Show simple item record

Sports marketing : the case of Athens Classic Marathon.

Dublin Core metadata

dc.creatorΚατσουλάκη, Δήμητραel
dc.creatorΘεοχάρη, Ελένηel
dc.creatorKatsoulaki, Dimitraen
dc.creatorTheochari, Elenien
dc.date.accessioned2016-03-15T16:37:29Z
dc.date.available2016-03-15T16:37:29Z
dc.date.issued2015-05-07T12:00:16Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5506
dc.description.abstractΟ αθλητισµός σήµερα ελκύει το ενδιαφέρον σηµαντικής µερίδας του πληθυσμού των αναπτυγμένων κοινωνιών. Το αθλητικό µάρκετινγκ είναι µία καινούργια περιοχή για επιστηµονική µελέτη και διεκδικεί µια ιδιαίτερη επιστηµονική και επαγγελµατική µεταχείριση. Το αθλητικό µάρκετινγκ έχει αναπτύξει δύο διαστάσεις: το µάρκετινγκ των αθλητικών προϊόντων και υπηρεσιών απευθείας στους καταναλωτές του αθλητισµού, και το µάρκετινγκ άλλων καταναλωτικών και βιοµηχανικών προϊόντων µέσω της αθλητικής προώθησης. Ο Μαραθώνιος Δρόμος είναι ένας αγώνας αντοχής δρόμου κάλυψης επίσημης απόστασης 42,195 χιλιομέτρων. Ο αγώνας ονομάζεται έτσι από την ιστορική διαδρομή του Έλληνα στρατιώτη ημεροδρόμου Φειδιππίδη που μετά τη μάχη του Μαραθώνα (490 π.χ.) έτρεξε από το πεδίο της μάχης στην Αθήνα για να μεταφέρει τα νικητήρια νέα με τη λέξη "ενικήκαμεν" Σημειώνεται ότι στην αρχαιότητα δεν υπήρχε ως άθλημα "μαραθώνιος δρόμος". Η ιδέα της γέννησης αυτού του αθλήματος και η ένταξή του στους σύγχρονους Ολυμπιακούς Αγώνες οφείλεται στον Γάλλο γλωσσολόγο και ελληνιστή Michel Breal φίλο του Πιέρ ντε Κουμπερτέν που πρότεινε κατά την αναβίωση των Ολυμπιακών Αγώνων του 1896 στην Αθήνα "ην επανάληψη του διάσημου εκείνου δρόμου που εξετέλεσε ο στρατιώτης του Μαραθώνος". Για να συμμετάσχει κάποιος στον Μαραθώνιο Δρόμο θα πρέπει να έχει συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας του. Η μεταφορά όλων των συμμετεχόντων στο Μαραθώνιο Δρόμο και το Δυναμικό Βάδισμα γίνεται ταυτόχρονα από τρία (3) διαφορετικά σημεία στο Κέντρο της Αθήνας. Η αναχώρηση των λεωφορείων με κατεύθυνση την Αφετηρία στο Μαραθώνα γίνεται μέσα σε 45’ λεπτά, από τις 05:30πμ έως της 06:15πμ. Η Εκκίνηση του Αγώνα είναι στις 09:00πμ. Όλοι οι συμμετέχοντες θα πρέπει να βρίσκονται στο χώρο της εκκίνησης τουλάχιστον μία (1) ώρα πριν την εκκίνηση του Αγώνα. Εμφιαλωμένο νερό διατίθενται στους συμμετέχοντες στην εκκίνηση, τον τερματισμό καθώς και ανά 2,5 χλμ. Μετά το 5ο χλμ. Επιπλέον, στους σταθμούς που βρίσκονται στο 10ο, 15ο, 20ο, 25ο, 30ο, 35ο και 40ο χλμ. Ο Μαραθώνιος δε γίνεται μόνο στην Αθήνα αλλά παγκοσμίως, οι 10 καλύτεροι μαραθώνιοι παγκοσμίως γίνονται στο Λονδίνο - Αγγλία , στη Βοστόνη – ΗΠΑ, στο Παρίσι – Γαλλία, στο Ρότερνταμ – Ολλανδία, στη Στοκχόλμη – Σουηδία, στο Βερολίνο – Γερμανία, στο Άμστερνταμ – Ολλανδία, στο Σικάγο – ΗΠΑ, στη Νέα Υόρκη – ΗΠΑ και στην Αθήνα. Από την διοργάνωση του Μαραθώνιου δρόμου οι παράγοντες που επωφελούνται είναι : οι Τουριστικές επιχειρήσεις, τα Ταξιδιωτικά γραφεία, οι Εταιρίες αθλητικού και τουριστικού management και marketing, οι Εταιρίες διοργάνωσης συνεδρίων και εκθέσεων, οι Φορείς δημόσιου τομέα και τοπικής αυτοδιοίκησης, οι Χορηγοί, οι Αθλητικές εγκαταστάσεις, τα Επισκέψιμα τουριστικά αξιοθέατα, τα Εμπορικά καταστήματα. Σύμφωνα με τους Μαραθωνοδρόμους είναι μια ξεχωριστή εμπειρία.el
dc.description.abstractAthletics nowadays attract interest of a significant share of the population in the developed societies. The sports marketing is a new area for the scientific study and claims a particular scientific and professional handling. The sports marketing has developed two dimensions: the marketing of sports products and services directly to the consumers of sports, and the marketing of other consumer and industrial products through the promotion of sports. The Marathon is an endurance road race with an official distance of 42.195 km. The race took its name from the historic route of the Greek soldier and runner Pheidippides, who after the battle of Marathon (490 B.C) ran from the battlefield to Athens in order to deliver the news with the winning word "nenikikamen", which in ancient Greek meant “we won”. It is noted that in antiquity there was not a sport named "marathon". The idea of this running event and its integration to the modern Olympic Games is due to the French Hellenist and linguist Michel Breal, friend of Pierre de Coubertin, who proposed the repetition of the famous road race that has been implemented by the soldier of Marathon, during the revival of the Olympic Games of 1896 in Athens. If someone wants to participate in a Marathon race should be at least 18 years old. The transfer of all participants in the Marathon race and the race walk happens simultaneously from three (3) different locations in the heart of Athens. The buses to the starting point in Marathon start from 05: 30 a.m. until the 06: 15 p.m. and the travel time is 45 minutes. The starting of the race is at 09: 00 a.m. All participants should be at the starting area at least one (1) hour before the start of the race. Bottled water is available to the participants at the starting of the race, the end and every 2.5 km, after the 5th km. Moreover, it is available at the stations which are located at the 10th, 15th , 20th, 25th , 30th , 35th and 40th km. Marathon does not take place only in Athens but globally. The 10 best marathons in the world are in London - England, in Boston - USA, in Paris – France, in Rotterdam - Netherlands, in Stockholm - Sweden, in Berlin - Germany, in Amsterdam - Netherlands, in Chicago - USA, in New York - USA and in Athens. The benefiting factors of the Marathon organization are the following: the Tourism industry, the travel agencies, the companies of sports and tourism management and marketing, the companies that organize conferences and exhibitions, the public sector bodies and local authorities, the sponsors, the sport facilities, the tourist attractions and shopping centers. Last but not least, according to the marathon runners this road race event is a unique experience.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleMarketing αθλητικού προϊόντος : η περίπτωση του κλασικού μαραθωνίου Αθηνών.el
dc.titleSports marketing : the case of Athens Classic Marathon.en

