Εμφάνιση απλής εγγραφής

Online advertising: the viewpoint of consumers of Heraklion.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΝικηφόρου, Σταυρούλαel
dc.creatorNikiforou, Stavroulaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:36:34Z
dc.date.available2016-03-15T16:36:34Z
dc.date.issued2013-12-23T11:15:40Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5443
dc.description.abstractΗ Διαδικτυακή Διαφήμιση αποτελεί μια σχετικά νέα και ενδιαφέρουσα μορφή διαφήμισης και προώθησης, η οποία συνεχώς κερδίζει έδαφος στις προτιμήσεις των διαφημιστών. Ποια είναι όμως η άποψη που έχει το καταναλωτικό κοινό του νομού Ηρακλείου σχετικά με τη Διαδικτυακή Διαφήμιση; Σκοπός της έρευνας που πραγματοποιήθηκε ήταν η απάντηση στο συγκεκριμένο ερώτημα. Για την εκπόνηση της εργασίας αυτής χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της επισκόπησης με τη βοήθεια ενός κατάλληλα διαμορφωμένου ερωτηματολογίου, το οποίο περιλάμβανε ερωτήσεις κλειστού τύπου και μοιράστηκε σε ένα δείγμα 112 τυχαίων καταναλωτών του Νομού Ηρακλείου. Η έρευνα κατέληξε ότι το καταναλωτικό κοινό του Νομού Ηρακλείου παρατηρεί λίγο τις Διαδικτυακές διαφημίσεις, κυρίως στις διάφορες Μηχανές Αναζήτησης και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωση και λιγότερο στα διάφορα Ειδησεογραφικά Portals τα οποία επισκέπτεται με σκοπό την ενημέρωση αλλά και την ψυχαγωγία του. Παράλληλα, τα βασικά στοιχεία της Διαδικτυακής Διαφήμισης που έλκουν την προσοχή του καταναλωτικού κοινού είναι αρχικά η σχετικότητα της Διαδικτυακής Διαφήμισης με εκείνο που αναζητάει/ ενδιαφέρει τη στιγμή εκείνη, έπειτα το σημείο του site στο οποίο προβάλλεται, αλλά και το σχέδιο που πιθανών να έχει. Επίσης, μπορεί οι μισοί καταναλωτές να έχουν επιλέξει/ κλικάρει τουλάχιστον μία φορά Διαδικτυακές Διαφημίσεις, αλλά δεν τους έχει επηρεάσει ιδιαίτερα στην αγορά κάποιου προϊόντος. Παράλληλα, θεωρούν τη Διαδικτυακή Διαφήμιση αποτελεσματικότερη από την Ραδιοφωνική και την Έντυπη Διαφήμιση, αλλά όχι αποτελεσματικότερη από την Τηλεοπτική Διαφήμιση. Παράλληλα, οι διαδικτυακοί τόποι με πληθώρα διαφημιστικών μηνυμάτων δεν αρέσουν στους καταναλωτές, ενώ φαίνεται να τους έλκουν την προσοχή ως επί το πλείστων online διαφημίσεις που σχετίζονται με προϊόντα γνωστών εταιριών. Τέλος, οι καταναλωτές επιλέγουν να λαμβάνουν διαφημιστικά μηνύματα τόσο στο email, όσο και στο κινητό τους τηλέφωνο (μέσω SMS) και δεν τα θεωρούν ιδιαίτερα ανεπιθύμητα.el
dc.description.abstractToday more and more companies have included online advertising to their existing activities. This is a useful, effective and also contemporary tool for the display and the promotion of products / services, which can generate a lot of benefits to the business. But what’s the opinion of the consumers about Internet Advertising? Do they observe them? Which elements of the online advertising draw their attention? Have the consumers chosen any of these? Have influenced them to purchase a product? Etc. The main purpose of this thesis is to provide a preliminary assessment about the attitude of consumers of Heraklion about online advertising. For this reason performed a primary research in a random sample of 112 consumers, with the purpose of collection all the necessary information to draw conclusions.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΔιαδικτυακή διαφήμιση: η άποψη των καταναλωτών του ν. Ηρακλείου.el
dc.titleOnline advertising: the viewpoint of consumers of Heraklion.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΝικηφόρου, Σταυρούλαel
