Το βιομηχανικό marketing των μικομεσαίων επιχειρήσεων στην Κύπρο.
Industrial marketing in small and medium enterprises in Cyprous.
View/ Open
Date
2011-12-06Author
Χριστοδούλου, Παναγιώτα
Christodoulou, Panagiota
Metadata
Show full item recordAbstract
Μέσα από την εργασία θα μελετήσουμε το βιομηχανικό μάρκετινγκ στις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Κύπρο. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύουμε την έννοια του μάρκετινγκ, τις λειτουργίες του μάρκετινγκ όπως ακόμη και την ανάλυση των βιομηχανικών αγορών. Στο δεύτερο κεφάλαιο εξηγούμε την τμηματοποίηση των βιομηχανικών αγορών και γίνεται διαχωρισμός σε κατηγορίες. Στα κεφάλαια 3 – 5 αναλύουμε ( την έρευνα του βιομηχανικού μάρκετινγκ, την επιχειρησιακή επικοινωνία, της ΜΜΕ ), ποιο συγκεκριμένα στο κεφάλαιο τρία είναι η έρευνα του βιομηχανικού μάρκετινγκ που χωρίζονται σε κατηγορίες. Στο τέταρτο κεφάλαιο, την επιχειρησιακή επικοινωνία και προβολή προώθησης στο βιομηχανικό μάρκετινγκ. Στο κεφάλαιο πέντε αναλύουμε τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, ενώ στο κεφάλαιο έξι παρουσιάζουμε την έρευνα αγοράς που πραγματοποιήσαμε καθώς και στο κεφάλαιο 7 τον επίλογο. In this work we will study industrial marketing in SMEs in Cyprus. The first chapter analyzes the meaning of marketing, functions of marketing as even the analysis of industrial markets. The second chapter explains the segmentation of industrial markets and split it into categories. In Chapters 3 to 5 we analyze (research in industrial marketing, business communication, SMEs), more specifically in chapter three is the marketing research industry, divided into categories. In the fourth chapter, business communication and promotion promotion in industrial marketing. In chapter five we analyze the medium-sized enterprises, while chapter six we present the market investigation and Chapter 7 epilogue.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info