healMeta

heal.creatorNameΚατσουλάκη, Δήμητραel
heal.creatorNameΘεοχάρη, Ελένηel
heal.creatorNameKatsoulaki, Dimitraen
heal.creatorNameTheochari, Elenien
heal.publicationDate2015-05-07T12:00:16Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5506
heal.abstractΟ αθλητισµός σήµερα ελκύει το ενδιαφέρον σηµαντικής µερίδας του πληθυσμού των αναπτυγμένων κοινωνιών. Το αθλητικό µάρκετινγκ είναι µία καινούργια περιοχή για επιστηµονική µελέτη και διεκδικεί µια ιδιαίτερη επιστηµονική και επαγγελµατική µεταχείριση. Το αθλητικό µάρκετινγκ έχει αναπτύξει δύο διαστάσεις: το µάρκετινγκ των αθλητικών προϊόντων και υπηρεσιών απευθείας στους καταναλωτές του αθλητισµού, και το µάρκετινγκ άλλων καταναλωτικών και βιοµηχανικών προϊόντων µέσω της αθλητικής προώθησης. Ο Μαραθώνιος Δρόμος είναι ένας αγώνας αντοχής δρόμου κάλυψης επίσημης απόστασης 42,195 χιλιομέτρων. Ο αγώνας ονομάζεται έτσι από την ιστορική διαδρομή του Έλληνα στρατιώτη ημεροδρόμου Φειδιππίδη που μετά τη μάχη του Μαραθώνα (490 π.χ.) έτρεξε από το πεδίο της μάχης στην Αθήνα για να μεταφέρει τα νικητήρια νέα με τη λέξη "ενικήκαμεν" Σημειώνεται ότι στην αρχαιότητα δεν υπήρχε ως άθλημα "μαραθώνιος δρόμος". Η ιδέα της γέννησης αυτού του αθλήματος και η ένταξή του στους σύγχρονους Ολυμπιακούς Αγώνες οφείλεται στον Γάλλο γλωσσολόγο και ελληνιστή Michel Breal φίλο του Πιέρ ντε Κουμπερτέν που πρότεινε κατά την αναβίωση των Ολυμπιακών Αγώνων του 1896 στην Αθήνα "ην επανάληψη του διάσημου εκείνου δρόμου που εξετέλεσε ο στρατιώτης του Μαραθώνος". Για να συμμετάσχει κάποιος στον Μαραθώνιο Δρόμο θα πρέπει να έχει συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας του. Η μεταφορά όλων των συμμετεχόντων στο Μαραθώνιο Δρόμο και το Δυναμικό Βάδισμα γίνεται ταυτόχρονα από τρία (3) διαφορετικά σημεία στο Κέντρο της Αθήνας. Η αναχώρηση των λεωφορείων με κατεύθυνση την Αφετηρία στο Μαραθώνα γίνεται μέσα σε 45’ λεπτά, από τις 05:30πμ έως της 06:15πμ. Η Εκκίνηση του Αγώνα είναι στις 09:00πμ. Όλοι οι συμμετέχοντες θα πρέπει να βρίσκονται στο χώρο της εκκίνησης τουλάχιστον μία (1) ώρα πριν την εκκίνηση του Αγώνα. Εμφιαλωμένο νερό διατίθενται στους συμμετέχοντες στην εκκίνηση, τον τερματισμό καθώς και ανά 2,5 χλμ. Μετά το 5ο χλμ. Επιπλέον, στους σταθμούς που βρίσκονται στο 10ο, 15ο, 20ο, 25ο, 30ο, 35ο και 40ο χλμ. Ο Μαραθώνιος δε γίνεται μόνο στην Αθήνα αλλά παγκοσμίως, οι 10 καλύτεροι μαραθώνιοι παγκοσμίως γίνονται στο Λονδίνο - Αγγλία , στη Βοστόνη – ΗΠΑ, στο Παρίσι – Γαλλία, στο Ρότερνταμ – Ολλανδία, στη Στοκχόλμη – Σουηδία, στο Βερολίνο – Γερμανία, στο Άμστερνταμ – Ολλανδία, στο Σικάγο – ΗΠΑ, στη Νέα Υόρκη – ΗΠΑ και στην Αθήνα. Από την διοργάνωση του Μαραθώνιου δρόμου οι παράγοντες που επωφελούνται είναι : οι Τουριστικές επιχειρήσεις, τα Ταξιδιωτικά γραφεία, οι Εταιρίες αθλητικού και τουριστικού management και marketing, οι Εταιρίες διοργάνωσης συνεδρίων και εκθέσεων, οι Φορείς δημόσιου τομέα και τοπικής αυτοδιοίκησης, οι Χορηγοί, οι Αθλητικές εγκαταστάσεις, τα Επισκέψιμα τουριστικά αξιοθέατα, τα Εμπορικά καταστήματα. Σύμφωνα με τους Μαραθωνοδρόμους είναι μια ξεχωριστή εμπειρία.el