heal.creatorNameNikiforou, Stavroulaen
heal.publicationDate2013-12-23T11:15:40Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5443
heal.abstractΗ Διαδικτυακή Διαφήμιση αποτελεί μια σχετικά νέα και ενδιαφέρουσα μορφή διαφήμισης και προώθησης, η οποία συνεχώς κερδίζει έδαφος στις προτιμήσεις των διαφημιστών. Ποια είναι όμως η άποψη που έχει το καταναλωτικό κοινό του νομού Ηρακλείου σχετικά με τη Διαδικτυακή Διαφήμιση; Σκοπός της έρευνας που πραγματοποιήθηκε ήταν η απάντηση στο συγκεκριμένο ερώτημα. Για την εκπόνηση της εργασίας αυτής χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της επισκόπησης με τη βοήθεια ενός κατάλληλα διαμορφωμένου ερωτηματολογίου, το οποίο περιλάμβανε ερωτήσεις κλειστού τύπου και μοιράστηκε σε ένα δείγμα 112 τυχαίων καταναλωτών του Νομού Ηρακλείου. Η έρευνα κατέληξε ότι το καταναλωτικό κοινό του Νομού Ηρακλείου παρατηρεί λίγο τις Διαδικτυακές διαφημίσεις, κυρίως στις διάφορες Μηχανές Αναζήτησης και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωση και λιγότερο στα διάφορα Ειδησεογραφικά Portals τα οποία επισκέπτεται με σκοπό την ενημέρωση αλλά και την ψυχαγωγία του. Παράλληλα, τα βασικά στοιχεία της Διαδικτυακής Διαφήμισης που έλκουν την προσοχή του καταναλωτικού κοινού είναι αρχικά η σχετικότητα της Διαδικτυακής Διαφήμισης με εκείνο που αναζητάει/ ενδιαφέρει τη στιγμή εκείνη, έπειτα το σημείο του site στο οποίο προβάλλεται, αλλά και το σχέδιο που πιθανών να έχει. Επίσης, μπορεί οι μισοί καταναλωτές να έχουν επιλέξει/ κλικάρει τουλάχιστον μία φορά Διαδικτυακές Διαφημίσεις, αλλά δεν τους έχει επηρεάσει ιδιαίτερα στην αγορά κάποιου προϊόντος. Παράλληλα, θεωρούν τη Διαδικτυακή Διαφήμιση αποτελεσματικότερη από την Ραδιοφωνική και την Έντυπη Διαφήμιση, αλλά όχι αποτελεσματικότερη από την Τηλεοπτική Διαφήμιση. Παράλληλα, οι διαδικτυακοί τόποι με πληθώρα διαφημιστικών μηνυμάτων δεν αρέσουν στους καταναλωτές, ενώ φαίνεται να τους έλκουν την προσοχή ως επί το πλείστων online διαφημίσεις που σχετίζονται με προϊόντα γνωστών εταιριών. Τέλος, οι καταναλωτές επιλέγουν να λαμβάνουν διαφημιστικά μηνύματα τόσο στο email, όσο και στο κινητό τους τηλέφωνο (μέσω SMS) και δεν τα θεωρούν ιδιαίτερα ανεπιθύμητα.el
heal.abstractToday more and more companies have included online advertising to their existing activities. This is a useful, effective and also contemporary tool for the display and the promotion of products / services, which can generate a lot of benefits to the business. But what’s the opinion of the consumers about Internet Advertising? Do they observe them? Which elements of the online advertising draw their attention? Have the consumers chosen any of these? Have influenced them to purchase a product? Etc. The main purpose of this thesis is to provide a preliminary assessment about the attitude of consumers of Heraklion about online advertising. For this reason performed a primary research in a random sample of 112 consumers, with the purpose of collection all the necessary information to draw conclusions.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΔιαδικτυακή διαφήμιση: η άποψη των καταναλωτών του ν. Ηρακλείου.el
heal.titleOnline advertising: the viewpoint of consumers of Heraklion.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordδιαφήμιση, διαδικτυακή διαφήμιση, καταναλωτήςel
heal.keywordadvertising, internet advertising, consumeren
heal.advisorNameΚουργιαντάκης, Μάρκοςel
heal.advisorNameKourgiantakis, Markosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)