Εμφάνιση απλής εγγραφής

Social networks in the digital age. Knowledge and views of students.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΓαλάνη, Γεωργίαel
dc.creatorΚαλονάκη, Ειρήνηel
dc.creatorGalani, Georgiaen
dc.creatorKalonaki, Eirinien
dc.date.accessioned2016-03-15T16:37:23Z
dc.date.available2016-03-15T16:37:23Z
dc.date.issued2014-12-22T11:34:19Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5502
dc.description.abstractεικοστός πρώτος αιώνας θεωρείται ως τεχνολογικός αιώνας καθώς τα δεδομένα μαρτυρούν αύξηση της χρήσης του ηλεκτρονικού υπολογιστή, του διαδικτύου και κατ’ επέκταση των κοινωνικών δικτύων. Ο λόγος είναι πως η επισκεψιμότητα των κοινωνικών δικτύων και η συμμετοχή σε αυτά, τόσο σε παγκόσμιο όσο και σε ελληνικό επίπεδο είναι υψηλή. Η έμφυτη ανάγκη επικοινωνίας του ανθρώπου έχει καταστήσει τα κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook, το Myspace, το hi-5, το twitter και άλλα, ιδιαίτερα δημοφιλή στο ευρύ κοινό με αποτέλεσμα την ανάπτυξη αυτών των κατά την διάρκεια των ετών.el
dc.description.abstractIn this thesis, it is applied the method of quantitative approach, which is to reveal general trends governing the phenomenon of social networks, and Facebook in particular, of the population of students of the Technological Educational Institute of Crete (TEI Crete). The cases included in the survey, are not considered in their entirety, but only with respect to those parameters, the correlation of which is investigated (these parameters take the form of variables). The data were standardized so that they can be measured and the variables to receive values so that to check for between correlations. The quantitative study follows a predetermined research design. The process is apart from two stages. The first is the design stage, where the objects of the research are identified. Then the method of realizing is selected and it is planned step by step. During the second stage of implementation, the necessary data is collected, followed by the processing and analysis of data, and then the composition of the formulated conclusions is done.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΚοινωνικά δίκτυα στη ψηφιακή εποχή. Γνώσεις και απόψεις των σπουδαστών.el
dc.titleSocial networks in the digital age. Knowledge and views of students.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΓαλάνη, Γεωργίαel
heal.creatorNameΚαλονάκη, Ειρήνηel
heal.creatorNameGalani, Georgiaen
heal.creatorNameKalonaki, Eirinien
heal.publicationDate2014-12-22T11:34:19Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5502
heal.abstractεικοστός πρώτος αιώνας θεωρείται ως τεχνολογικός αιώνας καθώς τα δεδομένα μαρτυρούν αύξηση της χρήσης του ηλεκτρονικού υπολογιστή, του διαδικτύου και κατ’ επέκταση των κοινωνικών δικτύων. Ο λόγος είναι πως η επισκεψιμότητα των κοινωνικών δικτύων και η συμμετοχή σε αυτά, τόσο σε παγκόσμιο όσο και σε ελληνικό επίπεδο είναι υψηλή. Η έμφυτη ανάγκη επικοινωνίας του ανθρώπου έχει καταστήσει τα κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook, το Myspace, το hi-5, το twitter και άλλα, ιδιαίτερα δημοφιλή στο ευρύ κοινό με αποτέλεσμα την ανάπτυξη αυτών των κατά την διάρκεια των ετών.el
heal.abstractIn this thesis, it is applied the method of quantitative approach, which is to reveal general trends governing the phenomenon of social networks, and Facebook in particular, of the population of students of the Technological Educational Institute of Crete (TEI Crete). The cases included in the survey, are not considered in their entirety, but only with respect to those parameters, the correlation of which is investigated (these parameters take the form of variables). The data were standardized so that they can be measured and the variables to receive values so that to check for between correlations. The quantitative study follows a predetermined research design. The process is apart from two stages. The first is the design stage, where the objects of the research are identified. Then the method of realizing is selected and it is planned step by step. During the second stage of implementation, the necessary data is collected, followed by the processing and analysis of data, and then the composition of the formulated conclusions is done.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΚοινωνικά δίκτυα στη ψηφιακή εποχή. Γνώσεις και απόψεις των σπουδαστών.el
heal.titleSocial networks in the digital age. Knowledge and views of students.en
heal.typebachelorThesis
heal.advisorNameΜελάς, Χρήστοςel
heal.advisorNameMelas, Christosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)