Εμφάνιση απλής εγγραφής

Complete marketing plan for an enterprise.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑγγονας, Γεώργιοςel
dc.creatorAngonas, Georgiosen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:33:50Z
dc.date.available2016-03-15T16:33:50Z
dc.date.issued2012-01-17T13:47:12Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5267
dc.description.abstractΗ τεχνολογική πρόοδος στις μέρες μας έχει δημιουργήσει την ανάγκη διαμόρφωσης νέων προϊόντων και υπηρεσιών, σχεδιασμένα να καλύπτουν τις ολοένα αυξανόμενες ανάγκες των καταναλωτών. Τα νέα αυτά δεδομένα, αποτελούν μία μεγάλη πρόκληση για τις επιχειρήσεις. Το σκηνικό της διεθνούς οικονομίας έχει υποστεί δραματικές αλλαγές με την πάροδο του χρόνου λόγω πολλών παραγόντων, όπως η μείωση των αποστάσεων, η παγκοσμιοποίηση, οι ολοένα αυξανόμενες προσδοκίες των καταναλωτών και η νέα τεχνολογία πληροφοριών. Συνεπώς, τα δεδομένα και ο τρόπος εφαρμογής στρατηγικών Marketing από τους Managers των εταιρειών έχει αλλάξει. Αυτό είχε συνέπειες στις διαδικασίες διανομής και προσφοράς υπηρεσιών στους καταναλωτές. Δημιουργήθηκε η ανάγκη ίδρυσης συμβουλευτικών γραφείων για επιχειρήσεις, τα οποία αναλαμβάνουν αποκλειστικά την δημιουργία σχεδίων Marketing που εφαρμόζονται από αυτές. Έτσι, κτίζεται σταδιακά μια δυναμική αγορά με πολλές προοπτικές, μέσα στο πλαίσιο των καταναλωτικών αναγκών του κάθε πελάτη, των αγαθών ή υπηρεσιών που χρειάζεται για να ικανοποιήσει τις ανάγκες του καθώς και του τρόπου με τον οποίο ικανοποιούνται οι ανάγκες αυτές. Για τις ανάγκες της παρακάτω εργασίας θα εκπονηθεί ένα στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ για την εταιρεία TASTY FOODS ΑΒΕΕ. Πιο αναλυτικά, στις ενότητες της εργασίας παρουσιάζεται συνοπτικά η εταιρεία και οι λειτουργίες της, αναλύονται οι παράγοντες που επηρεάζουν το εξωτερικό επιχειρηματικό περιβάλλον της και γίνεται μια ανάλυση του ανταγωνισμού και των οικονομικών στοιχείων της αγοράς των τροφίμων και των ποτών. Με βάση τα προαναφερθέντα θέτονται οι επιχειρηματικοί στόχοι και παρουσιάζεται ένα στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ για την επίτευξη τους, στηριζόμενο στις 4 μεταβλητές του μείγματος του (Προϊόν, τιμή, διανομή, επικοινωνία).el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ οργάνωση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος μάρκετινγκ μιας επιχείρησης.el
dc.titleComplete marketing plan for an enterprise.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑγγονας, Γεώργιοςel
heal.creatorNameAngonas, Georgiosen
heal.publicationDate2012-01-17T13:47:12Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5267
heal.abstractΗ τεχνολογική πρόοδος στις μέρες μας έχει δημιουργήσει την ανάγκη διαμόρφωσης νέων προϊόντων και υπηρεσιών, σχεδιασμένα να καλύπτουν τις ολοένα αυξανόμενες ανάγκες των καταναλωτών. Τα νέα αυτά δεδομένα, αποτελούν μία μεγάλη πρόκληση για τις επιχειρήσεις. Το σκηνικό της διεθνούς οικονομίας έχει υποστεί δραματικές αλλαγές με την πάροδο του χρόνου λόγω πολλών παραγόντων, όπως η μείωση των αποστάσεων, η παγκοσμιοποίηση, οι ολοένα αυξανόμενες προσδοκίες των καταναλωτών και η νέα τεχνολογία πληροφοριών. Συνεπώς, τα δεδομένα και ο τρόπος εφαρμογής στρατηγικών Marketing από τους Managers των εταιρειών έχει αλλάξει. Αυτό είχε συνέπειες στις διαδικασίες διανομής και προσφοράς υπηρεσιών στους καταναλωτές. Δημιουργήθηκε η ανάγκη ίδρυσης συμβουλευτικών γραφείων για επιχειρήσεις, τα οποία αναλαμβάνουν αποκλειστικά την δημιουργία σχεδίων Marketing που εφαρμόζονται από αυτές. Έτσι, κτίζεται σταδιακά μια δυναμική αγορά με πολλές προοπτικές, μέσα στο πλαίσιο των καταναλωτικών αναγκών του κάθε πελάτη, των αγαθών ή υπηρεσιών που χρειάζεται για να ικανοποιήσει τις ανάγκες του καθώς και του τρόπου με τον οποίο ικανοποιούνται οι ανάγκες αυτές. Για τις ανάγκες της παρακάτω εργασίας θα εκπονηθεί ένα στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ για την εταιρεία TASTY FOODS ΑΒΕΕ. Πιο αναλυτικά, στις ενότητες της εργασίας παρουσιάζεται συνοπτικά η εταιρεία και οι λειτουργίες της, αναλύονται οι παράγοντες που επηρεάζουν το εξωτερικό επιχειρηματικό περιβάλλον της και γίνεται μια ανάλυση του ανταγωνισμού και των οικονομικών στοιχείων της αγοράς των τροφίμων και των ποτών. Με βάση τα προαναφερθέντα θέτονται οι επιχειρηματικοί στόχοι και παρουσιάζεται ένα στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ για την επίτευξη τους, στηριζόμενο στις 4 μεταβλητές του μείγματος του (Προϊόν, τιμή, διανομή, επικοινωνία).el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗ οργάνωση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος μάρκετινγκ μιας επιχείρησης.el
heal.titleComplete marketing plan for an enterprise.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμάρκετινγκ, Tasty Food ΑΒΕΕel
heal.keywordmarketing, Tasty Fooden
heal.advisorNameΠαπανδρέου, Νικόλαοςel
heal.advisorNamePapandreou, Nikolaosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)