, Pavlosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)