Εμφάνιση απλής εγγραφής

The influence of social networks in marketing products and services.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΣουλιωτάκη, Αφροδίτηel
dc.creatorSouliotaki, Afroditien
dc.date.accessioned2016-03-15T16:33:31Z
dc.date.available2016-03-15T16:33:31Z
dc.date.issued2013-11-27T19:48:03Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5249
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία παρουσιάζεται η επίδραση των κοινωνικών δικτύων στο μάρκετινγκ τεχνολογικών προϊόντων. Αρχικά παρουσιάζεται με την βοήθεια της βιβλιογραφίας ο ορισμός του μάρκετινγκ και των κοινωνικών δικτύων αλλά και η σχέση τους που ορίζεται ως social media marketing. Αναλυτικότερα γίνεται αναφορά στα στατιστικά στοιχεία των κοινωνικών δικτύων και αναλύονται τα πιο χρήσιμα εργαλεία του μάρκετινγκ στις νέες τεχνολογίες viral marketing και word of mouth. Επίσης αναλύεται η εικονική αλυσίδα αξίας και πως επηρεάζεται από τα κοινωνικά δίκτυα.el
dc.description.abstractκοινωνικό δίκτυο, μάρκετινγκen
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ επίδραση των κοινωνικών δικτύων στο μάρκετινγκ προϊόντων και υπηρεσιών.el
dc.titleThe influence of social networks in marketing products and services.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΣουλιωτάκη, Αφροδίτηel
heal.creatorNameSouliotaki, Afroditien
heal.publicationDate2013-11-27T19:48:03Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5249
heal.abstractΣτην παρούσα εργασία παρουσιάζεται η επίδραση των κοινωνικών δικτύων στο μάρκετινγκ τεχνολογικών προϊόντων. Αρχικά παρουσιάζεται με την βοήθεια της βιβλιογραφίας ο ορισμός του μάρκετινγκ και των κοινωνικών δικτύων αλλά και η σχέση τους που ορίζεται ως social media marketing. Αναλυτικότερα γίνεται αναφορά στα στατιστικά στοιχεία των κοινωνικών δικτύων και αναλύονται τα πιο χρήσιμα εργαλεία του μάρκετινγκ στις νέες τεχνολογίες viral marketing και word of mouth. Επίσης αναλύεται η εικονική αλυσίδα αξίας και πως επηρεάζεται από τα κοινωνικά δίκτυα.el
heal.abstractκοινωνικό δίκτυο, μάρκετινγκen
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗ επίδραση των κοινωνικών δικτύων στο μάρκετινγκ προϊόντων και υπηρεσιών.el
heal.titleThe influence of social networks in marketing products and services.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordsocial network, marketingel
heal.advisorNameΣπανάκης, Αντώνηςel
heal.advisorNameSpanakis, Antonisen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)