Show simple item record

The prospects of market research services in Heraklion.

Dublin Core metadata

dc.creatorΜούρκας, Θεοφάνηςel
dc.creatorΚυριαζής, Άγγελοςel
dc.creatorMourkas, Theofanisen
dc.creatorKyriazis, Angelen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:36:32Z
dc.date.available2016-03-15T16:36:32Z
dc.date.issued2013-11-29T17:07:25Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5442
dc.description.abstractΗ έρευνα μάρκετινγκ αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα ενός ολοκληρωμένου σχεδίου marketing. Η παρούσα πτυχιακή εργασία στοχεύει στη διερεύνηση των τάσεων των σύγχρονων τοπικών επιχειρήσεων προς την υιοθέτηση υπηρεσιών έρευνας αγοράς. Μεθοδολογικά, η εργασία βασίστηκε στη σύνθεση δευτερογενών στοιχείων αλλά και σε πρωτογενή στοιχεία που προήλθαν από έρευνα στις επιχειρήσεις του Ν. Ηρακλείου. Τα στοιχεία συλλέχθηκαν με τη μέθοδο των δομημένων ερωτηματολογίων. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι οι μικρομεσαίες τοπικές επιχειρήσεις αν και αντιλαμβάνονται την αξία της έρευνας μάρκετινγκ, δεν την υιοθετούν συστηματικά και έχουν έλλειψη πληροφόρησης και κατάρτισης για το αντικείμενο αυτό.el
dc.description.abstractMarketing research is a constituent part of a marketing plan. This thesis aims to research the current and future usage and marketing research process from the local SMEs. For the purposes of this thesis a primary research (survey) was contacted in companies located in Heraklion, Crete. The results showed that although the local SMEs are understanding the value of marketing research as a basic marketing tool, they don’t adopt marketing research processes because of the lack of resources (capitals, human resources), as well as the lack of information / knowledge about this issue.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΟι προοπτικές των υπηρεσιών έρευνας αγοράς στο νομό Ηρακλείου.el
dc.titleThe prospects of market research services in Heraklion.en

healMeta

heal.creatorNameΜούρκας, Θεοφάνηςel
heal.creatorNameΚυριαζής, Άγγελοςel
heal.creatorNameMourkas, Theofanisen
heal.creatorNameKyriazis, Angelen
heal.publicationDate2013-11-29T17:07:25Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5442
heal.abstractΗ έρευνα μάρκετινγκ αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα ενός ολοκληρωμένου σχεδίου marketing. Η παρούσα πτυχιακή εργασία στοχεύει στη διερεύνηση των τάσεων των σύγχρονων τοπικών επιχειρήσεων προς την υιοθέτηση υπηρεσιών έρευνας αγοράς. Μεθοδολογικά, η εργασία βασίστηκε στη σύνθεση δευτερογενών στοιχείων αλλά και σε πρωτογενή στοιχεία που προήλθαν από έρευνα στις επιχειρήσεις του Ν. Ηρακλείου. Τα στοιχεία συλλέχθηκαν με τη μέθοδο των δομημένων ερωτηματολογίων. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι οι μικρομεσαίες τοπικές επιχειρήσεις αν και αντιλαμβάνονται την αξία της έρευνας μάρκετινγκ, δεν την υιοθετούν συστηματικά και έχουν έλλειψη πληροφόρησης και κατάρτισης για το αντικείμενο αυτό.el
heal.abstractMarketing research is a constituent part of a marketing plan. This thesis aims to research the current and future usage and marketing research process from the local SMEs. For the purposes of this thesis a primary research (survey) was contacted in companies located in Heraklion, Crete. The results showed that although the local SMEs are understanding the value of marketing research as a basic marketing tool, they don’t adopt marketing research processes because of the lack of resources (capitals, human resources), as well as the lack of information / knowledge about this issue.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΟι προοπτικές των υπηρεσιών έρευνας αγοράς στο νομό Ηρακλείου.el
heal.titleThe prospects of market research services in Heraklion.en
heal.typebachelorThesis
heal.advisorNameΚουργιαντάκης, Μάρκοςel
heal.advisorNameKourgiantakis, Markosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)