Εμφάνιση απλής εγγραφής

Crisis management in companies and organizations.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠαππάς, Λεωνίδαςel
dc.creatorΧουλιάρας, Λάμπροςel
dc.creatorPappas, Leonidasen
dc.creatorChouliaras, Lamprosen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:35:07Z
dc.date.available2016-03-15T16:35:07Z
dc.date.issued2013-11-26T22:53:36Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5377
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια λόγω του σύγχρονου τρόπου ζωής, αλλά και της γενικότερης παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, έχει κριθεί η ανάγκη για την ανάπτυξη μηχανισμών ώστε να προστατευθούν οι πολίτες από το επικίνδυνο αυτό περιβάλλον. Στη συγκεκριμένη εργασία μελετάμε τα αίτια και τις επιπτώσεις της κρίσης, τα στάδια, την σημασία της πρόγνωσης ώστε να περιοριστούν οι επιπτώσεις της, καθώς επίσης και τον σύγχρονο τρόπο αντιμετώπισής της. Τέλος, μελεταμε την περίπτωση μίας ελληνικής εταιρίας παραγωγής γυάλινων ειδών η οποία έχει καταφέρει επιτυχώς όχι απλώς να μείνει σχετικά ανεπηρέαστη απο την οικονομική κρίση, αλλά και να καταφέρει να διατηρήσει την ποιότητα των προϊόντων της, αυξάνοντας παράλληλα και την παραγωγή της.el
dc.description.abstractThe last few years because of the modern lifestyle, and the general global economic crisis, it’s very important to develop new ways to protect ourselves from this dangerous environment. In this report we investigate the reasons and the effects of crisis, the stages, the importance to anticipate the market and the modern way to deal with all these conditions. Finally we study the case of one Greek glass manufacture company which has succeeded not only to stay untouched from the economic crisis, but managed to maintain the quality of the products, while increasing production.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ κρίση σε επιχειρήσεις και οργανισμούς.el
dc.titleCrisis management in companies and organizations.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠαππάς, Λεωνίδαςel
heal.creatorNameΧουλιάρας, Λάμπροςel
heal.creatorNamePappas, Leonidasen
heal.creatorNameChouliaras, Lamprosen
heal.publicationDate2013-11-26T22:53:36Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5377
heal.abstractΤα τελευταία χρόνια λόγω του σύγχρονου τρόπου ζωής, αλλά και της γενικότερης παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, έχει κριθεί η ανάγκη για την ανάπτυξη μηχανισμών ώστε να προστατευθούν οι πολίτες από το επικίνδυνο αυτό περιβάλλον. Στη συγκεκριμένη εργασία μελετάμε τα αίτια και τις επιπτώσεις της κρίσης, τα στάδια, την σημασία της πρόγνωσης ώστε να περιοριστούν οι επιπτώσεις της, καθώς επίσης και τον σύγχρονο τρόπο αντιμετώπισής της. Τέλος, μελεταμε την περίπτωση μίας ελληνικής εταιρίας παραγωγής γυάλινων ειδών η οποία έχει καταφέρει επιτυχώς όχι απλώς να μείνει σχετικά ανεπηρέαστη απο την οικονομική κρίση, αλλά και να καταφέρει να διατηρήσει την ποιότητα των προϊόντων της, αυξάνοντας παράλληλα και την παραγωγή της.el
heal.abstractThe last few years because of the modern lifestyle, and the general global economic crisis, it’s very important to develop new ways to protect ourselves from this dangerous environment. In this report we investigate the reasons and the effects of crisis, the stages, the importance to anticipate the market and the modern way to deal with all these conditions. Finally we study the case of one Greek glass manufacture company which has succeeded not only to stay untouched from the economic crisis, but managed to maintain the quality of the products, while increasing production.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗ κρίση σε επιχειρήσεις και οργανισμούς.el
heal.titleCrisis management in companies and organizations.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordοικονομική κρίση, στρατηγική διαχείρισης κρίσεωνel
heal.keywordeconomic crisis, crisis management, financial crisis, crisis management strategyen
heal.advisorNameΠαπαστεφανάκη, Σοφίαel
heal.advisorNamePapastefanaki, Sofiaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)