Show simple item record

Banking products promotion techniques.

Dublin Core metadata

dc.creatorΚατσίγιαννης, Παναγιώτηςel
dc.creatorΑδραμάκης, Γιώργοςel
dc.creatorKatsigiannis, Panagiotisen
dc.creatorAdramakis, Giorgosen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:34:54Z
dc.date.available2016-03-15T16:34:54Z
dc.date.issued2008-06-09T11:34:59Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5363
dc.description.abstractΣκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι η επισταμένη και διεξοδική μελέτη των τεχνικών προώθησης τραπεζικών προϊόντων .Το σύγχρονο τραπεζικό Μάρκετινγκ, δεδομένων των τεχνολογικών ευκολιών , και την αλλαγή της νοοτροπίας του σύγχρονου πελάτη επιβάλει τη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων αλλά και νέα προσέγγιση που θα συμβάλει αποτελεσματικά στην βελτίωση της σχέσης τράπεζας και πελάτη .el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΤεχνικές προώθησης τραπεζικών προϊόντων.el
dc.titleBanking products promotion techniques.en

healMeta

heal.creatorNameΚατσίγιαννης, Παναγιώτηςel
heal.creatorNameΑδραμάκης, Γιώργοςel
heal.creatorNameKatsigiannis, Panagiotisen
heal.creatorNameAdramakis, Giorgosen
heal.publicationDate2008-06-09T11:34:59Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5363
heal.abstractΣκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι η επισταμένη και διεξοδική μελέτη των τεχνικών προώθησης τραπεζικών προϊόντων .Το σύγχρονο τραπεζικό Μάρκετινγκ, δεδομένων των τεχνολογικών ευκολιών , και την αλλαγή της νοοτροπίας του σύγχρονου πελάτη επιβάλει τη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων αλλά και νέα προσέγγιση που θα συμβάλει αποτελεσματικά στην βελτίωση της σχέσης τράπεζας και πελάτη .el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΤεχνικές προώθησης τραπεζικών προϊόντων.el
heal.titleBanking products promotion techniques.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordτραπεζικά προϊόντα, τραπεζικό μάρκετινγ, τραπεζικές υπηρεσίεςel
heal.keywordbanking products, banking marketing, banking servicesen
heal.advisorNameΜακρυγιωργάκης, Μάριοςel
heal.advisorNameMakrygiorgakis, Mariosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)