heal.abstractAthletics nowadays attract interest of a significant share of the population in the developed societies. The sports marketing is a new area for the scientific study and claims a particular scientific and professional handling. The sports marketing has developed two dimensions: the marketing of sports products and services directly to the consumers of sports, and the marketing of other consumer and industrial products through the promotion of sports. The Marathon is an endurance road race with an official distance of 42.195 km. The race took its name from the historic route of the Greek soldier and runner Pheidippides, who after the battle of Marathon (490 B.C) ran from the battlefield to Athens in order to deliver the news with the winning word "nenikikamen", which in ancient Greek meant “we won”. It is noted that in antiquity there was not a sport named "marathon". The idea of this running event and its integration to the modern Olympic Games is due to the French Hellenist and linguist Michel Breal, friend of Pierre de Coubertin, who proposed the repetition of the famous road race that has been implemented by the soldier of Marathon, during the revival of the Olympic Games of 1896 in Athens. If someone wants to participate in a Marathon race should be at least 18 years old. The transfer of all participants in the Marathon race and the race walk happens simultaneously from three (3) different locations in the heart of Athens. The buses to the starting point in Marathon start from 05: 30 a.m. until the 06: 15 p.m. and the travel time is 45 minutes. The starting of the race is at 09: 00 a.m. All participants should be at the starting area at least one (1) hour before the start of the race. Bottled water is available to the participants at the starting of the race, the end and every 2.5 km, after the 5th km. Moreover, it is available at the stations which are located at the 10th, 15th , 20th, 25th , 30th , 35th and 40th km. Marathon does not take place only in Athens but globally. The 10 best marathons in the world are in London - England, in Boston - USA, in Paris – France, in Rotterdam - Netherlands, in Stockholm - Sweden, in Berlin - Germany, in Amsterdam - Netherlands, in Chicago - USA, in New York - USA and in Athens. The benefiting factors of the Marathon organization are the following: the Tourism industry, the travel agencies, the companies of sports and tourism management and marketing, the companies that organize conferences and exhibitions, the public sector bodies and local authorities, the sponsors, the sport facilities, the tourist attractions and shopping centers. Last but not least, according to the marathon runners this road race event is a unique experience.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleMarketing αθλητικού προϊόντος : η περίπτωση του κλασικού μαραθωνίου Αθηνών.el
heal.titleSports marketing : the case of Athens Classic Marathon.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordαθλητικό μάρκετινγκ, Μαραθώνιοςel
heal.keywordsports marketing, Marathon runningen
heal.advisorNameΚαραγιαννίδης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameKaragiannidis, Ioannisen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)