Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στην επικοινωνιακή στρατηγική των τουριστικών επιχειρήσεων στη Κρήτη.
The contribution of public relations on the communication strategy of tourism enterpises in Crete.
Date
2009-02-20Author
Κεφάλα, Σοφία
Σταυρουλάκη, Κατερίνα
Kefala, Sofia
Stavroulaki, Katerina
Metadata
Show full item recordAbstract
Ο αντικειμενικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη της εφαρμογής του προγράμματος δημοσίων σχέσεων στην προώθηση του τουριστικού προϊόντος στη περιφέρεια της Κρήτης. Ένα τέτοιο εγχείρημα παρουσιάζει ποικίλες δυσκολίες, οι βασικότερες από τις οποίες εστιάζονται στην έλλειψη σχετικής βιβλιογραφίας αλλά και παρόμοιας προσπάθειας συνδυασμού των δημοσίων σχέσεων με τον τουρισμό. Οι δυσκολίες αυτές λειτούργησαν ως κίνητρο για περαιτέρω μελέτη επί του θέματος
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info