Εμφάνιση απλής εγγραφής

Biological products in Greece.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠαπαδημητρίου, Νίκηel
dc.creatorPapadimitriou, Nikien
dc.date.accessioned2016-03-15T16:34:55Z
dc.date.available2016-03-15T16:34:55Z
dc.date.issued2009-02-23T12:07:19Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5367
dc.description.abstractΤο θέμα το οποίο αναπτύσσεται παρακάτω αφορα στη βιολογική γεωργία και την αγορά των βιολογικών προϊόντων καθώς και την ανάπτυξη της στον Ελλαδικό χώρο. Άρχικά θα γίνει αναφορά στη βιολογική γεωργία, γενικά τι είναι, πότε εμφανίστηκε και πως εξελίχθηκε, σε τι διαφέρει από τη συμβατική γεωργία, ποιες είναι οι αρχές που την διέπουν αλλά και ποιοι οι στόχοι που επιδιώκει. Στη συνέχεια καταβάλλεται προσπάθεια θα περιγραφεί η βιολογική γεωργία στην Ευρώπη και τις Μεσογειακές Χώρες. Θα παρουσιαστεί μία εικόνα για την κατάσταση της βιολογικής γεωργίας στις χώρες αυτές δηλαδή πως εξελίσσεται, πώς είναι η αγορά των βιολογικών προϊόντων διαμορφωμένη, καθώς και πως διακινούνται τα προϊόντα σε αυτές. Προχωρώντας θα εστιάσουμε στην Ελλάδα, και με μια ειδική αναφορά στην Κρήτη, για να δούμε ποια είναι η ανάπτυξη της στον τομέα αυτό, τι προϊόντα παράγονται, πώς αντιμετωπίζονται στην αγορά από τους καταναλωτές, από ποιους ελέγχονται και πιστοποιούνται, ποιοι είναι οι παράγοντες που προσδιορίζουν την ζήτηση τους. Τελειώνοντας την ανάλυση μας, θα δούμε τα βιολογικά προϊόντα στα σούπερ μάρκετ και θα αναπτύξουμε προτάσεις για την προβολή και προώθηση τους, δηλαδή τι πρέπει να γίνει έτσι ώστε τα βιολογικά προϊόντα να ενταχθούν αποτελεσματικά στην ελληνική αγορά Στο δεύτερο μέρος θα εξάγουμε τα συμπεράσματά μας ως αναφορά στην έρευνα αγοράς που διεξήχθη με τη προφορική μέθοδο του ερωτηματολόγιου, σε τυχαίο δείγμα καταναλωτών στους νομούς Χανίων και Ηρακλείου κατά την περίοδο Αυγούστου-Σεπτεμβρίου 2005.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ αγορά των βιολογικών προϊόντων στην Ελλάδα.el
dc.titleBiological products in Greece.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠαπαδημητρίου, Νίκηel
heal.creatorNamePapadimitriou, Nikien
heal.publicationDate2009-02-23T12:07:19Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5367
heal.abstractΤο θέμα το οποίο αναπτύσσεται παρακάτω αφορα στη βιολογική γεωργία και την αγορά των βιολογικών προϊόντων καθώς και την ανάπτυξη της στον Ελλαδικό χώρο. Άρχικά θα γίνει αναφορά στη βιολογική γεωργία, γενικά τι είναι, πότε εμφανίστηκε και πως εξελίχθηκε, σε τι διαφέρει από τη συμβατική γεωργία, ποιες είναι οι αρχές που την διέπουν αλλά και ποιοι οι στόχοι που επιδιώκει. Στη συνέχεια καταβάλλεται προσπάθεια θα περιγραφεί η βιολογική γεωργία στην Ευρώπη και τις Μεσογειακές Χώρες. Θα παρουσιαστεί μία εικόνα για την κατάσταση της βιολογικής γεωργίας στις χώρες αυτές δηλαδή πως εξελίσσεται, πώς είναι η αγορά των βιολογικών προϊόντων διαμορφωμένη, καθώς και πως διακινούνται τα προϊόντα σε αυτές. Προχωρώντας θα εστιάσουμε στην Ελλάδα, και με μια ειδική αναφορά στην Κρήτη, για να δούμε ποια είναι η ανάπτυξη της στον τομέα αυτό, τι προϊόντα παράγονται, πώς αντιμετωπίζονται στην αγορά από τους καταναλωτές, από ποιους ελέγχονται και πιστοποιούνται, ποιοι είναι οι παράγοντες που προσδιορίζουν την ζήτηση τους. Τελειώνοντας την ανάλυση μας, θα δούμε τα βιολογικά προϊόντα στα σούπερ μάρκετ και θα αναπτύξουμε προτάσεις για την προβολή και προώθηση τους, δηλαδή τι πρέπει να γίνει έτσι ώστε τα βιολογικά προϊόντα να ενταχθούν αποτελεσματικά στην ελληνική αγορά Στο δεύτερο μέρος θα εξάγουμε τα συμπεράσματά μας ως αναφορά στην έρευνα αγοράς που διεξήχθη με τη προφορική μέθοδο του ερωτηματολόγιου, σε τυχαίο δείγμα καταναλωτών στους νομούς Χανίων και Ηρακλείου κατά την περίοδο Αυγούστου-Σεπτεμβρίου 2005.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗ αγορά των βιολογικών προϊόντων στην Ελλάδα.el
heal.titleBiological products in Greece.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordβιολογικό προϊόν, βιολογική γεωργία, αγοράel
heal.keywordorganic product, organic farming, marketen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)