Show simple item record

Organizing computerized systems for a hotel (Front office).

Dublin Core metadata

dc.creatorΧαριτάκη, Χαρίκλειαel
dc.creatorCharitaki, Charikleiaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:38:24Z
dc.date.available2016-03-15T16:38:24Z
dc.date.issued2014-11-12T12:34:58Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5544
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσης πτυχιακής μελέτης, κρίνεται η παρουσίαση και ανάλυση των στοιχείων που σχετίζονται με την Οργάνωση του Μηχανογραφικού Συστήματος σε Ξενοδοχείο. Για το σκοπό αυτό, η παρούσα εργασία διαχωρίζεται σε πέντε (5) αντίστοιχα κεφάλαια, όπου στο μεν πρώτο αναφέρονται τα εισαγωγικά στοιχεία και ο σκοπός του θέματος, στο δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται και παρουσιάζεται η Τουριστική Βιομηχανία και ο Τομέας Στρατηγικής, στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται και αναλύεται η Ανάγκη Παρακολούθησης των Εσόδων στις Επιχειρήσεις με τη χρήση των διαφόρων μηχανογραφικών συστημάτων για ξενοδοχεία, στο τέταρτο κεφάλαιο αναφέρεται η χρήση της Πληροφορικής στην Λειτουργία των Τουριστικών Επιχειρήσεων, με ιδιαίτερη αναφορά στα συστήματα κρατήσεων – πληρότητας αλλά και μισθοδοσίας που χρησιμοποιούν οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και τέλος στο πέμπτο κεφάλαιο αναφέρεται σχετικά η Μεθοδολογία και Ανάλυση της Έρευνας που περιλαμβάνεται στην εν λόγω μελέτη.el
dc.description.abstractBasic purpose of particular research is mentioned to the presentation and analysis of details concerned to the Organisation of the Computerized Systems in Hotels accordingly. For such reason, specific dissertation is divided into five (5) chapters where at first is mentioned the introduction and scope of topic analyzed, in second chapter the tourist industry and strategy applied accordingly, in third chapter it is analyzed the need for following the income flow in business, in fourth chapter it is analyzed the use of computerization technology in tourist business upon special reference to the reservation operational systems used by hotels and finally in fifth chapter, it is analyzed the methodology of research in such dissertation.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΟργάνωση μηχανογραφικών συστημάτων στο ξενοδοχείο (Front office).el
dc.titleOrganizing computerized systems for a hotel (Front office).en

healMeta

heal.creatorNameΧαριτάκη, Χαρίκλειαel
heal.creatorNameCharitaki, Charikleiaen
heal.publicationDate2014-11-12T12:34:58Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5544
heal.abstractΣκοπός της παρούσης πτυχιακής μελέτης, κρίνεται η παρουσίαση και ανάλυση των στοιχείων που σχετίζονται με την Οργάνωση του Μηχανογραφικού Συστήματος σε Ξενοδοχείο. Για το σκοπό αυτό, η παρούσα εργασία διαχωρίζεται σε πέντε (5) αντίστοιχα κεφάλαια, όπου στο μεν πρώτο αναφέρονται τα εισαγωγικά στοιχεία και ο σκοπός του θέματος, στο δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται και παρουσιάζεται η Τουριστική Βιομηχανία και ο Τομέας Στρατηγικής, στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται και αναλύεται η Ανάγκη Παρακολούθησης των Εσόδων στις Επιχειρήσεις με τη χρήση των διαφόρων μηχανογραφικών συστημάτων για ξενοδοχεία, στο τέταρτο κεφάλαιο αναφέρεται η χρήση της Πληροφορικής στην Λειτουργία των Τουριστικών Επιχειρήσεων, με ιδιαίτερη αναφορά στα συστήματα κρατήσεων – πληρότητας αλλά και μισθοδοσίας που χρησιμοποιούν οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και τέλος στο πέμπτο κεφάλαιο αναφέρεται σχετικά η Μεθοδολογία και Ανάλυση της Έρευνας που περιλαμβάνεται στην εν λόγω μελέτη.el
heal.abstractBasic purpose of particular research is mentioned to the presentation and analysis of details concerned to the Organisation of the Computerized Systems in Hotels accordingly. For such reason, specific dissertation is divided into five (5) chapters where at first is mentioned the introduction and scope of topic analyzed, in second chapter the tourist industry and strategy applied accordingly, in third chapter it is analyzed the need for following the income flow in business, in fourth chapter it is analyzed the use of computerization technology in tourist business upon special reference to the reservation operational systems used by hotels and finally in fifth chapter, it is analyzed the methodology of research in such dissertation.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΟργάνωση μηχανογραφικών συστημάτων στο ξενοδοχείο (Front office).el
heal.titleOrganizing computerized systems for a hotel (Front office).en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordυποδοχή ξενοδοχείου, μηχανογράφηση ξενοδοχείου, αυτοματοποίησηel
heal.keywordfront office (reception), hotel's computerization, automationen
heal.advisorNameΓιαννουλίδου, Παρασκευήel
heal.advisorNameGiannoulidou, Paraskevien
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)