Show simple item record

Role, objectives and means of advertising products and banking services.

Dublin Core metadata

dc.creatorΚαρύδη, Χρυσούλαel
dc.creatorKarydi, Chrysoulaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:36:47Z
dc.date.available2016-03-15T16:36:47Z
dc.date.issued2009-06-11T11:32:01Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5463
dc.description.abstractΗ διαφήμιση αποτελεί μια από της βασικές μεταβλητές που συνθέτουν το λεγόμενο Promo Mix. Είναι το μέσο προώθησης όπου για τον Τραπεζικό χώρο μπορεί να αυξήσει το βαθμό γνωριμίας της Τράπεζας και των προσφερομένων απ’ αυτήν υπηρεσιών στο κοινό που απευθύνεται, το κύρος, τη διαμόρφωση εικόνας, την επίτευξη, τη διατήρηση ή ελαχιστοποίηση του μεριδίου αγοράς στην αγορά-στόχο στην οποία απευθύνεται. Οι αποφάσεις που πρέπει να ληφθούν για να καταστρωθεί μια στρατηγική διαφήμιση και η υλοποίηση της να είναι αποτελεσματική, πρέπει να στηρίζεται μεταξύ άλλων στους στρατηγικούς στόχους της τράπεζας, στην ενημέρωση, πειθώ ή υπενθύμιση. Υπάρχουν πολλά είδη διαφήμισης που οι τράπεζες καλούνται να επιλέξουν ανάλογα με τους στόχους που θέτουν. Μερικά από τα είδη αυτά, είναι η πληροφοριακή διαφήμιση, η ανταγωνιστική διαφήμιση, η συνεργατική διαφήμιση κ.λπ. Έπειτα από την επιλογή της διαφήμισης, πρέπει να οριστεί το κατάλληλο διαφημιστικό μήνυμα όπου θα διεγείρει την προσοχή του υποψήφιου πελάτη, να είναι κατανοητό, να τον πείθουν για τη σημασία και τη χρησιμότητα της προσφοράς και να τον υποκινούν στη συγκεκριμένη ενέργεια αγοράς. Ένα άλλο στοιχείο για το οποίο οι τράπεζες θα πρέπει να επιλέξουν, είναι οι δίαυλοι επικοινωνίας ή αλλιώς μέσα, η διάκριση των οποίων μπορεί να γίνει ανάλογα με τη χρησιμότητα τους στις εξής κατηγορίες: 1. Τα μέσα μαζικής επικοινωνίας, όπου περιλαμβάνονται: η τηλεόραση, ραδιόφωνο, κινηματογράφος, υπαίθρια διαφήμιση, τύπο, internet (above the line advertising). 2. Η άμεση διαφήμιση και η διαφήμιση στα σημεία προσφοράς των υπηρεσιών (below the line advertising). Τέλος, οι τράπεζες-μέλη της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών στο πλαίσιο της αυτορρύθμισης και λαμβάνοντας υπόψη τους σκοπούς που υπηρετεί η διαφημιστική επικοινωνία, το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο για τους κανόνες που πρέπει να τηρούνται κατά τη διαφημιστική προβολή, τον ανταγωνισμό κ.λπ, υιοθετούν εθελοντικά κατά τη διαφήμιση προβολή προϊόντων και υπηρεσιών τους ορισμένες βασικές αρχές. Αρχές που αποτελούν τον Κώδικα Δεοντολογίας για τη διαφημιστική προβολή χρηματοπιστωτικών προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρονται από πιστωτικά ιδρύματα.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΡόλος, στόχοι και μέσα διαφήμισης σε προϊόντα και υπηρεσίες τραπεζών.el
dc.titleRole, objectives and means of advertising products and banking services.en

healMeta

heal.creatorNameΚαρύδη, Χρυσούλαel
heal.creatorNameKarydi, Chrysoulaen
heal.publicationDate2009-06-11T11:32:01Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5463
heal.abstractΗ διαφήμιση αποτελεί μια από της βασικές μεταβλητές που συνθέτουν το λεγόμενο Promo Mix. Είναι το μέσο προώθησης όπου για τον Τραπεζικό χώρο μπορεί να αυξήσει το βαθμό γνωριμίας της Τράπεζας και των προσφερομένων απ’ αυτήν υπηρεσιών στο κοινό που απευθύνεται, το κύρος, τη διαμόρφωση εικόνας, την επίτευξη, τη διατήρηση ή ελαχιστοποίηση του μεριδίου αγοράς στην αγορά-στόχο στην οποία απευθύνεται. Οι αποφάσεις που πρέπει να ληφθούν για να καταστρωθεί μια στρατηγική διαφήμιση και η υλοποίηση της να είναι αποτελεσματική, πρέπει να στηρίζεται μεταξύ άλλων στους στρατηγικούς στόχους της τράπεζας, στην ενημέρωση, πειθώ ή υπενθύμιση. Υπάρχουν πολλά είδη διαφήμισης που οι τράπεζες καλούνται να επιλέξουν ανάλογα με τους στόχους που θέτουν. Μερικά από τα είδη αυτά, είναι η πληροφοριακή διαφήμιση, η ανταγωνιστική διαφήμιση, η συνεργατική διαφήμιση κ.λπ. Έπειτα από την επιλογή της διαφήμισης, πρέπει να οριστεί το κατάλληλο διαφημιστικό μήνυμα όπου θα διεγείρει την προσοχή του υποψήφιου πελάτη, να είναι κατανοητό, να τον πείθουν για τη σημασία και τη χρησιμότητα της προσφοράς και να τον υποκινούν στη συγκεκριμένη ενέργεια αγοράς. Ένα άλλο στοιχείο για το οποίο οι τράπεζες θα πρέπει να επιλέξουν, είναι οι δίαυλοι επικοινωνίας ή αλλιώς μέσα, η διάκριση των οποίων μπορεί να γίνει ανάλογα με τη χρησιμότητα τους στις εξής κατηγορίες: 1. Τα μέσα μαζικής επικοινωνίας, όπου περιλαμβάνονται: η τηλεόραση, ραδιόφωνο, κινηματογράφος, υπαίθρια διαφήμιση, τύπο, internet (above the line advertising). 2. Η άμεση διαφήμιση και η διαφήμιση στα σημεία προσφοράς των υπηρεσιών (below the line advertising). Τέλος, οι τράπεζες-μέλη της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών στο πλαίσιο της αυτορρύθμισης και λαμβάνοντας υπόψη τους σκοπούς που υπηρετεί η διαφημιστική επικοινωνία, το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο για τους κανόνες που πρέπει να τηρούνται κατά τη διαφημιστική προβολή, τον ανταγωνισμό κ.λπ, υιοθετούν εθελοντικά κατά τη διαφήμιση προβολή προϊόντων και υπηρεσιών τους ορισμένες βασικές αρχές. Αρχές που αποτελούν τον Κώδικα Δεοντολογίας για τη διαφημιστική προβολή χρηματοπιστωτικών προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρονται από πιστωτικά ιδρύματα.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΡόλος, στόχοι και μέσα διαφήμισης σε προϊόντα και υπηρεσίες τραπεζών.el
heal.titleRole, objectives and means of advertising products and banking services.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordδιαφήμιση, μάρκετινγκ, τράπεζα, τραπεζική υπηρεσίαel
heal.keywordadvertising, marketing, bank, banking serviceen
heal.advisorNameΜαρνελάκης, Εμμανουήλel
heal.advisorNameMarnelakis, Emmanouilen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)