Show simple item record

Relations marketing and customer relation as alternative forms of marketing.

Dublin Core metadata

dc.creatorΚαζάκου, Μαλαματένιαel
dc.creatorKazakou, Malamateniaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:34:43Z
dc.date.available2016-03-15T16:34:43Z
dc.date.issued2008-05-09T13:47:26Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5309
dc.description.abstractΤο μάρκετινγκ σχέσεων, βασίζεται στη διαχείρηση σχέσεων μεταξύ της επιχείρησης, των πελατών και των προμηθευτών της. Στις επόμενες σελίδες θα αναφερθούμε σε αυτή τη σχέση μεταξύ επιχείρησης και πελατών. Θα αναπτύξουμε τη μετάβαση από το παραδοσιακό μάρκετινγκ στο μάρκετινγκ σχέσεων, ποιες είναι οι λειτουργίες της και πως μπορεί να ενσωματωθεί και να υλοποιηθεί αυτή η επιχειρησιακή στρατηγική μέσα στην επιχείρηση επιτυχώςel
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΜάρκετινγκ σχέσεων και διαχείρηση σχέσεων με τους πελάτες (crm), ως μια εναλλακτική άποψη του μαρκετινγκ.el
dc.titleRelations marketing and customer relation as alternative forms of marketing.en

healMeta

heal.creatorNameΚαζάκου, Μαλαματένιαel
heal.creatorNameKazakou, Malamateniaen
heal.publicationDate2008-05-09T13:47:26Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5309
heal.abstractΤο μάρκετινγκ σχέσεων, βασίζεται στη διαχείρηση σχέσεων μεταξύ της επιχείρησης, των πελατών και των προμηθευτών της. Στις επόμενες σελίδες θα αναφερθούμε σε αυτή τη σχέση μεταξύ επιχείρησης και πελατών. Θα αναπτύξουμε τη μετάβαση από το παραδοσιακό μάρκετινγκ στο μάρκετινγκ σχέσεων, ποιες είναι οι λειτουργίες της και πως μπορεί να ενσωματωθεί και να υλοποιηθεί αυτή η επιχειρησιακή στρατηγική μέσα στην επιχείρηση επιτυχώςel
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΜάρκετινγκ σχέσεων και διαχείρηση σχέσεων με τους πελάτες (crm), ως μια εναλλακτική άποψη του μαρκετινγκ.el
heal.titleRelations marketing and customer relation as alternative forms of marketing.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμάρκετινγκ, μάρκετινγκ σχέσεων, διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM)el
heal.keywordmarketing, relations marketing, customer relationship management (CRM)en
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)